Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli muutama tunti sitten kotiin ja meni suoraan nukkumaan

Vierailija
07.01.2023 |

Ja nukkuu edelleen. Hän lähti eilen kaverinsa luokse viihteelle ja jäi sinne yöksi. Kolme tuntia sitten hän tuli itse autolla ajamalla takaisin ja ainut mitä hän sanoi oli että hänellä on karmea olo ja meni suoraan makuhuoneeseen koisimaan. Äsken olin lähdössä kauppaan autolla ja huomasin että akku on ilmeisesti tyhjä. Mies oli jättänyt auton valot ja soittimen päälle kotiin tultuaan. Kauppaan on monta kilometriä eikä bussit täällä kulje. Taksit eivät ota enää kyytiin. En uskalla herättää miestä koska hän on krapulassa aina todella pahalla päällä. Mitä helvettiä minä nyt teen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana tarinan alku! Jatketaan.

Päätät ottaa puhelimesi ja soittaa kauppaan. Mutta missä puhelimesi on? Etsit sitä ja huomaat sen pikottavan miehesi  ulkotakin taskusta. Miksi se on siellä?

Mikä ongelmasi on juntti??

ap

Eihän tässä muilla ongelmaa ole, sullahan se on kun et pääse kauppaan. Miten sä kuvittelet että me tiedettäis mitä sä asian kanssa teet, ihan itte päätät toimenpiteesi.

Edelleen sinulla on ongelma. Miksi olet noin juntti?

Itseasiassa mä en ole se alkuperäinen tarinalle jatkoa keksinyt jolle vastasit mutta en edelleenkään ymmärrä mikä hänellä tai mulla on ongelmana?

Vierailija
22/22 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hAE "RAVINTOLA"STA REIPPAAMPI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla