Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
43881/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha siitä tapella täällä. Jos tiedot julkistetaan, ne julkistetaan, jos ei, niin ei. 

Mutta jos ei julkisteta, niin ei sitä asiaa maton alle onnistuta lakaisemaan. Se nostetaan aika ajoin keskusteluun niin meillä kuin muualla, missä Harry on yleisesti puheenaiheena. Ja Harry sai sen itse kirjallaan aikaan. 

Tämä ajojahti on kyllä niin huvittava kun sekä Trump että Musk käyttävät huumeita, pitäisi niitä vähän tutkia.

ä hallitukselle?Elon on ainakin diplomaatin statuksella USAssa, siis nyt. 

No ei ole. Sillä on kolme kansalaisuutta. 

Mutta olen kyllä käsittänyt että ainakin n

Olen itse saanut diplomaatin statuksen kun menin Viroon töihin, valtiolle. Olen Suomen kansalainen. 

Vierailija
43882/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha siitä tapella täällä. Jos tiedot julkistetaan, ne julkistetaan, jos ei, niin ei. 

Mutta jos ei julkisteta, niin ei sitä asiaa maton alle onnistuta lakaisemaan. Se nostetaan aika ajoin keskusteluun niin meillä kuin muualla, missä Harry on yleisesti puheenaiheena. Ja Harry sai sen itse kirjallaan aikaan. 

Tämä ajojahti on kyllä niin huvittava kun sekä Trump että Musk käyttävät huumeita, pitäisi niitä vähän tutkia.

Mutta olen kyllä käsittänyt että ainakin n

Siis monenko maan kansalainen voi amerikkalainen olla? Suomessa voi tällä hetkellä olla kaksoiskansalainen mutta sitäkin on arvosteltu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43883/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Catherinen lanteet on taas pitänyt vetää Harryn ketjuun? Hänen ruumiinrakenteensa on lanteilta kapea, ja se näkyy jo nuoruuden kuvista. Jättäkää jo rauhaan, ei pönkitä ollenkaan Meghanin ihailua ja puolustuspuheita, vaan päinvastoin.

Ja jos nyt taas aletaan kilpaa arvostelemaan, niin tekisi Megsulle ihan hyvää pieni pohjetreeni salilla. Hassuilta näyttävät isot kengät tikkujaloissa. Se siitä.

Vierailija
43884/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen itse saanut diplomaatin statuksen kun menin Viroon töihin, valtiolle. Olen Suomen kansalainen."

Hyvä sinä, taas asian vierestä. Saako Suomen kansalainen diplomaattistatuksen tehdäkseen hommia valtiolle SUOMESSA?

Vierailija
43885/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muskin äiti on kanadalainen ja eteläafrikkalainen. Itse muuttanut Yhdysvaltoihin ja saanut kansalaisuuden. Mutta presidenttiä hänestä ei Yhdysvalloissa tulla koska ei ole syntynyt siellä. 

Vierailija
43886/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku USA ei ole Suomi ja Suomi ei ole USA. Revi siitä.

Vierailija
43887/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Google ei toimi?

"Dual nationality and multiple citizenship is permitted under U.S. law. All U.S. citizens are required to enter and exit the United States using a valid U.S. passport. If you have questions about which passport to use to enter and exit another country, contact the immigration authorities of that country."

Vierailija
43888/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Sussexit lentävät tänään Vancouveriin yksityiskoneella. Lento kestää kolme tuntia lämmöstä lumihankeen. Saapa nähdä, ovatko Aatsi ja Lillukka mukana. 

Harry on palkannut Chris Martinin säveltämään Invictukselle oman hymnin. Jotta semmosta, meno kuin olympialaisissa...

Markle piti esittelypuheen Harrylle. Voi hyvä tavaton, mikä imelyys. Kuinkakohan monta kertaa oli harjoitellut? My husband, The founder of Invictus, Aatsin ja Lillun isi... 

Missä piti tämän puheen? Invictus kisoja ei ole vielä edes avattu.

Höh, sinisen verhon edessä isolla lavalla. Markle toivotti ukkonsa tervetulleeksi yleisön edessä. Pussailivat. Harry näytti huonovointiselta, liikutteli jalkojaan ja takerteli puheessaan. Vierellä seisoi tärkeännäköistä väkeä puvuissaan. Kyllä se vielä sinunkin medioihisi ehtii tulla. 

Vierailija
43889/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy HG:n valmiiksi pureskelema avajaispuhe

Vierailija
43890/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on kertonut, ettei aio karkottaa Harrya, koska tällä on tarpeeksi ongelmaa eukkonsa kanssa... 

Vierailija
43891/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin isoa nettiä tuo lainaus on peräisin?

Vierailija
43892/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Sussexit lentävät tänään Vancouveriin yksityiskoneella. Lento kestää kolme tuntia lämmöstä lumihankeen. Saapa nähdä, ovatko Aatsi ja Lillukka mukana. 

Harry on palkannut Chris Martinin säveltämään Invictukselle oman hymnin. Jotta semmosta, meno kuin olympialaisissa...

Markle piti esittelypuheen Harrylle. Voi hyvä tavaton, mikä imelyys. Kuinkakohan monta kertaa oli harjoitellut? My husband, The founder of Invictus, Aatsin ja Lillun isi... 

Missä piti tämän puheen? Invictus kisoja ei ole vielä edes avattu.

Höh, sinisen verhon edessä isolla lavalla. Markle toivotti ukkonsa tervetulleeksi yleisön edessä. Pussailivat. Harry näytti huonovointiselta, liikutteli jalkojaan ja takerteli puheessaan. Vierellä se

Tuo oli eilinen, suljettujen ovien tervehdystilaisuus. Ei mikään mediaruljanssi. Meghan puhui ex tempore, ilman papereita.

Vierailija
43893/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy HG:n valmiiksi pureskelema avajaispuhe

H.G. (tai palkkaamansa "ammattilainen") Tunkee naamansa niin lahelle mikrofonia että jokainen hengenveto ja syljen nielaisu kuuluu häiritsevästi. Alaluokkainen aksenttikin vilahtaa. Huono esitys.

Vierailija
43894/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump on kertonut, ettei aio karkottaa Harrya, koska tällä on tarpeeksi ongelmaa eukkonsa kanssa... 

Trump sitä ja Trump tätä, sanoo mitä sylki suuhun tuo ja huomenna taas toisinpäin.

Vierailija
43895/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ No päätyihän tuo Marklen esittely someen niin kuin oli tarkoitettukin. En ole väittänyt, että avajaisista olisi ollut kyse. Sehän on iso konsertti, jossa Chris Martin esittää uuden hymninsä. Marklen puhe ei ollut mikään ex tempore-juttu. Jokainen kuuli ja näki, miten se oli etukäteen suunniteltu ja harjoiteltu. Markle oli epäuskottavan innostunut. Esitti kaikki maneerinsa. 

Vierailija
43896/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai, Trumphan on ekspertti näissä eukkoasioissa.

Vierailija
43897/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ No päätyihän tuo Marklen esittely someen niin kuin oli tarkoitettukin. En ole väittänyt, että avajaisista olisi ollut kyse. Sehän on iso konsertti, jossa Chris Martin esittää uuden hymninsä. Marklen puhe ei ollut mikään ex tempore-juttu. Jokainen kuuli ja näki, miten se oli etukäteen suunniteltu ja harjoiteltu. Markle oli epäuskottavan innostunut. Esitti kaikki maneerinsa. 

Melkein jokainen amerikkalainen pystyy tuollaiseen puheeseen ilman harjoitusta kun tyonnetään mikki eteen.

Vierailija
43898/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
43899/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan ne Harryn tenavat on synnyttänyt?

Vierailija
43900/46129 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes päästy virallisiin avajaisiin kun Meghan kiskoo Harry kasvoista suukotteluun lavalla. 

IG tarkoitus on veteraanit. Ei Harry joka laittaa perheelle aamupalaa tai Meghanin vaatekaappi.

Meghanin MeMeAgain show jatkuu Kanadassa..

Ketju on lukittu.