Eväät 6 min junamatkalle
Mitä yleensä teette eväiksi? Onko appelsiini järkevää kuoria valmiiksi? Jos juna on myöhässä, alatteko syödä eväitä laiturilla?
Kommentit (53)
Puolen litran pullo yhden tähden jaloviinaa riittää tuolle matkalle.
Ja lenkkimakkara lisäksi.
Täytyy varoa ettei vaan verensokeriin tule lasku, se ei saa heitellä. Puoli litraa pepsi maxia ja hampurilainen aina mukana siltä varalta.
Joopa joo, sinä hölmö olet taas asialla. Etkö parempaa keksinyt. Vaikkapa "mitä eväitä vainajan haudalle?"
Tämä on selkeästi moden tekemä keskustelu.
Bussimatkakeskustelu poistetaan koko ajan, mutta tämä saa olla täällä.
Vierailija kirjoitti:
12 min matkalla ei enää pelkät leivät riittäisi.
Noin pitkille matkoille on aromipesässä hautumassa karjalanpaisti, jonka olen jo illalla valmiiksi tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Voileivät ja pullo maitoa ne miehen raiteilla pitää.
Ja kananmuna voileivät, ehdottomasti.
Sama kuin leffaan, saavillinen poppareita, ja 6 min junamatkalle riitänee 1,5 l kokista ja kolmen karkkipussin sijasta vain kaksi.
Kotona syö ja vettä mukaan esim kolnen tunnin junamatkalle.
Vierailija kirjoitti:
Kotona syö ja vettä mukaan esim kolnen tunnin junamatkalle.
Tulee aivan liian pitkä väli syömiseen, jos syö kotona etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Kait nyt 6 minuuttia pärjää syömättäkin .
Kuuluisat viimeiset sanat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin pitkille matkoille on aromipesässä hautumassa karjalanpaisti, jonka olen jo illalla valmiiksi tehnyt.
Mielestäni ateria ei ole täydellinen ilman jälkiruokaa, joten jälkiruuan tekemistä varten ottaisin mukaan jäätelömassaa ja jäätelökoneen. Hyvin ehtii massa kääntyä jäätelöksi tuossa ajassa.
Mulla aina lihapiirakka taskussa vaikken edes matkusta junalla 😋
Mulla on työmatka 10 minuuttia bussilla. Yleensä otan muutaman metukkavoileivän, termariin kahvia ja toiseen termariin sitä keittoa mitä olen tehnyt edellisenä päivänä. Lisäksi on varalla muutama banaani, viinirypäleitä ja mandariineja. Ihan hätävarana on muutama energiapatukka jos tuntuu että alkaa heikottamaan. Mulla tippuu verensokerit todella nopeasti, lääkärikin on sanonut että mun kohdalla tämä on todella vaarallista. Voin pyörtyä ja joutua tiputukseen, jossa tiputetaan ravintotippaa suoneen päivän menun mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ateria ei ole täydellinen ilman jälkiruokaa, joten jälkiruuan tekemistä varten ottaisin mukaan jäätelömassaa ja jäätelökoneen. Hyvin ehtii massa kääntyä jäätelöksi tuossa ajassa.
Kannattaako kahvit keitellä matkan aikana vaikka primus-keittimellä vai onko parempi laittaa termospulloon valmiit kahvit?
Kanssamatkustajien kiusaksi maksalootaa 😅
Perunamuusia ja silakkapihvejä.