Ahdistaa miehen suhtautuminen omaan poikaansa.
"kato nyt noita korvia! Ihan kauheet! "
"Että noita hörökorvia!"
" Laita se pipo kunnolla, sun korvat näkyy"
"Ei jumal***a noita korvia"
Lapsi on 3 v ja korvat ihan normaalit, vähän isot mutta normaalit. Nyt lapsi tuli mun luo kun oli saanut uuden pipon , ja kehiin pipoa ja lapsi (3v!) Sano "laitetaan kunnolla päähän , mulla on rumat korvat".
Sanoin että ei oo, ne on hienot ja normaalit korvat. Mies istuttanut lapsen päähän ton korva asian , ja nyt viimeisen kuukauden aikana alkanut puhumaan että lapsi kävelee vähän vinoon tai ei samalla tavalla kuin muut , itse en näe tätä.
Miehelle olen yrittänyt puhua ja sanoo että no onhan ne hirveät tai tuolla tavalla hörökorvat. Yritin sanoa että nyt lapsikin häpeää niitä ja ilman syytä ja mies pysyy kannassaan. Tuntuu vaan tosi huonolta lapsen takia .
Kommentit (24)
Ongelma näissä provoissa on usein aloittajan suoranainen tyhmyys. Ei osata tehdä tarinaa joka voisi oikeasti tapahtua.
Parhaissa saduissa ja provoissa on aina osa totuutta mukana ja ne perustuvat johonkin oikeaan tapahtumaan. Vain nimet ja paikat muuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Kaipasin asiallista keskustelua enkä veetuilua. Olen itsekin huolissani vähän miehen tavoista puhua ja on muitakin asioita missä tulee ilmi.
Mies on muuten aivan normaali töissä käyvä ihminen ja antaa paljon aikaa lapselle mutta on todella jyrkkä joissakin *vioista* mitä en näe itse. Kiinnittää myös paljon aikaa omaan ulkonäköönsä mutta inhottaa miten purkaa lapseen *vikoja*.
Te nimetön huoli ilmoitus netissä sosialivirastoon.Onistuu 100%. Jos laitat nimesi sossu kertoo ilmoittajan!
Alkaisin jankuttaa miehelle aina lapsen ollessa muualla, että hänen hampaat on kuvottava, kun ne on kellertyneet, vaikka ei oliskaan. Pari viikkoa huomauttelisin koko ajan ja ostaisin jonkun valaisevan tahnan, kun ne on ihan hirveät. Parin viikon päästä kysyisin oliko kivaa ja mitä luulet, että tällainen tekee 3-vuotiaalle.
Narsisti vanhemmat osaavat tuhota lapsensa itsetunnon paljon hienovaraisemmin keinoin. Ulkopuoliset eivät edes tajua heidän tekevän sitä. Eivät he ikinä tekisi sitä noin näkyvästi.