Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa miehen suhtautuminen omaan poikaansa.

Vierailija
07.01.2023 |

"kato nyt noita korvia! Ihan kauheet! "
"Että noita hörökorvia!"
" Laita se pipo kunnolla, sun korvat näkyy"
"Ei jumal***a noita korvia"

Lapsi on 3 v ja korvat ihan normaalit, vähän isot mutta normaalit. Nyt lapsi tuli mun luo kun oli saanut uuden pipon , ja kehiin pipoa ja lapsi (3v!) Sano "laitetaan kunnolla päähän , mulla on rumat korvat".

Sanoin että ei oo, ne on hienot ja normaalit korvat. Mies istuttanut lapsen päähän ton korva asian , ja nyt viimeisen kuukauden aikana alkanut puhumaan että lapsi kävelee vähän vinoon tai ei samalla tavalla kuin muut , itse en näe tätä.

Miehelle olen yrittänyt puhua ja sanoo että no onhan ne hirveät tai tuolla tavalla hörökorvat. Yritin sanoa että nyt lapsikin häpeää niitä ja ilman syytä ja mies pysyy kannassaan. Tuntuu vaan tosi huonolta lapsen takia .

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis lapsen biologinen äiti vaan uusperheessä missä isä lapsen yksinhuoltaja. -ap

Vierailija
2/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Olet kimpassa todella tyhmän ja julman ihmisen kanssa. Onnea valintasi johdosta. Varmasti tuo on vain alku tai jäävuoren huippu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on henkistä väkivaltaa. Ei ollenkaan tervettä. Sivullisena tekisin oitis lastensuojeluilmoituksen.

Vierailija
4/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille ukolle ohimennen, että taitaa nuo korvat olla sukuvika.

Vierailija
5/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehen nyt pitäisi ymmärtää, että tuo, mitä hän tekee omaa lastaan kohtaan, on kiusaamista! Ihan kamala mies. Lapsi parka.

Vierailija
6/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipasin asiallista keskustelua enkä veetuilua. Olen itsekin huolissani vähän miehen tavoista puhua ja on muitakin asioita missä tulee ilmi.

Mies on muuten aivan normaali töissä käyvä ihminen ja antaa paljon aikaa lapselle mutta on todella jyrkkä joissakin *vioista* mitä en näe itse. Kiinnittää myös paljon aikaa omaan ulkonäköönsä mutta inhottaa miten purkaa lapseen *vikoja*.

Vierailija
7/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi lopettaa ne korvajutut, ulkonäköjutut pikkulapselle ja hyväksyä lapsi. Kai moni isona itsekin huomaa korvansa. Pipo sen vuoksi kunnolla ettei palele. Sen sijaan kävely pitää korjata suoraan jo lapsena tai oikeaan, että jalat eivät ole sisäänpäin tai ulospäin liikaa kävellessä aikuisena. Eri asia missä iässä lapsi ymmärtää.

Vierailija
8/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis 3v vasta opettelee juoksemaan ja kävelemään.

Vierailija
9/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole siis lapsen biologinen äiti vaan uusperheessä missä isä lapsen yksinhuoltaja. -ap

Voisiko sen miehen lähettää jollekin pääterapeutille... perheneuvolan täti kertoisi, että noin ei saa tehdä. Ethän hanki tyypin kanssa yhteistä lasta.

Vierailija
10/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipasin asiallista keskustelua enkä veetuilua. Olen itsekin huolissani vähän miehen tavoista puhua ja on muitakin asioita missä tulee ilmi.

Mies on muuten aivan normaali töissä käyvä ihminen ja antaa paljon aikaa lapselle mutta on todella jyrkkä joissakin *vioista* mitä en näe itse. Kiinnittää myös paljon aikaa omaan ulkonäköönsä mutta inhottaa miten purkaa lapseen *vikoja*.

Miten tästä voi muuten keskustella? Miehesi kiusaa pikkulasta, vieläpä omaansa. Haloo! Uskomaton kus ipää, joka varmasti aiheuttaa lapselle ikuiset traumat. Tuo on henkistä väkivaltaa, joka pitää saada loppumaan. En voisi koskaan olla edes kaveri noin toimivan ihmisen kanssa. Hyi.

Vierailija
11/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sama kuin se "ahdistaa miehen liika ripustautuminen" . Keskustelu joka tuli viikko sitten. Jos olet niin lähde nyt v****u jo!

Vierailija
12/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea isä. Hän tuhoaa tuolla pienen lapsen itsetunnon. Ei tervejärkinen koskaan hauku lasta. Ihan sama vaikka olisi hörökorvat, niin niistä ei lapselle sanota mitään negatiivista. Lasun paikka tuo on.

Vierailija
13/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ootte sitä mieltä että pitäis tehdä lastensuojelu ilmoitus? Huhhuh. Ettehän te tiedä tosta tilanteesta mitään.

Vierailija
14/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sama kuin se "ahdistaa miehen liika ripustautuminen" . Keskustelu joka tuli viikko sitten. Jos olet niin lähde nyt v****u jo!

On sama ihminen. Kirjoitustyyli ja kaikki viittaa samaan henkilöön.

Vierailija
15/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai VÄHÄN huolissasi??? Kenenkään, varsinkaan lapsen, ulkonäköä tai ominaisuuksia joille ei mitään voi, ei koskaan kommentoida negatiivisesti! Ei koskaan! PISTE!

Vierailija
16/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielellä samanlaiset korvat? Onko häntä kiusattu hörökorvien takia? Jos häpeää niitä itse niin varmasti reagoi vahvasti jos lapsella on sama "ongelma". Kannattaa ehkä varata ihan neuvolaan aika ja keskustella siellä asiasta, että mies tajuaa miten haitallista lapsen kuullen on tuollaisia asioita puhua.

Vierailija
17/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot sille ukolle ohimennen, että taitaa nuo korvat olla sukuvika.

Eli korostat sitä, että hörökorvat ovat epänormaalit ja ällöttävät ja vahvistat näin miehen näkemyksiä.

Juu ei.

Vierailija
18/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin laittaa 0/5, mutta mammat otti tämän miesviha-aloituksen niin tosissaan, että 3/5.

Vierailija
19/24 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä hyvä provo. Sait monet takajaloilleen!

Itsekin tein kerran todella hyvän provon jota ylläpidin kauan. Monta sivua pitkä, Kauheaa uhoa ja meuhkaamista ja mikä reaktio kun lopulta paljastin provoksi!

Onhan se ilkeää mutta joskus houkutus on liian suuri. Näillä keskustelupalstoilla voi viihdyttää itseään kauankin, täältähän suorastaan haetaan aihetta kauhisteluun ja päivittelyyn ja kauheeta-kauheeta.

Jos aloitus olisi totta, olisi se tietysti eri asia mutta kun niin moni pieni seikka paljastaa sen heti kättelyssä.

Vierailija
20/24 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää mies on lapsen biologinen isä ja yksinhuoltaja? Purkaako näin katkeruutta lapsen äitiä kohtaan? Näkee lapsessa vain niitä ex-puolison huonoja puolia? Karmeeta.