Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei anna

Vierailija
07.01.2023 |

Valittaa etten tee koskaan aloitetta, mutta olen taas yrittänyt eilen ja tänään vapaalla ollessamme monta kertaa vihjailla ja jopa suoraan "käskeä" että nyt haluan, hieronut alapäästä miestä ja itseäni niin ei, ei vaan suostu. Sanoo vaan että "jaaha" saattaa hymyillä mutta ottaa puhelimen ja selailee sitä mieluummin. Sitten yöllä pimeässä saattaa nopeasti itsensä hoidella ja aamulla kun yritän aloittaa taas nii vastaus on "vastahan sinä sait"
Turhauttaa kun haluaisin itse paljon enemmän.
Aina kun otan asian puheeksi niin minä en tee kuulema aloitetta koskaan ja minusta tuntuu että teen enemmän alotteita kun hän mutta minä en saa koskaan silloin, mutta kun hän tekee aloitteen olen aina innoissani mukana.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan se on miehillä. Sulla sentään mies hymyilee eikä raivostu.

Vierailija
2/8 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tuo tarkoittaa, nopeasti hoitelee itsensä? Sinuunko? Miksi ihmeessä suostut olemaan patjana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista pitää kiusoitella, että halu kasvaa. Viikko pari puutteessa tekee hyvää.

Vierailija
4/8 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtariukko!

Vierailija
5/8 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaan valtaansa käyttää, hierovat etumusta ja istuvat päälle ja sit toistellaan tämä ei tarkoita vielä mitään, eli kun mies lämpenee lyödäänki luukut kii, mitä ahdistelet

Vierailija
6/8 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet lihonut?

Vierailija
7/8 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään.

enkä kenellekkään.

t.miesvaa

Vierailija
8/8 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mahtuu suomeen monenlaista sakkia. Minä tykkään suunnattomasti vaimon huudattamisesta. Bravuurinumero on se että kun vaimo sanoo että nyt riittää niin saan hänet joka kerta yrittämään vielä yhtä.. Mutta minä myös rakastan häntä syvästi. Tosin riitelemmekin aika antaumuksella:-/

Oli vaihe jolloin oli laimeampaa ja vaikutti että hänen into hiipuu. Sitten jotenkin kaikki naksahti takas kohdilleen. Minä tietysti säestin että seksi pitää ei vaan terveenä vaan myös nuorekkaana;-)

Lyhyesti: tehkää kaikkenne hyvän seksielämän eteen. Takokaa miehenne kaaliin että homman on toimittava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi