Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Edina liian lähellä nimeä Elina?

Vierailija
07.01.2023 |

Haluaisin nimetä tyttäreni Edinaksi mutta serkkuni toinen nimi on Elina. Mitä mieltä olette?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma tai Emilia? On liian sama.

Vierailija
2/8 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhanenä sanoo Elina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dame edna

Vierailija
4/8 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun serkun toinen nimi on Elina, joten ei oikeestaan oo ok mikään E alkuinen nimi tyttövauvalle. Vähän epäkohteliasta jos lähisuvun toiset nimet otetaan ja annetaan vauvalle. Varsinkin kun ei vielä tiedä millainen lapsi siitä kasvaa, voi olla esim ilkeä, koulukiusaaja tms. Jos mun serkku antaisi mun toisen nimen tai sen kuuloisen nimen vauvalleen niin vähän sama kuin mä antaisin serkun etunimen jollekin käärmeelle tai rotalle mikä mulla lemmikkinä. Ei hyvä.

Kokeile jotain S tai K alkuista. Katri? Sandra? 

Vierailija
5/8 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

De Edina on idan hydä, ei darvidde dukudaisia mieddiä. Andeekdi, vähäd dedä dukodda.

Eli ei, ei ole liian lähellä. Mutta myös ei, ei Edinaa.

Vierailija
6/8 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuhanenä sanoo Elina

Tätä olin tulossa sanomaan.

Vierailija
7/8 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/8 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun serkun toinen nimi on Elina, joten ei oikeestaan oo ok mikään E alkuinen nimi tyttövauvalle. Vähän epäkohteliasta jos lähisuvun toiset nimet otetaan ja annetaan vauvalle. Varsinkin kun ei vielä tiedä millainen lapsi siitä kasvaa, voi olla esim ilkeä, koulukiusaaja tms. Jos mun serkku antaisi mun toisen nimen tai sen kuuloisen nimen vauvalleen niin vähän sama kuin mä antaisin serkun etunimen jollekin käärmeelle tai rotalle mikä mulla lemmikkinä. Ei hyvä.

Kokeile jotain S tai K alkuista. Katri? Sandra? 

Tässä on ihan pointtia. Ei tiedä jos siitä tulee joku täysi tampio. En haluaisi omaa nimeäni serkun lapselle, jos siitä tulee joku mummonpotkija aikuisena. Jos siitä tulee mukava tyyppi niin ok, mutta kyllä mua nyppis jos kaikissa sukujutuissa me mentäis sekaisin että kumpaa tarkotetaan, jos se toinen olisi joku suvun musta lammas.