USKOMATONTA: SADAT harrastivat SEKS. julkisessa yökerhossa Tampereella Ilona yökerhossa!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009313214.html
Onko tälläinen edes laillista julkisella paikalla?
Kommentit (81)
Mun harrastus on makoilu sekä piereskeleminen :)
Raamatun ennusteet lopunajoista jatkavat toteutumistaan, aina vaan!
🙏
Miehenä tämä kannattaa tulkita niin, että naisia täytyy pitää pelkkinä panolutcina. Olen ollut oikeassa. Seksiä ne vain haluavat. Mikäs siinä, sitä annetaan. Turha naisten enää inistä rakkaudesta, romanttisuudesta tms skeidasta. Heidän osallistuminen tälläisiin suurtapahtumiin todistaa sen, että he ovat lopulta vain panolutcia.
Ei ainakaan pitäisi olla laillista. Ei ihme, että seksirikokset yleistyvät koska naiset ovat h...ia. Se saa monet miehet kuvittelemaan, että nainen haluaakin tulla raiskatuksi jos menee julkisestikin vieraiden jynssättäväksi.
Minun mielestäni jokainen nainen, joka tuolla on ollut pitäisi lähettää Iraniin ja tuomita heidän lakiensa mukaan.
Siellä kupat ja tippurit lennähtelivät tortusta torttuun.
H..riahan tuollaiset naiset ovat:) Sitten kehtaavat kitistä täällä onlyfansista ja seksityöläisistä vaikka menevät itse vieraiden jynssättäväksi.
Toivottavasti paikat desinfioitu bileiden jälkeen, kiva saada joku kuppa yökerhon pinnoilta kun nussittu ympäriinsä. Noissa piireissä seksitaudit kiertää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Egyptissä oli aikoinaan kultti, jossa palvottiin erästä epäjumalaa. Kreikkalainen historiotsija kertoo, kuinka 700 000 tuhatta ihmistä osallistui näihin menoihin. Siellä juotiin olutta ja naitiin. Aamun tultua temppelin palvelijat soittivat kelloja ja herättelivät krapulaiset. Selvittyään he palasivat takaisin ja bileet jatkuivat. Kuningatar Kleopatra lopetti kultin ja sen sikailut. Huomattiin että liika on liikaa, ei ole kaikki valtakunnalle hyväksi aina.
Silloin osattiin pitää hauskaa oikein ison kaupungin voimalla kaikki sekaisin! Nykyään on valitettavasti suurinosa vain parisuhteita, joissa ollaan vaan keskenään. Synnyin väärään aikakauteen.
Aivan. Noiden "hauskanpito" kehittyivät lasten uhraamiseksi Baalille, Molokille ja muille epäjumalille. Taidat olla seksiaddikti? Se on samanlainen addiktio kuin huume tai alkoholi addiktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli yksityistilaisuus ja tämän tyylisissä yksityistilaisuudessa voi harrastaa sitä itseään kaikkien halukkaiden kanssa.
Itse kävin ja oli hauskaa, 7 miehen ja 2 naisen kanssa tuli yhteensä kivaa harrastettua.
T. Innokas nainen, joka osaa elämästä nauttia
h...rahan sinä olet:)
Otapa selvää mikä se h**ra on. Tuossa tilaisuudessa tuskin on raha vaihtanut omistajaa, sekstailijoiden toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Siellä kupat ja tippurit lennähtelivät tortusta torttuun.
Entä sitten? Onpahan ainakin elänyt elämäänsä täysillä, 95% ihmisistä ei koskaan ole vaan ovat käveliä z0mbeja odottamassa loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli yksityistilaisuus ja tämän tyylisissä yksityistilaisuudessa voi harrastaa sitä itseään kaikkien halukkaiden kanssa.
Itse kävin ja oli hauskaa, 7 miehen ja 2 naisen kanssa tuli yhteensä kivaa harrastettua.
Otapa selvää mikä se h**ra on. Tuossa tilaisuudessa tuskin on raha vaihtanut omistajaa, sekstailijoiden toimesta.
Otappa selvää että suomen kielessä ei ole "toimesta"-lauserakennetta vaan se on suora käännös germaanisista kielistä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan pitäisi olla laillista. Ei ihme, että seksirikokset yleistyvät koska naiset ovat h...ia. Se saa monet miehet kuvittelemaan, että nainen haluaakin tulla raiskatuksi jos menee julkisestikin vieraiden jynssättäväksi.
Minun mielestäni jokainen nainen, joka tuolla on ollut pitäisi lähettää Iraniin ja tuomita heidän lakiensa mukaan.
Niin siis se naisten osallistuminen on ongelma, mutta ei miesten? Miehen logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otappa selvää että suomen kielessä ei ole "toimesta"-lauserakennetta vaan se on suora käännös germaanisista kielistä.
-eri
No nussi sinä niitä pilkkuja, kun et muuta saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis se naisten osallistuminen on ongelma, mutta ei miesten? Miehen logiikkaa.
Huom! Tuon miesoletetun logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
H..riahan tuollaiset naiset ovat:) Sitten kehtaavat kitistä täällä onlyfansista ja seksityöläisistä vaikka menevät itse vieraiden jynssättäväksi.
Tuohan on parinvaihtoa. On se jännä, ettet tiedä mikä hu*ra on.. ja mites ne miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika! Tottakai se on yhtä tuomittavaa ja sairasta osallistua tuollaiseen, olipa kyse sitten miehestä tai naisesta!
T. eri, N 52v.
Se lopun gang bang oli ihan mahtava. Sain varmaan 30 mieheltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on parinvaihtoa. On se jännä, ettet tiedä mikä hu*ra on.. ja mites ne miehet?
Ei kannata kääntää tätä mies-nais väittelyksi.
Toivottavasti paikka palaisi maan tasalle.
Silloin osattiin pitää hauskaa oikein ison kaupungin voimalla kaikki sekaisin! Nykyään on valitettavasti suurinosa vain parisuhteita, joissa ollaan vaan keskenään. Synnyin väärään aikakauteen.