Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
45421/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole lapsia vainonut, lue rivien välistä kommentit, kunhan haluat olla vain ns. hyvä ihminen. Et ole. Pelkkä riidankylväjä.

Mitä sieltä rivien välistä sitten löytyy? "Isot kanootit" kertoo ihan selvää kieltään.

Sen verran olen hyvä ihminen, etten kenenkään lapsia täällä noin solvaa. Riitaa en kommentillani kylvä. 

Älä selittele. Jätä lapset pois täältä. Tästä on täällä puhuttu moneen kertaan.

En ole kommentoinut kenenkään kanooteista. Mutta ei ole normaalia että lapsen sormien ja varpaiden määrä muuttuu.

Vierailija
45422/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole lapsia vainonut, lue rivien välistä kommentit, kunhan haluat olla vain ns. hyvä ihminen. Et ole. Pelkkä riidankylväjä.

Mitä sieltä rivien välistä sitten löytyy? "Isot kanootit" kertoo ihan selvää kieltään.

Sen verran olen hyvä ihminen, etten kenenkään lapsia täällä noin solvaa. Riitaa en kommentillani kylvä. 

En ole kommentoinut kenenkään kanooteista. Mutta ei ole normaalia että lapsen sormien ja varpaiden määrä muuttuu.

No kommentoi sitten siitä. Etpä aiemmin mitään maininnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45423/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan lapsia vainoa. Kritiikki kohdistuu huonosti fotoshopattuihin tai kokonaan AI-rakennettuihin kuviin lapsista, joita "ei haluta jukisuuteen." Koko Sussexien tapa toimia ikäänkuin vain pariskuntana. Lapsista heitetään julki jotain varjoisia kuvia, joissa mittasuhteet päin honkia. Lilillä sama mekko kesättalvet.

Hämmennystä aiheuttaa kuvat esim Lilibetistä, joista ei olla varmoja, kuka niissä oikeasti on.

Meghan on väittänyt, että hänessä on 43% nigerialaista perimää. Geenit periytyvät hajanaisesti, tietystä poolista tiettyjä etnisyyksiä tulee saman perheen jäsenille eri määriä. Yhdelle tulee enemmän jotain kuin toiselle. Veljeltäni esim puuttuu balti-geeni, mikä taas minulla on vahva. 

On kuitenkin lähes mahdottomuus, että Lilibet olisi noin kalpea ja hänellä olisi vaaleansiniset silmät. 

Lapsista ei voi laittaa yhtä rehellistä kuvaa julkisuuteen. Jotain he salaavat.

Vierailija
45424/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskahan William ja akkansa seisoo Oranssin apinan kanssa kättelykuvassa😂😂😂

Tätä kutsutaan diversion eli harhautuksen yritykseksi. 

Yritykseksi se jää. Tämä on Megsun päivä. 

Vierailija
45425/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät ole itse päättäneet haluta pelleiksi markkinakoneistoon. Ja jos heidät on sinne laitettu miljoonajahtiin, niin sinä oikeutettuna ja omasta mielestäsi fiksuna haukut viattoman lapsen jalkoja?

Miksi et kritisoi sitä, että heitä hyväksikäytetään? Sivistyneenä siellä solvaat vaan lapsiparan ulkonäköä. Ja vielä puolustelet itseäsi. On täällä järkyttäviä ihmisparkoja pyörimässä. Kun ei muuhun pystytä, niin lapsiin kohdistetaan tuollainen vaino.

Voi miten tekopyhää! Yäk. 

Vierailija
45426/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kukaan lapsia vainoa. Kritiikki kohdistuu huonosti fotoshopattuihin tai kokonaan AI-rakennettuihin kuviin lapsista, joita "ei haluta jukisuuteen." Koko Sussexien tapa toimia ikäänkuin vain pariskuntana. Lapsista heitetään julki jotain varjoisia kuvia, joissa mittasuhteet päin honkia. Lilillä sama mekko kesättalvet.

Hämmennystä aiheuttaa kuvat esim Lilibetistä, joista ei olla varmoja, kuka niissä oikeasti on.

Meghan on väittänyt, että hänessä on 43% nigerialaista perimää. Geenit periytyvät hajanaisesti, tietystä poolista tiettyjä etnisyyksiä tulee saman perheen jäsenille eri määriä. Yhdelle tulee enemmän jotain kuin toiselle. Veljeltäni esim puuttuu balti-geeni, mikä taas minulla on vahva. 

On kuitenkin lähes mahdottomuus, että Lilibet olisi noin kalpea ja hänellä olisi vaaleansiniset silmät. 

Lapsista ei voi laittaa yhtä rehellistä kuvaa julkisuuteen. Jotain he salaavat.

Tuo on vain yksikeino saada huomiota, ja hyvin näyttää onnistuvan. Kun ei ole mitään konkreettista antaa missään lajissa, niin sitten syötetään tuollaisia kuvia. Mitäpä niiden ulkonäöllä yleensäkään on väliä, kun kumpikaan tuskin hoviin koskaan päätyy, missään ominaisuudessa, ellei ihmeitä tapahdu ja Harry lakki kourassa yritä palata takaisin pakon sanelemana.

Vierailija
45427/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanin ohjelma on jotenkin epäaito. Kaikki on niin epäaitoa, kuten Meghan kutsuu puutarhaa, taloa ja keittiötä omakseen. Kuinka moni kutsuisi vierailijan toisen omistamaan taloon yöksi?

Kyllä se Sussex (ent. Markle) vei kuulemma sen meikkaajansa kotiinsa yöpymään. Veivät myös yhdessä tekemänsä "kylpysuolan" (slangia) mukanaan talolle. 

Vierailija
45428/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät ole itse päättäneet haluta pelleiksi markkinakoneistoon. Ja jos heidät on sinne laitettu miljoonajahtiin, niin sinä oikeutettuna ja omasta mielestäsi fiksuna haukut viattoman lapsen jalkoja?

Miksi et kritisoi sitä, että heitä hyväksikäytetään? Sivistyneenä siellä solvaat vaan lapsiparan ulkonäköä. Ja vielä puolustelet itseäsi. On täällä järkyttäviä ihmisparkoja pyörimässä. Kun ei muuhun pystytä, niin lapsiin kohdistetaan tuollainen vaino.

Minä olen sanonut suorat, ja suorastaan rumat, sanat Sussexeista, ja he ovat julkisuuden henkilöitä, ja tekonsa on nähty ja todettu (yäk) mutta lapsia en ota mukaan tällaiseen rääpimiseen, enkä mihinkään muuhunkaan. Ja tämäkö tekopyhää?

Sinä sitten olet varmaan suorastaan pyhä, kun jankkaat muiden lapsista? Eivät ole aiheenakaan missään. 

Vierailija
45429/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ihmettelemään, mikä hinku Sussexilla (ent. Markle) on olla koko ajan paljain jaloin. No, "barefoot" tarkoittaa slangiksi, että on "high". On näköjään tullut käyttäneeksi "bath saltia" jalkoihinsa. 

Vierailija
45430/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo paljaat kanootit on Meghanin tekopyhässä maailmassa jotain muuta.

Vierailija
45431/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kyllä nolo moka Katelta. 

Vierailija
45432/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos Markle muokkaa kuvia niin että ei näe omituisia mittasuhteita siitä pienestä ruudustaan niin ollaan sitten hiljaa kanooteista tai ylimääräisistä sormista. Sehän on lapsen haukkumista.

Vierailija
45433/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tänään kuningatar Maryn. Ja täytyy sanoa että hän on kasvoistaan nuorekkaampi kuin Catherine. Vaikka ikäeroa on vuosia. 

Vierailija
45434/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos Markle muokkaa kuvia niin että ei näe omituisia mittasuhteita siitä pienestä ruudustaan niin ollaan sitten hiljaa kanooteista tai ylimääräisistä sormista. Sehän on lapsen haukkumista.

Ihan samalla tavalla käsiteltiin täällä haukkuen Catherinen ottamat kuvat lapsistaan. Livenä on kuitenkin nähty, että on kaikilla 10 sormea ja kaiketi varpaitakin sama määrä. Kyllä ne mukulat sieltä aikanaan on pakko tuoda näytille, ei edes Meghan pysty niitä eristämään muusta maailmasta.

Naama sillä ainakin oli raskausaikaan niin pöhössä, että jotain se on odottanut, vaikka maha olikin outo. On saattanut laittaa tekomahan omansa päälle, korostaakseen raskautta, jotta on silläkin saanut huomiota osakseen. Joillain kun ei raskausvatsaa edes pahemmin huomaakaan, kun sen hyvin peittää.

Vierailija
45435/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin tänään kuningatar Maryn. Ja täytyy sanoa että hän on kasvoistaan nuorekkaampi kuin Catherine. Vaikka ikäeroa on vuosia.

Jokainen näyttää itseltään. Catherine ei ole missi, vaan tuleva kuningatar. Geenit määräävät osaltaan. Hän ei ole ketjun aiheena. 

Vierailija
45436/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sanonut suorat, ja suorastaan rumat, sanat Sussexeista, ja he ovat julkisuuden henkilöitä, ja tekonsa on nähty ja todettu (yäk) mutta lapsia en ota mukaan tällaiseen rääpimiseen, enkä mihinkään muuhunkaan. Ja tämäkö tekopyhää?

Sinä sitten olet varmaan suorastaan pyhä, kun

En minä ole jankannut kenenkään lapsista. Minä vain pidän näitä tekopyhiä kommentteja tekopyhinä ja ilmaisin mielipiteeni. Siis oletko sinä sitä mieltä, että vain sinun mielipiteesi pätee tässä ketjussa? Sillä mielipide se on, ei jumalansanaa. Sinä et ole pätevä komentelemaan ketään muuta. 

Vierailija
45437/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis olet tavannut kasvokkain myös Walesin prinsessan, muuten et voisi antaa tuollaisia kommentteja. Missä tapasit Walesin prinsessan? 

Vierailija
45438/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"The Sun"- lehden youtube klipissä "royal expert" Hugo Vickers sanoo mitä mieltä hän on siitä, että kuninkaan pientä lapsenlasta käytetään kuin esinettä mainostamaan Meghanin kokkishowta. Eli muuten lapsi pidetään tarkasti piilossa paitsi kun häntä tarvitaan markkinointimielessä.

LilliB näyttää taas "nuorentuneen" ja "kutistuneen" siitä Archewellin joulukortti-kuvasta kun hän pelaa "auntie Serenan" kanssa Candy land-peliä. Pikku prinsessa näyttää vaisulta ja vaivaantuneelta. Missähän pikku-Archie on? onko mitään kuvaa, missä nämä kaksi leikkisivät yhdessä? 

Vierailija
45439/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

----------

Varsinaisen tekopyhää on puolustella kritisoivansa pelkästään AI-muokattuja kuvia, kun tätä ennen jo on noita lapsia haukuttu vaikka millä tavalla, moneen otteeseen. Eiköhän riitä aikuisten Sussexien arvostelu, ja edelleen ne lapset, siis kaikkien lapset, voi jättää täältä pois. Jotain rajaa sentään. Ja korostan vielä, että itsekin osallistun ketjun aiheen moittimiseen. Mutta aiheesta.

Vierailija
45440/46129 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä joku joka on katsonut ekan jakson. Eli se on just sellaista höttöegoilua kuin olin ajatellutkin sen olevan. Ei jatkoon. 

Hauska ja terävä otsikko jutulla. 👍

https://www.seiska.fi/katso/herttuatar-meghanin-uutuussarja-pyorii-hane…

Ketju on lukittu.