Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Saintmeghanmarkle on mun mielestä hauska!
No sitä se nimenomaan on. Aika viihdyttävä sekopäisyydessään, niin kuin tuo joka niitä juttuja tuo tänne omina ajatuksinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisabet oli nuorena 165-senttinen, Catherine on 175-senttinen.
Elisabetin nuoruuden pukujen muuttaminen Catherinelle on kutakuinkin mahdotonta, koska vartalon mittasuhteet ovat aivan toiset. Jo parin sentin ero vyötärön ja olkapäiden välillä on suuri.
En usko, että Elisabetin vaatteisiin lisättiin kasvunvaraa. Pituutta tietenkin saisi lisää, jos ompelisi helmaan pidennyksen ja vyötärölle suikaleen, mutta näky olisi erikoinen. Toisekseen, 60-luvun silkki tai mikä tahansa muukin kangas on jo niin haurasta, että vaikka sitä voisi ehkä käyttää, uusia saumoja se ei kestä. Kun ompelee kokonaan uuden, saa tyylikkäämpää ja vähemmällä työmäärällä.
Tuosta 60-l silkin ja muiden kankaiden hauraudesta uskallan olla kyllä eri mieltä. Elisabetin vaatteet on valmistettu aivan varmasti laadukkaimmista materiaaleista mitä on, ja ennenkaikkea säilytetty oikein a
Aika tekee tehtävänsä. Vaikka kangas näyttäisikin kuin uudelta, ommellessa se ei välttämättä sitä ole. Elisabetin puvusta ehkä voitaisiinkin tehdä uusi vaate yhtä käyttöä varten, mutta ei sen enempään. Päätä pitemmälle Catherinelle Elisabetin puvuista ei oikein saa aikaan mitään. Beatricen hääleninki näyttää, että samankokoisellekaan ei oikein onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on? Löytyykö googlettamalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Redditin meghanhullujen keskustelupalsta jossa marinoituvat omassa sussexvihakuplassaan ilman poikkipuolista sanaa keneltäkään.
Mene sinä, sugar, sinne omaan hypervihamieliseen sokeriliemeesi vain. Idolinne alamäki on jo jyrkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Redditin meghanhullujen keskustelupalsta jossa marinoituvat omassa sussexvihakuplassaan ilman poikkipuolista sanaa keneltäkään.
Mene sinä, sugar, sinne omaan hypervihamieliseen sokeriliemeesi vain. Idolinne alamäki on jo jyrkkä.
Siinä näköjään yksi lukija, toi sugar-fraasi on siellä käytetty :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä yksinkertainen ihminen, sugar-nimitys on kuule ihan yleismediassa ollut käytössä jo vuosikausia. Sehän tuli ilmi mm. kun se hullu musta mies sössötti Sussexien omassa dokkarisarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mikä edes on fraasi? Yksi sana ei voi olla fraasi. Älä käytä vierasperäisiä sanoja, jos sivistystasosi ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä yksinkertainen ihminen, sugar-nimitys on kuule ihan yleismediassa ollut käytössä jo vuosikausia. Sehän tuli ilmi mm. kun se hullu musta mies sössötti Sussexien omassa dokkarisarjassa.
Juu ei ole missään yleiskäytössä. Toki on siellä saintmeghanmarklessa ja twitter- ja youtubetileillä joita toisillenne linkkailette jossa toistetaan samoja juttuja ja sitten kuvittelette että ne on jotain mainstream-medioita. Sitä ilmiötä kutsutaan muuten sosiaaliseksi kuplaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu sama täällä ja sehän meggihullua vasta raivostuttaakin. Niin paljon, että pitää poistaa eri mieltä olevien viestit täältä yksihorinaketjustaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu sama täällä ja sehän meggihullua vasta raivostuttaakin. Niin paljon, että pitää poistaa eri mieltä olevien viestit täältä yksihorinaketjustaan :D
Joo, ja räksyttää ja ohjeistaa loputtomiin kenestä saa ja ei saa keskustella!
Sieltä redditistä on peräisin näköjään eilinen istumapaikkajankkauskin ja varmaan toi väite että istuivat jossain muussa salissa kuin muut vieraat😄
Lähde eri paikassa istumiseen on jamakalainen lehti josta löytyy paikallisia julkkisia, kuten Miss Jamaika. Heillä oli ihan eri juhlat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, aattele, palstan säännöistä ja käytöstavoista muistutellaan sinua. Ihan on kamalaa!
Minä en oikein usko tuohon salijuttuun. Näkyihän Jamaikan pääministeri vaimoineen siinä videossa, jossa Marklet saapuivat paikoilleen. Kyllä kai pääministeri olisi arvovieraiden salissa?
Vierailija kirjoitti:
Sieltä redditistä on peräisin näköjään eilinen istumapaikkajankkauskin ja varmaan toi väite että istuivat jossain muussa salissa kuin muut vieraat😄
Eihän sellaista ole edes väitetty, vaan että VIP-katsomo oli erikseen. Hehän istui ihan tavisten seassa keskellä ahdasta katsomoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, aattele, palstan säännöistä ja käytöstavoista muistutellaan sinua. Ihan on kamalaa!
Mitäs jos alkaisit ensin noudattaa niitä ja vasta sitten opastaisit muita?
Mitäs jos alkaisit ensin noudattaa niitä ja vasta sitten opastaisit muita?
- Niin, minä noudatan niitä, keskustelen ketjun aiheesta.
Sinä solvaat joko ulkopuolisia, solvaat muita keskustelijoita tai sitten ihan vaan yleishäiriköit.
Vierailija kirjoitti:
Lähde eri paikassa istumiseen on jamakalainen lehti josta löytyy paikallisia julkkisia, kuten Miss Jamaika. Heillä oli ihan eri juhlat.
Juu ihan varmasti on. Siellä lempipalstallasi jaksetaan kaivaa just tuollaisia nippelitietoja joka ei kiinnosta ketään muita ihmisiä ja sitten juhlivat niitä joinain merkittävinä juttuina josta kaikki ovat samaa mieltä ja joka on ainoa totuus asiasta. Just malliesimerkki tästä https://en.wikipedia.org/wiki/Echo_chamber_(media)
The echo chamber effect occurs online when a harmonious group of people amalgamate and develop tunnel vision. Participants in online discussions may find their opinions constantly echoed back to them, which reinforces their individual belief systems due to the declining exposure to other's opinions.[11]
Their individual belief systems are what culminate into a confirmation bias regarding a variety of subjects. When an individual wants something to be true, they often will only gather the information that supports their existing beliefs and disregard any statements they find that are contradictory or speak negatively upon their beliefs.[12] Individuals who participate in echo chambers often do so because they feel more confident that their opinions will be more readily accepted by others in the echo chamber.[13]
Olen lukenut, ja ihan asiallisia kirjoittajia. Reddit valvoo palstoja hyvin tarkasti ja laittaa ne nurin, jos sääntöjä rikotaan. Hyviä analysointeja tästä pariskunnasta.Tokihan se totuus satuttaa kun analysoijana on selvästi joku, jolla on ammattinsa kautta kokemusta tällaisista pariskunnan kaltaisista piip -tapauksista. Tosin moni näistä youtube-kanavista kierrättää juttunsa tuon palstan kommenteista, ja se hieman kyllästyttää. Ja selviä trollausjuttujakin siellä, mutta ne poistuu nopeasti.