Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miksi laihdutat?

14.11.2006 |

Eli minä takia kukin täällä laihduttaa, syitä varmaan löytyy moni.

Mikä on toveite paino ja kuinka kauan olet antanut itsellesi aikaa päästä tavoitteeseen?

Minä itse laihdutan tietenkin ihan itseni takia, että saisi kerrankin ostaa nättejä ja vähän pienempiä. Mutta pääsyy on se, että painoindeksi täytyisi saada alle 32 sillä ennen sitä en pääsee IVF. Hoitoihin jono on n.7kk ja minulla aikaa olisi vielä muutama kuukausi. -5kg on tämän hetkinen tilanne ja -20kg pitäisi saada pois eli vielä 15 jäljellä.

Mitenkäs muut, liittyykö teillä laihduttaminen raskautumishaaveisiin vai pudotatteko raskaudesta jääneitä kiloja. Vai oletteko muuten vain löytänyt tästä hyvän palstan ja kirjoituskavereita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on montakin syytä laihduttaa. Oma hyvin vointi on tärkein. Kun on lähes koko ikänsä ollut laiha, en tunne oloani ja vartaloani omakseni enää kilojen kerryttyä. Vaatekaappi pursuaa vaatteita, joihin en mahdu. (vielä).

Ja yksi syy on myös vauvahaave. Tyttäreni sanoi yksi päivä: Äiti, on se hyvä, että laihdutat, eihän sun mahaan muuten mitään vauvaa mahtuiskaan... Oikeessa tais olla.

Keväällä aloitin tosissani. siihen saakka olin puuhastellut. Nyt -7kg ja 10kg pitäis vielä saada pois. Hyvänä motivaattprina on myös tammikuussa tehtävä matka.

Ja juu, kyllä täällä on mukavaa seuraakin!

-Hätähousu-

Vierailija
2/2 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en tunne oloani hyväksi, kun olen " väärän" kokoinen. Olen koko ikäni ollut hoikka tai ainakin normaalipainoinen, joten ylipaino rassaa mieltä ja oloa. Ja ne kaapit on tosiaan täynnä ihania vaatteita, joihin en mahdu...

Lapset on tehty, nyt pitäisi vaan saada itsensä kuntoon :) 7kg on pudotusta takana, vielä tavoitteena pudottaa ensin seuraavat 7kg ja sen jälkeen viimeinen kymppi... Tuon seuraavan seiskan haluan pudottaa kevään aikana ja jäljelle jääneen projektin katson sitten innon mukaan. Kiirettä en sinänsä sen suhteen pidä, mutta mielelläni tietysti hoitaisin kaiken kerralla pois kun kerran vauhtiin olen päässyt.

Emo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän