Eväät 6 min junamatkalle
Mitä yleensä teette eväiksi? Onko appelsiini järkevää kuoria valmiiksi? Jos juna on myöhässä, alatteko syödä eväitä laiturilla?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kait nyt 6 minuuttia pärjää syömättäkin .
Tälle jankkaajahullulle ei kannata vastailla edes siinä toivossa, että hän ymmärtäisi jankkaamisensa järjettömyyden, koska hänellä on pakko-oireinen häiriö, eikä siihen mikään kommentointi auta. Hänen on yksinkertaisesti pakko jankata, koska hän on varma, että tapahtuu jotain kauheaa, jos hän lopettaa jankkaamisen.
Hyvää Uutta Vuotta Sinulle!
Vesilasi, vessan avain ja heiniä paali.
Hyvä vaihtoehto on myös ns. sininen hetki -ateria, elikkäs pääruokana HK:n sininen, juomana Lahden sininen ja jälkiruuaksi Fazerin sininen.
Gramma budia ja taskumattikokoinen muovipullo Leijona-viinaa riittää.
Eikös siinä Jussi Raittisen "Ukko-Pekka uuaa"-biisissä syöty eväitä Helsingin ja Pasilan välillä? Tosin biisi sijoittune 1950-luvulle jolloin junat olivat lienee nykyistä hitaampia?
kaija koo työntää 4 marianne karkkia pyllyynsä itse keksinyt innovaation. ämmä aivan sekaisin tuskin on marianne humalaa mies yrittänyt auttaa minä minä pärjään omillani. kyllä pitäisi viedä suljetulle lepäämään TODELLA SEKOILEE JA MUNAA ITSENSÄ LOPULLISESTI.
OTA APU VASTAAN kirjoitti:
kaija koo työntää 4 marianne karkkia pyllyynsä itse keksinyt innovaation. ämmä aivan sekaisin tuskin on marianne humalaa mies yrittänyt auttaa minä minä pärjään omillani. kyllä pitäisi viedä suljetulle lepäämään TODELLA SEKOILEE JA MUNAA ITSENSÄ LOPULLISESTI.
Älä nyt, kuka tykkää mistäkin! Kannattaisi sun myös kokeilla, riko rajasi.
Julkisissa kulkuvälineissä ei saisi periaatteessa edes syödä. Katsokaa vaikka bussien seinillä olevia ohjeita. Ravintolavaunu on sitä varten. Kanssaatkustajana on ällöä haistella toisten ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Julkisissa kulkuvälineissä ei saisi periaatteessa edes syödä. Katsokaa vaikka bussien seinillä olevia ohjeita. Ravintolavaunu on sitä varten. Kanssaatkustajana on ällöä haistella toisten ruokia.
Lähijunassa ei ole ravintolavaunua.
200 grammaa makaronilaatikkoa riittänee tuolle matkalle.
Vierailija kirjoitti:
200 grammaa makaronilaatikkoa riittänee tuolle matkalle.
Pitää muistaa pestä jauhenliha
Sillivoileipä keitetyillä kananmunilla ja juomaksi olutta. Voi alkaa röyhtäyttää ja pierettää mut ne voi näppärästi toimittaa ennenku jää pois kyydistä.
Turhaan ehtii vain väljähtyä kahvi termarissa, kyllä ottaisin mukaan kahvimyllyn ja jauhaisin pavut itse. Keitinhän jokaiselta löytyy aina omasta takaa.