Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eväät 6 min junamatkalle

Vierailija
07.01.2023 |

Mitä yleensä teette eväiksi? Onko appelsiini järkevää kuoria valmiiksi? Jos juna on myöhässä, alatteko syödä eväitä laiturilla?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12 min matkalla ei enää pelkät leivät riittäisi.

Noin pitkille matkoille on aromipesässä hautumassa karjalanpaisti, jonka olen jo illalla valmiiksi tehnyt.

Mielestäni ateria ei ole täydellinen ilman jälkiruokaa, joten jälkiruuan tekemistä varten ottaisin mukaan jäätelömassaa ja jäätelökoneen. Hyvin ehtii massa kääntyä jäätelöksi tuossa ajassa.

Kannattaako kahvit keitellä matkan aikana vaikka primus-keittimellä vai onko parempi laittaa termospulloon valmiit kahvit?

Turhaan ehtii vain väljähtyä kahvi termarissa, kyllä ottaisin mukaan kahvimyllyn ja jauhaisin pavut itse. Keitinhän jokaiselta löytyy aina omasta takaa.

42/53 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kait nyt 6 minuuttia pärjää syömättäkin .

Tälle jankkaajahullulle ei kannata vastailla edes siinä toivossa, että hän ymmärtäisi jankkaamisensa järjettömyyden, koska hänellä on pakko-oireinen häiriö, eikä siihen mikään kommentointi auta. Hänen on yksinkertaisesti pakko jankata, koska hän on varma, että tapahtuu jotain kauheaa, jos hän lopettaa jankkaamisen.

Hyvää Uutta Vuotta Sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesilasi, vessan avain ja heiniä paali.

Hyvä vaihtoehto on myös ns. sininen hetki -ateria, elikkäs pääruokana HK:n sininen, juomana Lahden sininen ja jälkiruuaksi Fazerin sininen.

Vierailija
44/53 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gramma budia ja taskumattikokoinen muovipullo Leijona-viinaa riittää.

Vierailija
45/53 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siinä Jussi Raittisen "Ukko-Pekka uuaa"-biisissä syöty eväitä Helsingin ja Pasilan  välillä? Tosin biisi sijoittune 1950-luvulle jolloin junat olivat lienee nykyistä hitaampia?

Vierailija
46/53 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaija koo työntää 4 marianne karkkia pyllyynsä itse keksinyt innovaation. ämmä aivan sekaisin tuskin on marianne humalaa mies yrittänyt auttaa minä minä pärjään omillani. kyllä pitäisi viedä suljetulle lepäämään TODELLA SEKOILEE JA MUNAA ITSENSÄ LOPULLISESTI. 

Vierailija
47/53 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OTA APU VASTAAN kirjoitti:

kaija koo työntää 4 marianne karkkia pyllyynsä itse keksinyt innovaation. ämmä aivan sekaisin tuskin on marianne humalaa mies yrittänyt auttaa minä minä pärjään omillani. kyllä pitäisi viedä suljetulle lepäämään TODELLA SEKOILEE JA MUNAA ITSENSÄ LOPULLISESTI. 

Älä nyt, kuka tykkää mistäkin! Kannattaisi sun myös kokeilla, riko rajasi.

Vierailija
48/53 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinöitä.

Vierailija
49/53 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisissa kulkuvälineissä ei saisi periaatteessa edes syödä. Katsokaa vaikka bussien seinillä olevia ohjeita. Ravintolavaunu on sitä varten. Kanssaatkustajana on ällöä haistella toisten ruokia.

Vierailija
50/53 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisissa kulkuvälineissä ei saisi periaatteessa edes syödä. Katsokaa vaikka bussien seinillä olevia ohjeita. Ravintolavaunu on sitä varten. Kanssaatkustajana on ällöä haistella toisten ruokia.

Lähijunassa ei ole ravintolavaunua.

Vierailija
51/53 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 grammaa makaronilaatikkoa riittänee tuolle matkalle.

Vierailija
52/53 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

200 grammaa makaronilaatikkoa riittänee tuolle matkalle.

Pitää muistaa pestä jauhenliha

Vierailija
53/53 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillivoileipä keitetyillä kananmunilla ja juomaksi olutta. Voi alkaa röyhtäyttää ja pierettää mut ne voi näppärästi toimittaa ennenku jää pois kyydistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan