Olen päivystyksessä ja täällä on kauhean aggressiivinen pariskunta
Kommentit (78)
Sairaalassa nyt tuppaa olemaan sairaita ihmisiä. Siihen pitää asennoitua niin että ottaa vaikka kuulokkeet mukaan. Miettii selvällä hetkellä mitä sanoo hoitajalle/lääkärille ja tekee omassa päässään mitä siinä nyt yleensäkin tule tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi olin täällä 2.1. ja äsken ilmestyi sama mies tänne joka sillon oli. Aina samat tyypit :D
Niin? Olethan sinäkin siellä aina. Miksi muut eivät saisi olla?
En ole ollut täällä vuoteen ennen sitä ja sillon kun olin jouduin kuukaudeksi harhojen takia osastolle
Olen päivystyksessä ja täällä on yksi mielipuoli henkilö ja mua pelottaa! Ei anna meidän ukon kanssa juoda kaljaakaan rauhassa! Auttakaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi olin täällä 2.1. ja äsken ilmestyi sama mies tänne joka sillon oli. Aina samat tyypit :D
En ole ollut täällä vuoteen ennen sitä ja sillon kun olin jouduin kuukaudeksi harhojen takia osastolle
Aha.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Henna?
Kyllä.
t. ap
Katso vaikka Youtubesta jotain hassuja videoita, niin saat ajatukset pois häiriköivistä juopoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten tiedät, että se mies on siellä AINA :D
Et kai ole jättämässä lemmikkejä keskenään kotiin ilman ruokaa ja vettä?! Jos joudut osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten tiedät, että se mies on siellä AINA :D
Oli täällä viimeksi ja kertoi toiselle potilaalle kuinka pitkään oli joutunut sitä edellisellä kerralla odottaa. Eli ainakin kolmatta kertaa :( ikävää että psykiatrista hoitoa ei saa helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Et kai ole jättämässä lemmikkejä keskenään kotiin ilman ruokaa ja vettä?! Jos joudut osastolle.
Ei mulla oo lemmikkejä.
Vartija tuli nyt sanomaan heille asiasta. Huh
Tuus huoara tänne ni nussitaan! 💪🏼
Ehkä siellä on joku feministipari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hain vertaistukea ja täällä vaan ilkeillään :( ei ihme et Suomi voi huonosti kun ei voi anonyyminä avautua.
YHYY SUAMI VOI NIIN HUANOSTI TARVIIN OPIAATTEJA YHYY😫
En halua opiaatteja vaan psykiatrin arvion ja toivottavasti pääsen osastolle. Mulla on skitsofrenia.
Sairautesi voi olla syy, että kaljoitteleva metelöivä pariskunta pelottaa sinua enemmän kuin psyykkisesti terveitä ihmisiä. Tsemppiä.
Huh. Nyt pääsin psykiatriselle osastolle. Ei enää meluavia tyyppejä
Sitten kannattaa vaan odotella siellä kiltisti.