Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syntyykö ihastus heti vai ajan kuluessa?

Vierailija
07.01.2023 |

Oletetaan hypoteettinen tilanne, että mies on ihastunut puolituttuun naiseen (molemmat sinkkuja). Mies näkee, että nainen ei ole ihastunut häneen. Onko mahdollista, että ihastus toiseen suuntaan voisi syntyä esim. vuoden kuluessa olettaen että mies ja nainen ovat samoissa porukoissa ja tekemisissä keskenään sen ajan. Voiko mies "hurmata" naisen tai jotenkin edesauttaa kiinnostuksen herättämisessä? Eihän ole järkevää paljastaa omia tunteita, jos tietää ettei toinen koe samoin sillä hetkellä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/28 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 sekuntti viiva 6 kuukautta on naisen ihastumisen viive......yleisesti ottaen.  Uskoikaa kokemuksen ääntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itselleeni ihastuminen ja syvempi kiinnostuminen vaatii sen, että ollaan usein tekemisissä. Haluan ensin tutustua toiseen kunnolla, eli jutella kaikessa rauhassa ja tehdä yhdessä asioita kuten vaikka käydä ulkoilemassa, pelailemassa pelejä, syömässä jne. :)

Minulle totaalinen turnoff olisi, jos seurani kiinnostaisi vain äärimmäisen satunnaisesti tai että kuvioissa pyörisi muitakin naiskandidaatteja, joiden kanssa pyöritään samanaikaisesti.

Terveisin,

nainen, 30+ vuotias

Vierailija
4/28 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle on käynyt niin, että ihastun johonkin. Sitten, kun ajattelen aikaa, kun ensimmäisiä kertoja tapasimme, tajuan että en kunnolla näitä tapaamisia edes muista, koska silloin tämä henkilö ei aiheuttanut reaktioita. T: Nainen 40 vuotta

Vierailija
5/28 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä ihastuksesi ja kiinnostuksesi jollakin tavalla.

Vierailija
6/28 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä ihastuksesi ja kiinnostuksesi jollakin tavalla.

Voi olla ahdistavaa jos ei ole "sillä silmällä" ajatellut.

Voi syttyä ajan päästä. Sinun täytyy pysyä omana itsenäsi, luotettavan oloisena jotta ihastus voi syntyä.

T. Hitaasti lämpenevä nainen

Vierailija
7/28 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi syttyä ajan kuluessa. Olin rakkaani kanssa työkaverina viisi vuotta kunnes ihastuin.

Vierailija
8/28 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Molemmat ovat mahdollisia.

Myös rikastuminen tai muuten parantunut asema yhteisössä voi aiheuttaa ihastumista, jota ei ole aiemmin vielä ollut.

Vierailija
9/28 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen pahoillani. Kaverimies ei pysty saamaan aikaan ihastusta millään, mitä tekee. N

Vierailija
10/28 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorokauden (24:00) vaihduttua baaritiskillä ja 6. setti juotuna, sitten alkaa pikapika ihastuminen.

Vierailija
11/28 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keep on flirting. Sillähän se asia selviää. Naiset kun ei ole mikään aina samalla, ennustettavalla tavalla käyttäytyvä eliöryhmä.

Vierailija
12/28 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keep on flirting. Sillähän se asia selviää. Naiset kun ei ole mikään aina samalla, ennustettavalla tavalla käyttäytyvä eliöryhmä.

Just näin.

Vierailija
13/28 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitäny tuntemiseni visusti omana tietonani. Hänellä ei pitäisi olla aavistustakaan siitä että olen ihastunut häneen. Miten tällaisessa tilanteessa sitten pitäisi toimia, että naisen kiinnostus pikkuhiljaa voisi herätä? En ole koskaan seurustellut. AP

Vierailija
14/28 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat mahdollisia. Itse olen huomannut, että jos ihastun nopeasti, se ihastus loppuukin nopeasti. Ja taas pidempään kun menee niin kestääkin kauemmin.

Nykyiseen mieheeni oikeasti ihastuminen kesti vaikka kuinka kauan. Kuukausia. Mutta on tässä jo 15v yhdessä oltukin.

Vierailija
15/28 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itselleeni ihastuminen ja syvempi kiinnostuminen vaatii sen, että ollaan usein tekemisissä. Haluan ensin tutustua toiseen kunnolla, eli jutella kaikessa rauhassa ja tehdä yhdessä asioita kuten vaikka käydä ulkoilemassa, pelailemassa pelejä, syömässä jne. :)

Minulle totaalinen turnoff olisi, jos seurani kiinnostaisi vain äärimmäisen satunnaisesti tai että kuvioissa pyörisi muitakin naiskandidaatteja, joiden kanssa pyöritään samanaikaisesti.

Terveisin,

nainen, 30+ vuotias

Voivathan nämä naiskandidaatit olla vain miehen ystäviä.

Vierailija
16/28 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pikainen ihastuminen - toisin sanoen hullaantuminen - voi tapahtua hyvinkin nopeasti. Miehillä siihen liittyy yleensä myös voimakas panetus.

Sitten taas jos ihastumiseen liittyy syvempiä tunteita, se voi viedä aikaa. Tällöin se johtaa todennäköisemmin myös rakastumiseen kuin tuossa hullaantumistapauksessa.

Voi myös olla, ettei ihastumiselle tule ikinä vastakaikua. Toinen jää ikuisesti korkeintaan kaveriasteelle.

Vierailija
17/28 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Mulla ihastuminen syttyy heti tai sitten ei ollenkaan. Jos ei jalat mene heti alta, ei ole mahdollista että mies hurmaisi myöhemmin. Luulen että tämä on jokin feromonijuttu, koska ero eri miesten välillä on niin selkeä. Sen huomaa välittömästi koko kehossa jos mies sytyttää.

Vierailija
18/28 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohalla se on aika yksinkertaista, jos ihastun teen sen heti jos koen jonkun olevan mielenkiintoinen persoona, jotenkin se kemia synkkaa heti. 

En todellakaan ole ihminen joka on ensin kaveria jonkun kanssa muutaman vuoden ja sitten ihastuu. 

Vierailija
19/28 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ihastunut heti, mutta ei siihen myöskään kovin pitkää aikaa ole mennyt. Riippuu tietysti siitä, miten hyvin tutustutaan. Voihan sitä tuntea jonkun kauankin ilman että kuitenkaan tietää siitä ihmisestä juuri mitään.

Vierailija
20/28 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihmisestä. Mulla ihastuminen syttyy heti tai sitten ei ollenkaan. Jos ei jalat mene heti alta, ei ole mahdollista että mies hurmaisi myöhemmin. Luulen että tämä on jokin feromonijuttu, koska ero eri miesten välillä on niin selkeä. Sen huomaa välittömästi koko kehossa jos mies sytyttää.

Ja siis tietenkin mielipide ihmisestä voi muuttua kun enemmän tutustuu, eli saatan alkaa ajatella että onpas tässä mukava tyyppi. Mutta seksuaaliseen kiinnostukseen se ei vaikuta, sitä ei saa aikaiseksi ajan kanssa.