Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlesin kunto vaikuttaa heikolta. Se, että hän hänet valtasi elämänsä viime metreillä vauhtisokeus ja halu päästä kuninkaaksi, voi laskea monarkian suosiota entisestään. Jos Charles olisi luopunut kruunusta ja Williamista olisi tullut suoraan kuningas voisi asia olla toinen. Siis suosion suhteen.
Kruunusta luopuminen on monimutkainen juttu. Charles voisi taivutella parlamentin antamaan luvan siihen tai peräti kävellä parlamentin ylitse, mutta toisaalta hän on vannonut uskontonsa kautta, että hoitaa tehtäviään elämänsä loppuun saakka. Käytännössä Britannian poliittisen ja sosiaalisen tilanteen pitäisi olla yhtä hillitön sekasotku kuin Edwardin luopuessa kruunusta 1930-luvulla, mitä se ei läheskään ole. Edward muuten oli ensimmäinen hallitsija, joka oma-aloitteises
Kyllä minä arvelinkin, että harkittu ja perusteltu kirjoitukseni menee hukkaan tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Charles haluaa myös Williamin saavat aikaa perheelleen. Hän ei saanut viettää paljoa aikaan vanhempiensa kanssa kun oli lapsi."
Williamin kohdalla siinä ei ongelmaa. Eiväthän Walesit edes tee töitä, kun pitää olla lasten kanssa vaikka lapset ovat pitkät päivät koulussa 🤓
Tämä on niin huvittavaa valhetta ettei tee töitä! Luitko juuri millaisia asuntoja William on järjestänyt asunnottomille. Tämän vuoden puolella siis tämä uusi uutinen.
Eihän se mitään lue. Se näkee jossain nimen William (tai Catherine tai Charles tai Camilla, take a pick) ja sitten alkaa suunpaukutus ja ilkeä nälviminen ja haukkuminen ja valheiden keksiminen. Yhdellä sanalla: meghanisti.
Tätä tämä ketju on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Charles haluaa myös Williamin saavat aikaa perheelleen. Hän ei saanut viettää paljoa aikaan vanhempiensa kanssa kun oli lapsi."
Williamin kohdalla siinä ei ongelmaa. Eiväthän Walesit edes tee töitä, kun pitää olla lasten kanssa vaikka lapset ovat pitkät päivät koulussa 🤓
Tämä on niin huvittavaa valhetta ettei tee töitä! Luitko juuri millaisia asuntoja William on järjestänyt asunnottomille. Tämän vuoden puolella siis tämä uusi uutinen.
Tuskin tekee niin paljon töitä että se oikeuttaisi kaikkeen siihen ylellisyyteen minkä keskellä elää.
Ja Meghan kaipaa takaisin siihen ylellisyyteen, mutta ei enää pääse. Hähhähhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tekee niin paljon töitä että se oikeuttaisi kaikkeen siihen ylellisyyteen minkä keskellä elää.
Hän asuu varsin vaatimattomasti, neljän makuuhuoneen talossa. Ei palveluskuntaa asu heillä. Toki on sihteerit ja siivoojat
Kaikeksi onneksi ahkeroiva Wiliam pääsee halutessaan pakenemaan tilanahtautta Kensingtonin palatsiin asuntoon jossa vaatimattomat 20 huonetta (ennen oli kolmekymmentä mutta ONNEKSI se remontoitiin ja nykyaikaistettiin yli neljän miljoonan punnan remontilla, kansan piikkiin) ja tietty rentoutumaan pääsee ihanalle häälahjaksi saadulle kesämökille jossa 10 makkaria odottaa viiden hengen perhettä. On tilaa hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän asuu varsin vaatimattomasti, neljän makuuhuoneen talossa. Ei palvel
Se on vain heidän edustusasuntonsa, jossa on myös toimistotiloja jossa he vastaanottaa vieraita, tyyliin USAn presidentti. Vähän kuin Suomessakin on mm. Mäntyniemi ja Kesäranta, kuuluu statukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlesin kunto vaikuttaa heikolta. Se, että hän hänet valtasi elämänsä viime metreillä vauhtisokeus ja halu päästä kuninkaaksi, voi laskea monarkian suosiota entisestään. Jos Charles olisi luopunut kruunusta ja Williamista olisi tullut suoraan kuningas voisi asia olla toinen. Siis suosion suhteen.
Miksi Katen ja kuninkaan sairaalareissusta piti tehdä näin suuri numero. Tämä on johtanut siihen että kansalaiset ovat raivona kun hovin jäsenet vaan astelevat sairaalaan ja kansalaiset puolestaan odottavat yli puoli vuotta jonoissa, lonkkalaeikkauksiin, syöpäkeikkauksiin yli 3 kuukautta.
Ei varmaan täälläkään presidentti, pääministeri, ynnä muut odota toimenpiteitä kuukausikaupalla.
Mä vastasin juuri samalla tavalla jokunen aika sitten tätä yhtä ja samaa jankuttavalle, mutta ei näköjään vaan mene jakeluun. Niin ne on suurmiehet ja -naiset ennenkin olleet muiden yläpuolella; Winston Churchill, Margaret Thatcher ja kaikki nuo muut päättäjät ja kuninkaalliset. Muissa valtioissa toimitaan myös näin. Mutta jankuttaa vaan täytyy, ihan kuin joku heikkolahjainen, joka ei elämän alkeita tajua.
Työnteosta jankkaaja näköjään saapui myös linjoille. Oliskohan sama. Taas aloitti tuon oksettavan länkytyksensä.
Charles ei saanut mitään yhtäkkistä intoa haluta kuninkaaksi tai vauhtisokeutunut, vaan hän on odottanut kuninkaaksi pääsyä useita vuosikymmeniä. Se ei tarkoita taas sitä, että olisi halunnut äitinsä kuolevan.
Williamin on oltava valmis astumaan ruoriin vaikka heti, jos isä ei kykene. Onnistuu hyvin, siellä on esim. Anne auttamassa.
Miksi täällä suolletaan paskaa kuninkaallisuudesta, vaikka ihan perusasiat monarkiasta ovat täysin tuntemattomia joillekin?
Jonkin aikaa menikin ok, mutta niin saapui marklen fanijoukko riekkumaan. Ääkkösetön vain puuttuu vielä näsäviisastelemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo syntyperä oikeuttaa. Ihan niin kuin Harryllakin, mikä on ketjun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo syntyperä oikeuttaa. Ihan niin kuin Harryllakin, mikä on ketjun aihe.
Harrykin sitten voi tuolla logiikalla palata hoviin?
Vierailija kirjoitti:
Vain pyhä Kate-palvoja voi kutsua Walesien elämäntyyliä vaatimattomaksi.
Vain valehtelevan c-luokan näyttelijän ihailija voi olla noin kuutamolla ja käsittää kaiken väärin. Vaatimaton tuo elämäntyyli on VERRATTUNA SIIHEN, MILLAINEN SE VOISI OLLA, eli helvetin iso palatsi kaikkine ökylisäkkeineen. Katso esim. Monacon ruhtinasta, miten se törsää. Ruotsin Vikkanillakin on iso Hagan linna käytössään. Rempattiin miljoonilla.
Ja hyvä vertailukohde heille on itse velipoika 16 vessan kartanossaan, vaikka ei ole mitään Cornwallin herttuakuntaa takanaan eikä samanlaisia tuloja. Ja joo, itse saattaa maksella, mutta kyse onkin elämäntyylistä ja ahneudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain valehtelevan c-luokan näyttelijän ihailija voi olla noin kuutamolla ja käsittää kaiken väärin. Vaatimaton tuo elämäntyyli on VERRATTUNA SIIHEN, MILLAINEN SE VOISI OLLA, eli helvetin iso palatsi kaikkine ökylisäkkeineen. Katso esim. Monacon ruhtinasta, miten se törsää. Ruotsin Vikkanillakin on iso Hagan linna käytössään. Rempattiin miljoonilla.
Ja hyvä vertailukohde heille on itse velipoika 16 vessan kartanossaan, vaikka ei ole mitään Cornwallin herttuakuntaa takanaan eikä samanlaisia tuloja. Ja joo, itse saattaa maksella, mutta kyse onkin elämäntyylistä ja ahneudesta.
En ihaile c-luokan näyttelijättäriä kuten en pyhimyksiäkään. Minulle tuo brittihovi ja lisäkkeensä on ihan yhdentekeviä palstatilan täytteitä, saati että ketään siitä sakista ihailisin. Kunhan huvikseni tähän ketjuun tulen kertomaan mielipiteitäni. Se lienee sallittua. Tuo pyhä kate-nimike on vaan niin osuva teille jotka ääni väristen ylistätte ja puolustatte henkeen ja vereen noita maailman elitistisimpiä ja etuoikeutetuimpia ihmisiä. Ja kyllä, myös sussexit kuuluvat siihen sakkiin.
Miksi Harry edes haluaisi hoviin, kun on kirjankin sen kamaluudesta saanut aikaan? ;D Outoa fanijärkeilyä todellakin. Nythän niillä on se haluamansa (finding)freedom, eikö totta? Ja eihän se ilman omaisuutta jää, siellä se odottaa Harrya, eli syntyperä oikeuttaa luksukseen, joka on tulossa miljoonina. Silti sen ei tarvitse tuskailla hovissa ja haukkua omaisiaan.
ei oikeutta ilman velvollisuuksia. Henry vaimoineen on sen luokan temputtelija ettei heitä pidä päästää lähelle Williamin lapsia. Jos häiden alla pystyi kavereineen itkettämään pientä tyttöä, hiipimään tämän makuuhuoneen kuvaamaan on se kyllä niin paksu munaus, että pysykööt poissa ainiaan. Williamilla on vahva suojelunhalu perheestään enkä usko että hän haluaa ottaa minkäänlaisia riskejä rouvan ja veljensä suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Jos itse maksaa ison kämppänsä on se elämäntyyliä ja ahneutta mutta kansan rahalla remontoiduissa taloissa elelevä veli ei edusta samaa elämäntyyliä ja ahneutta?
Omaisuus mikä odottaa ositusta. veikkaan että Markle pistää punnat plakkariinsa ja tupsuttaa ne sitten omiin tarkoituksiinsa. Anne tekisi hyvin jos sijoittaisi omaisuuden hyvin ja lasten tulevaisuutta ajatellen. Joo onko niitä lapsia on tuhannen taalan kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Harry edes haluaisi hoviin, kun on kirjankin sen kamaluudesta saanut aikaan? ;D Outoa fanijärkeilyä todellakin. Nythän niillä on se haluamansa (finding)freedom, eikö totta? Ja eihän se ilman omaisuutta jää, siellä se odottaa Harrya, eli syntyperä oikeuttaa luksukseen, joka on tulossa miljoonina. Silti sen ei tarvitse tuskailla hovissa ja haukkua omaisiaan.
Kysy tuolta tollolta joka sössötti syntyperän oikeutuksista myös Harryn kohdalla. Siellä fani taas kuvittelee että idolinsa palaavat hoviin vain sormia napsauttamalla ja koska haluavat ihan vaan koska syntyperä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihaile c-luokan näyttelijättäriä kuten en pyhimyksiäkään. Minulle tuo brittihovi ja lisäkkeensä on ihan y
Suurin osa pitää sinua sairaana jankkaajana joka on saanut puhelimensa takaisin suljetun osaston hoitajalta. Mut pidä vain mielikuva itsestäsi nokkelana keskustelijana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihaile c-luokan näyttelijättäriä kuten en pyhimyksiäkään. Minulle tuo brittihovi ja lisäkkeensä on ihan y
No ei tuo ihan harmittomalta ajanvietteeltä näytä, jos täytyy tuntemattomia nimitellä ;D Mutta niin metsä vastaa, muuten olen asiallinen, paitsi jos joku alkaa latelemaan latteuksiaan.
Ja kun Walesien elämäntyyli on muiden vastaavien kuninkaallisuuteen nähden todellakin aika vaatimatonta. Heillä olisi paljon resursseja vaikka minkälaiseen ökyilyyn. Sisäpiirilähteet ovat vuosi vuodelta myös kertoneet, kuinka he haluavat mahd. paljon tehdä itse kotonaan, eli olla lasten kanssa ja Kate haluaa tehdä itse ruokaa ja leipoa.
Tuskin tämä valhetta on, joku toinen sisäpiiriläinen kumoaisi sen vallan helposti. Ja onhan se nähtykin, Kate on ollut ihan tavallinen perheenäiti ilman palveluskuntaa pienen poikansa kanssa ja William teki tavallista työtä. Ei ollut pakko. Olisivat voineet kölliä hovissakin rikkaasti.
Ihan vain muistin virkistämiskesi; aiheena on Harry, kun sullehan oli ihan sama kummasta veljestä kirjoittelet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihaile c-luokan näyttelijättäriä kuten en pyhimyksiä
Suurin osa pitää sinua sairaana jankkaajana joka on saanut puhelimensa takaisin suljetun osaston hoitajalta. Mut pidä vain mielikuva itsestäsi nokkelana keskustelijana.
Sinulle tuntuu olevan mahdoton käsite että kaikki ei jaa sinun mustavalkoista käsitystä noista ihmisistä ja suutut kun yrityksesi loukata minua herjaamalla c-luokan näyttelijöitä ei onnistunutkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihaile c-l
s
Miksi edes luulet että vastailisin sun Wales-trollausviesteihin? En edes jaksa ilmoittaa viestejäsi poistoon.
Sellaista se on, osan työ on edustamista ja asioiden organisointia.