Himoksella hätkähdyttänyt swinger-yhteisö repäisi taas - Tampereella kokoontui jopa 700 parinvaihtajaa: "Haluan edestä ja takaa"
Kommentit (931)
Lauantaimakkara kirjoitti:
Kerrottakoon vielä ihmisille yksi lisäfakta, että en ole swingeri. Olen sinkku, enkä edes harrasta kenenkään kanssa seksiä.
Se ei yllätä millään tavalla että olet nyt sinkku.
Kun nämä naiset ymmärtäisi kuinka suurin osa näissä bileissä on aivopestyjä. Miesten laillistama naisten hyväksikäyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko joku kylpylä, jossa uima-altaassa ui siemenneste klönttejä 700 hengen naijjaisten jälkeen?
Siellä olisi Maiti-Matin hyvä uiskennella ja imaista sattumia suuhunsa!
Putkonen ei ehkä arvosta että tuot hänen swinger-nimensä esille täällä. Se mitä tapahtuu bileissä jää bileisiin!
Vierailija kirjoitti:
Järjestävätkö seuraavan nussimistapaamisen Sotkamoon?
Se oikein sopiva paikka historiansa ansiosta. Google: Sotkamo + naijaiset
Trolloti trollon.
Jotkut ei kehtaa myöntää, kuinka paljon kiinnostaa.
Toiset kadehtivat mukana olleita.
Kolmannet katsovat,kuinka paljon voivat vedättää muita feikatulla paheksunnalla.
Että semmosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaimakkara kirjoitti:
Jos haluatte hieman sivistää itseänne, niin kuunnelkaa tämä podcast:
https://areena.yle.fi/podcastit/1-63449184
Nykyinen ydinperhemalli on itse asiassa älyttömän tuore keksintö ihmiskunnan historiassa, ja perustuu lähes täysin maatalousyhteiskunnan ja omistamiseen liittyviin tarpeisiin. Itse suosittelen perustamaan elämän jollekin muulle kuin omaisuuden haalimiselle, hankkikaa mieluummin kokemuksia ja eläkää sitä elämäänne, niin siitä saa paljon enemmän irti.
Ydinperhemalli ei syntynyt maatalousyhteiskunnan tarpeisiin vaan se syntyi pohjoisella harvaanasutulla pallonpuoliskolla eli Pohjois-Euroopassa. Se syntyi ihan luonnonvalinnan pohjalta. Ne "swingerit" menettivät lapsensa jo ensimmäisenä talvena.
Jossain Afrikassa on edelleenkin tapana, että nuoret miehet kiertävät kylästä kylään pannen nuoria naisia paksuksi. Heillä ei ole mitään tarvetta jäädä "isän hommiin", koska tropiikissa löytyy lämpöä ja ruokaa ympäri vuoden luonnosta keräilemällä. Heillä ei siis ole ratkaisevaa merkitystä lapsien henkiinjäännin kannalta. Heitä tarvitaan vain siittään iso lapsikatras laajalle alueelle. Osa lapsista kuolee malariaan tai tuberkuloosiin, mikä ei ole ihmisen vallassa. Luonnonvalinta Afrikassa siis tuki ja tukee edelleenkin tätä swinger- tyyliä.Ydinperhe syntyi pohjolassa, koska luonnonvalinta tuki lapsia, joiden isä jäi siittämisen jälkeen äidin luo, piti tästä ja pikkulapsista huolta ankarina talvina ja opetti lapsilleen, miten säilyä hengissä ankarissa ääriolosuhteissa.
Pohjolassa selviytymiseen tarvitsi huomattavasti enemmän tietotaitoa ja isältä kykyä vuosien sitoutumiseen jälkikasvunsa opettamiseen toisin kuin tropiikissa . Isän olemassaolo ja sitoutuminen perheeseen oli pohjolassa elämän ja kuoleman kysymys äidille ja lapsille.Nykypäivänä tyttölasten isältä vaaditaan tunteiden hallintaa, rauhallisuutta, peruskalliomaista vakautta sekä taitoa luoda turvallinen kiintymyssuhdemalli lapsilleen. Nämä eivät onnistu tuolla elämäntavalla jossa hypitään vain nautinnon ja hetken huuman perässä vuodesta toiseen. Missä näiden miesten vastuunkanto jälkikasvustaan?
Ei sitä vastuunkantoa tuollaisilla ole eikä tule.. Äärettömän turvaton ja huono malli lapsille.
Eihän tuolla ollut lapsia.
No hyyyyyyyyyyyyi! Ja taudit sen kun lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Sotkamo - Suomen swinger pääkaupunki!
Osa nussijoista voisi pukeutua univormuihin ja osa aikalaisasuihin ja sitten kokoonnuttaisiin kirkon läheiseen maastoon parittelemaan.
Juurikin näin. Osa osallistujista pukeutuisi 1930-luvun univormuihin ja osa erilaisiin aikalaisasuihin. Olisi ison talon isääntää ja emäntää, reikiä ja piikaa, tukkijätkää ja lautalla seilaavaa Marleenaa (lautalla kahvitarjoilu), koko yhteisön kirjo edustettuna. Ensin laulettaisiin yhdessä Maamme laulu, syötäisikään hernerokkaa ja sitten siirryttäisiin kirkon läheiseen maastoon lempimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo hyi hitto, onnea vaan sptautitesteihin (en mitenkään jaksa uskoa, että noissa hommissa ehkäisy pelaa mukamas kaikkien kanssa niin hienosti). Lisäksi mua ihmetyttää, kun monet näistä järjestäjistä aina korostavat, että miehet eivät saa osallistua yksin, mutta naiset saa. Mitenkäs se nyt on tasapuolista? Yllätys yllätys naisen oletetaan aina olevan bi. Korostetaan sitä, että paikka ei sovi heteroille mutta jotenkin tuntuu ettei siellä kovin moni 50v suomiteppo todellakaan suostuisi toisen miehen lääpittäväksi, mutta haluavat kyllä olla monen naisen kanssa yhtä aikaa. Säälittävää, että jotkut saa manipuloitua puolisonsa tuohon. En nimittäin usko, että jokaisen parin puoliso tuohon lähtee omasta halustaan.
Se tasapainottaa osallistujien sukupuolijakaumaa.
Muutenhan naisista olisi pulaa.
Siis sääntö, etteivät miehet saa tulla yksin. Sama on voimassa muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saan selville näiden hyvissä ammateissa olevien swingereiden nimet, takaan sen, että niitä koittaa maanpäällinen helvetti.
Tarkennatko lausumaasi? Mitä tarkalleen ottaen tapahtuu?
Miksi hiljaisuus? Kerro toki suunnitelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi swingerit on pääsääntöisesti vähemmän kauniita ja jopa läskejä ihmisiä?
Onko niin, että kauniit ja itseensä tyytyväiset ihmiset eivät tarvitse monia panokumppaneita pönkittääkseen jotain puuttuvaa osaa itsestään?
En usko. Uskon että kauniit ihmiset saavat seksiä useilta eri kumppaneilta muutenkin, joten tällaista kokoontumista ei tarvita. Lisäksi jos tuolla olisi yksikin kunnon hunksi tai kaunis neitokainen, niin sen ympärillähän pörräisi sitten kaikki, ja tulisi sitten mustasukkaisuutta omilta kumppaneilta. Kun kaikki on samanlaisia hytkyviä pallinaamoja niin mitä väliä.
En ihmettelisi jos HIV, AIDS, kuppa ja klamydia lisääntyy noilla swingereillä. Kiva se on sitten kalmankalpeana mennä testeihin. Munat surkastuvat heillä ja valkovuoto lisääntyy naisilla. Itsepähän vastuun ottavat.
Vierailija kirjoitti:
Trolloti trollon.
Kolmannet katsovat,kuinka paljon voivat vedättää muita feikatulla paheksunnalla.
Että semmosta.
Oletko jäänyt yhteiskunnan laitapuolen kulkijaksi?
Itse kyseisissä bileissä paljon pyörivänä voin todeta, että ehkäisyhommat toimii kyllä paremmin kuin normaalina baari-iltana. Ei siellä kukaan tuntemattomia vetele paljaana.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miksi vaivaudun, mutta tässä vastauksia ihmettelijöille. Suurten tapahtumien osallistujamäärät liikkuvat tuhannen molemmin puolin, ja sukupuolijakauma on suunnilleen tasan.
Turvaseksi on itsestäänselvyys, ja huonosti käyttäytyvät saavat kenkää porukasta. Tavallisessa baarissa kohtaa yleensä huonompaa käytöstä. Huumeiden käytöstä en ole nähnyt jälkeäkään, vaikka olen käynyt tosi monissa tapahtumissa. Enemmistö myös juo hyvin maltillisesti jos ollenkaan. Humalaa paheksutaan, ja kovassa humalassa olevat ovat tosi pieni vähemmistö. Useimmilla on vakioseuralaisia, joista on tullut ystäviä, eli kenen tahansa vastaantulijan kanssa harva tekee mitään.
Itse olen kaunis keski-ikäinen nainen, ja seuraa löytyisi varmasti mistä tahansa. Olen psyykkisesti hyvinvoiva, enemmän nyt kuin pitkässä avioliitossani. Olen myös korkeasti koulutettu ja varakas, äänestän Kokoomusta mutta vakioseuralaiseni on demari. Arvostan kyllä suuresti esimerkiksi pienituloisia hoitajia, enkä pidä itseäni mitenkään parempana kuin lyhyemmän koulutuksen tehneitä. Kuulun kirkkoon ja mielestäni elämäntapani ei ole Jeesuksen opetusten kanssa ristiriidassa. Esimerkiksi Paavalin kirjeistä löytyy kyllä paljon sellaista, jonka perusteella homotkin voi leimata syntisiksi?
Teini-ikäisille lapsilleni sanon, että menen kavereiden kanssa ulos, tuskin muutkaan lasten kanssa keskustelevat seksielämänsä yksityiskohdista? Olen bi-seksuaali, joten yhden kumppanin kanssa ei voi kaikkia mieltymyksiä toteuttaa. Voi tietysti kysyä, pitääkö tehdä kaikkea, mitä tekee mieli, mutta miksi ei?
Miksi ihmeessä keski- ikäinen nainen & äiti, joka on psyykkisesti hyvinvoiva, kaunis, korkeasti koulutettu ja rikas, on salaillut/ salailee jo lähes aikuisilta lapsiltaan bi- seksuaalisuutensa ja ennenkaikkea swinger- harrastuksensa!?
Eivätkö lapset ehkä hyväksyisikään äidin "kavereiden kanssa ulkona käyntiä?"
Eikö kannattaisi olla rehellinen tässäkin asiassa, perheen jäsenten kesken?!
Entäpä, jos lapset sen jonakin päivänä saavatkin selville!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolloti trollon.
Että semmosta.Oletko jäänyt yhteiskunnan laitapuolen kulkijaksi?
En. Miten se liittyy tähän?
Mitä tähänkin nyt sanoisi.. Kaikki tuolla ja muualla ovat ihan tavallisia ihmisiä, jokaisella on vain omat tarpeensa ja haluavat niitä elämässään täyttää tavallaan. On se suhteen tyyppi suljettu monogaminen tai avoin, puhumattakaan sinkuista. Se että nostetaan esille instabeibi matsku, on sellainen käsite jota monen pitäisi pohtia tarkemmin. Tällaisella kommentilla moni syyllistyy ulkonäköön kohdistuvaan syrjintään. Voisi melkein veikata, että tällaisen kommentin kirjoittaja on ig ja Tinder selailija, joka ei ole seuraa saanut ja valittaa siitä jodelissa kuten täälläkin. Ehkä jopa parisuhteessa oleva, joka kuolaa toisten kuvia puolisonsa tietämättä ja laittelee seksistisiä viestejä.
Se että jokainen saa olla juuri sellainen kuin on, oli sitten hetero, bi tai homo ja näyttää juuri siltä kuin näyttää. Jokaisella on oma paikkansa maailmassa, mutta se että sen osaa ymmärtää on ajatelta boxin ulkopuolelle.
Jos lähetään vaikka siitä liikkeelle, että IL:n toimittaja on klikkejä ajatellen kirjoittanut artikkelin ja todennäköisesti moni täällä ei ole lukenut otsikkoa pidemmälle. Hän olisi voinut myös kirjoittaa artikkelin todenmukaisesti muuttelematta totuutta annetusta pikkujutusta sekä toteamalla, että suvaitsevaisuus ja seksuaalisen tabun rikkominen on aiheen taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miksi vaivaudun, mutta tässä vastauksia ihmettelijöille. Suurten tapahtumien osallistujamäärät liikkuvat tuhannen molemmin puolin, ja sukupuolijakauma on suunnilleen tasan.
Turvaseksi on itsestäänselvyys, ja huonosti käyttäytyvät saavat kenkää porukasta. Tavallisessa baarissa kohtaa yleensä huonompaa käytöstä. Huumeiden käytöstä en ole nähnyt jälkeäkään, vaikka olen käynyt tosi monissa tapahtumissa. Enemmistö myös juo hyvin maltillisesti jos ollenkaan. Humalaa paheksutaan, ja kovassa humalassa olevat ovat tosi pieni vähemmistö. Useimmilla on vakioseuralaisia, joista on tullut ystäviä, eli kenen tahansa vastaantulijan kanssa harva tekee mitään.
Itse olen kaunis keski-ikäinen nainen, ja seuraa löytyisi varmasti mistä tahansa. Olen psyykkisesti hyvinvoiva, enemmän nyt kuin pitkässä avioliitossani. Olen myös korkeasti koulutettu ja varakas, äänestän Kokoomusta mutta vakioseuralaiseni on demari. Arvostan kyllä suuresti esimerkiksi pienituloisia hoitajia, enkä pidä itseäni mitenkään parempana kuin lyhyemmän koulutuksen tehneitä. Kuulun kirkkoon ja mielestäni elämäntapani ei ole Jeesuksen opetusten kanssa ristiriidassa. Esimerkiksi Paavalin kirjeistä löytyy kyllä paljon sellaista, jonka perusteella homotkin voi leimata syntisiksi?
Teini-ikäisille lapsilleni sanon, että menen kavereiden kanssa ulos, tuskin muutkaan lasten kanssa keskustelevat seksielämänsä yksityiskohdista? Olen bi-seksuaali, joten yhden kumppanin kanssa ei voi kaikkia mieltymyksiä toteuttaa. Voi tietysti kysyä, pitääkö tehdä kaikkea, mitä tekee mieli, mutta miksi ei?Miksi ihmeessä keski- ikäinen nainen & äiti, joka on psyykkisesti hyvinvoiva, kaunis, korkeasti koulutettu ja rikas, on salaillut/ salailee jo lähes aikuisilta lapsiltaan bi- seksuaalisuutensa ja ennenkaikkea swinger- harrastuksensa!?
Entäpä, jos lapset sen jonakin päivänä saavatkin selville!?
Tämä alkaa olla tosi väsynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini-ikäisille lapsilleni sanon, että menen kavereiden kanssa ulos, tuskin muutkaan lasten kanssa keskustelevat seksielämänsä yksityiskohdista? Olen bi-seksuaali, joten yhden kumppanin kanssa ei voi kaikkia mieltymyksiä toteuttaa. Voi tietysti kysyä, pitääkö tehdä kaikkea, mitä tekee mieli, mutta miksi ei?Miksi ihmeessä keski- ikäinen nainen & äiti, joka on psyykkisesti hyvinvoiva, kaunis, korkeasti koulutettu ja rikas, on salaillut/ salailee jo lähes aikuisilta lapsiltaan bi- seksuaalisuutensa ja ennenkaikkea swinger- harrastuksensa!?
Entäpä, jos lapset sen jonakin päivänä saavatkin selville!?Tämä alkaa olla tosi väsynyttä.
Eihän ala. Onko pikku harrastuksessa kenties jotain hävettävää, vai miksi siitä ei voi puhua avoimesti kuten tenniksestä? Äiti käy vähän nussituttamassa itseään lihavilla ja rumilla miehillä porukalla, voi taas tulla uutta tautia, mutta hoidetaan se pois. Muutakaan kun ei saa, niin tuohon tasoon on tyydyttävä. Se siitä kauneudesta.
Siellä olisi Maiti-Matin hyvä uiskennella ja imaista sattumia suuhunsa!