Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko voisi pyytää uudesta ergosta?

15.11.2006 |

Mulla on beigen värinen erittäin vähän käytetty ergo ja on siis ihan uudenveroinen. Meidän vauva ei siinä ole viihtynyt, joten myynti kai edessä, mutta mitä hintaluokkaa noista voi pyytää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Mitä Ergo maksaa uutena? Onko sinulla alkuperäiset pussit yms? Jos on, silloin varmaan voisi pyytää pari kolme kymppiä vähemmän kuin mitä itse maksoit. Voisin olla kiinnostunut ostamaan...

Vierailija
2/5 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uudenveroinen niin varmasti saat myytyä esim. 85¿. Babyideassa on välillä myynnissä esittely-ergoja ja muistaakseni niistä hintapyyntö on usein ollut tuo 85¿. Itse kun kokeilin tuollaista esittely-ergoa niin kyllä se oli jo selvästi soviteltu malli eikä ihan kuin uusi, joten mun mielestä ihan hyvin voit pyytää saman hinnan kuin noista sovituskappaleista pyydetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän käytettyjä olen nähnyt myytävänä n. 60 e. mutta voithan pyytää ensin vähän enemmän, ja alentaa hintaa jos ei mene kaupaksi! täällä vauvalehdenkin ostetaan-palstalla olen nähnyt ostoilmoituksia, eiköhän mene kaupaksi hyvä reppu! ;)

Vierailija
4/5 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaisi toi sun ergo!

paa meiliä:

laalton2@welho.com

Vierailija
5/5 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä myy vielä reppua, sillä voi olla vielä paljonkin käyttöä muutaman kuukauden kuluttua! Kun vauva tai reilu 1-v. alkaa olla enemmän hereillä, repun kanssa on tosi näppärä kulkea eikä tarvitse välttämättä ottaa rattaita mukaan ollenkaan ja lähteä esim. metsäretkelle. Reppuun mahtuu vielä 4-5-vuotiaskin jos vain painoraja ei tule vastaan. Vaikka vauvasi ei juuri nyt tykkää olla repussa, tilanne voi olla aivan toinen vaikka puolen vuoden kuluttua!