Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
43381/46129 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni ruhtinas Jacques II ei ole kovinkaan rahvaanomainen nimi. Mutta makukysymyksiähän nämä ovat. 

Eli Jaakko ja James ovat rahvaanomaisia. Selvä. 

Varmaan myös Edinburghin herttuan pojan nimi on hänestä rahvaanomainen. 

Edinburghin herttua itse on kyl hieman rahvaanomainen. Samoin hänen vaimonsa joka on kovin sanoin arvostellut nykyistä kuningatarta. 

Vierailija
43382/46129 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni ruhtinas Jacques II ei ole kovinkaan rahvaanomainen nimi. Mutta makukysymyksiähän nämä ovat. 

Edinburghin herttua itse on kyl hieman rahvaanomainen. Samoin hänen vaimonsa joka on kovin sanoin arvostellut nykyistä kuningatarta. 

Sofia ei kai tule toimeen Camillan kanssa. Annella sama ongelma: ei voi sietää Camillaa eikä hänen poikaansa Tomia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43383/46129 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Archie ja Lilibeth. Tyhmimmät nimet ikinä. 

Vierailija
43384/46129 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obama on eroamassa, olisiko madame nyt valmis siirtymään ylemmäs. Obaman avulla pääsisi demokraattien ytimeen ja saisi melkein saman statuksen kuin Michael-vaimo.

Vierailija
43385/46129 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia ei kai tule toimeen Camillan kanssa. Annella sama ongelma: ei voi sietää Camillaa eikä hänen poikaansa Tomia. 

Kyllä kyllä ihan varmasti. Mutta Sofia ja Anne suorastaan palvovat Megsua 😅

Vierailija
43386/46129 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Obama on eroamassa, olisiko madame nyt valmis siirtymään ylemmäs. Obaman avulla pääsisi demokraattien ytimeen ja saisi melkein saman statuksen kuin Michael-vaimo.

Tuskin eroaa.

Vierailija
43387/46129 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia? Mitä Carl Philipin vaimo tähän keskusteluun kuuluu?

Vierailija
43388/46129 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka on Edinburghin herttua tällä hetkellä?

Vierailija
43389/46129 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Archie ja Lilibeth. Tyhmimmät nimet ikinä. 

Se on Lilibili. 

Vierailija
43390/46129 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia? Mitä Carl Philipin vaimo tähän keskusteluun kuuluu? 

Meghanisti on mennyt täysin sekaisin. Se on unohtanut psyykenlääkkeensä nyt neljättä päivää peräkkäin ja on kuutamolla kuin lumiukko. Siltä menee sekaisin Britannian, Monacon ja Ruotsin kuninkaalliset ja Kreikan entiset kuninkaalliset. Se mielestä kaikki ne asuvat samassa tönössä ja se itse on siellä mukana tappelemassa niiden kanssa. 😂🤣 

Tää olisi jo liian huvittavaa, jos ei olisi samalla niin kovin traagista. Että voi ihminen seota yhden amerikkalaisen neljännen luokan kaapeli-tv-näyttelijän takia! Ei tätä uskoisi, jos ei omin silmin näkisi. Edes Hollywoodin käsikirjoittajat eivät tällaista osaisi kuvitella. Voi voi. 

Vierailija
43391/46129 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, taas meni strategiat uusiks. 😂 Se joka yllättyi, nostakoon handun ylös! 

https://www.express.co.uk/news/royal/2006392/meghan-markle-attend-invic…;

'Ammatillinen ero' vaihtuukin ykskaks vajaan puolen vuoden päästä taas yhteishymistelyksi. 

"Led by the couples former Head of Communications Ashley Hansen, the communications agency will push for a renewed focus on joint appearances and initiatives following months of solo engagements.

"There will be a renewed focus on the Sussexes as a couple, as a brand and showcasing them as a couple and family, said the source. The Sussexes have decided to step back a little and let Ashley take the reins on their PR plan.

Insiders suggest that the Sussexes now plan to prioritise joint appearances to project a united front and improve their image" (lihavointi minun). 

Yrittää sitä, yrittää tätä, mikään vaan ei

Kyse ei ehkä niinkään ole siitä, että tuo pariskunta yrittäisi etsiä toimivaa konseptia vaan siitä, että Harrylla on kalenteri täynnä korkeanprofiilin kissanristiäisiä kun taas Megin soolo-ainokainen pitkään aikaan, taisi olla ne Tyler Perryn pippalot, missä Meghan roikkui punasella matolla kuin purukumi. Sielläkin Perry oli ensimmäisenä kysynyt missä Harry on ja milloin Harry tulee.

Nyt Meghan on taas osallistumassa Kanadan invictus-kisoihin, vaikka hänen ei pitänyt. Eli Meghan osallistuu prinssi Harryn rinnalla näihin korkeanprofiilin tilaisuuksiin saadakseen osan Harryn saamasta huomiosta ja näkyvyydestä itselleen. pienet mitättömämmät kissanristiäiset saa Harry hoitaa yksin. 

Harrylla menisi paremmin soolona mutta Meghan ei pärjää ilman Harrya.

Vierailija
43392/46129 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä nyt tätä kuuluisaa harhautusta? Mitä tahansa, että ei keskusteltaisi Sussexien äkkikääntöä soolokeikoista taas yhteiskujerteluun? Saamme nähdä taas käsi kädessä tramppaamista ja Harryn selkään tönimistä ja Meghanin suun aukeamista Harryn puhevuorolla. Ja kun puhuttiin perheestä, tarkoittaako se, että lapsetkin vihdoin kärrätään kameroiden eteen? 

Eikös tämä nyt kiinnosta teitä ollenkaan, ja tässä ketjussa vielä? Obamat ja Ruotsin Sofiat vain???

Vierailija
43393/46129 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos kommentista! Se tuli samaan aikaan kuin kirjoitin omaani. Mukavaa, että joku muukin haluaa keskustella. 

Olen ihan samaa mieltä. Meghan on viimeisen neljän viikon aikana saanut niin paljon kuraa niskaansa (kokkishown trailerin peukut ovat 90% alas, 10% ylös, ja Vanity Fairin juttu oli Meghanille ihan katastrofaalinen) , että viimeistään nyt niiden pitää tehdä oikeasti jotain. Joko Meghanille iskostuisi, että hän ei ole kiinnostava itsenään, hän tarvitsee rinnalleen se oikeasti kuninkaallista syntyperää olevan, jotta häntä joku jaksaisi katsoa ja kuunnella? Yhteys kuninkaalliseen perheeseen on se, mikä heitä myy suurelle yleisölle. Ei mikään muu. 

Vierailija
43394/46129 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ei ole enää mitään uskottavaa yhteyttä. Kukaan ei arvosta, kun haukkuivat hovin. Mahdollisuudet menivät tuolloin jo.

Ei savuavien raunioiden päälle rakenneta mitään, on raivattava kaikki ensin alta pois, eikä se aina siltikään onnistu. Nyt kiidetään alas jyrkkää alamäkeä. Laskiaispullat vaan puuttuu.

Vierailija
43395/46129 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marklea risoo edelleen Harryn rakkaudella suunnittelema kihlasormus, joten hän muutatuttaa sitä aina uudelleen ja uudelleen, nyt jo neljännen kerran. Isommaksi. 

https://www.dailymail.co.uk/news/royals/article-14307693/meghan-markle-…

Vierailija
43396/46129 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se Archien syntymisen aikataulu oikein meni ja mitä siinä oikein peiteltiin? Meghan kai kieltäytyi menemästä lääkäreille joiden avustuksella kuningashuoneen synnytykset ovat perinteisesti tapahtuneet, mutta mitä sen jälkeen? Jostain oli tullut tieto että ovat menossa synnyttämään johonkin itse valitsemaansa paikkaan mutta yhtäkkiä tulikin tieto että synnytys olikin jo ohi, en oikein muista missä järjestyksessä ja millä aikavälillä nämä tapahtumat etenivät? Nyt ihmetellään kun ei tunnu löytyvän lääkäriä joka oli ollut todistamassa synnytystä?

Muistan vain kuinka synnytykseen liittyi aikataulumuutoksia, kuvaajat odottivat tietyn ilmoitetuksi tulleen sairaalan piha-alueella, kuitenkin jossain vaiheessa taisi olla myös Meghanin toive synnyttää kotona mutta siihen tuli muutoksia, pidettiin liian riskialttiina. Oli myös jotain kuvaajien huiputusta ja Meghan synnyttikin toisessa sairaalassa, (?🤔) Archien syntymään liittyi jotain, mistä ensin kerrottiin Meghanin Harrynsa kanssa valmistautuneen jo synnyttämään mutta sitten ajankohta siirtyi, uutista jäätiin vain odottamaan, tai synnytys tapahtui, mutta siitä ilmoitettiin vasta 6.5. Ajatukseni oli, että tuliko, mikäli kyseessä  sijaissynnyttäjä, jotain viivästyksiä. Harryhan on kertonut olleensa ilokaasusta ja ties mistä niin sekaisin, että hänellä ei todellakaan luulisi olevan mitään järkevää sanottavaa siitä miten ja mistä lapsi tuli. Archie esiteltiin hyvin nopeasti vasta pari päivää synnytyksestä, Harry oli onnellisen näköinen mutta Meghan oli lyhytsanainen, ei lainkaan onnellisen näköinen äiti, hän suorastaan repi jo Harryn pois. Vauva oli luonnottoman rauhallinen kuin nukke, hänestä näkyi vain poski. Jotenkin kaikki oli niin hämmentävää katsojastakin, myös lehdistö sai jo siinä vaiheessa nenilleen, heille näytettiin paikkansa, heitä huijattiin! Alkoiko siitä jo vihanpito, lehdistön ja Sussexien kuherruskuukausi sai kolauksen ja lopun.

Vierailija
43397/46129 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde nimiä googlaamaan mutta aikanaan tunnettu ja arvostettu, synnytyslääkäriksi ilmoitettu naislääkäri suuttui ja kielsi jyrkästi olleensa synnytyksessä mukana, hänellä oli jokin alibikin esittää, missä oli ns. "syntymähetkellä". Mutta yksin varmaan Meghan tietää sen! Miten tällä pariskunnalla onkin niin vaikeaa pysyä vain totuudessa, niin yksinkertaista se olisi, mutta tällä tavoin Meghan on jo vuosia kietonut Harryn seittiin.

Vierailija
43398/46129 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka on Edinburghin herttua tällä hetkellä?

Edward kiristi tittelin itselleen Charlesista. 

Vierailija
43399/46129 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marklea risoo edelleen Harryn rakkaudella suunnittelema kihlasormus, joten hän muutatuttaa sitä aina uudelleen ja uudelleen, nyt jo neljännen kerran. Isommaksi. 

https://www.dailymail.co.uk/news/royals/article-14307693/meghan-markle-…

Ja Harry ei vaan tajuu....

Vierailija
43400/46129 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se Archien syntymisen aikataulu oikein meni ja mitä siinä oikein peiteltiin? Meghan kai kieltäytyi menemästä lääkäreille joiden avustuksella kuningashuoneen synnytykset ovat perinteisesti tapahtuneet, mutta mitä sen jälkeen? Jostain oli tullut tieto että ovat menossa synnyttämään johonkin itse valitsemaansa paikkaan mutta yhtäkkiä tulikin tieto että synnytys olikin jo ohi, en oikein muista missä järjestyksessä ja millä aikavälillä nämä tapahtumat etenivät? Nyt ihmetellään kun ei tunnu löytyvän lääkäriä joka oli ollut todistamassa synnytystä?

Muistan vain kuinka synnytykseen liittyi aikataulumuutoksia, kuvaajat odottivat tietyn ilmoitetuksi tulleen sairaalan piha-alueella, kuitenkin jossain vaiheessa taisi olla myös Meghanin toive synnyttää kotona mutta siihen tuli muutoksia, pidettiin liian riskialttiina. Oli myös jotain kuvaajien huiputusta ja M

Meghan olisi syöksynyt mielettömään suosioon jopa lehdistön suhteen, jos olisi tajunnut, että on parempi niellä kiukkunsa, olla mielin kielin ja tyytyä hovin valitsemiin lääkäreihin, synnytyssairaalaan ja esitellä se vauva siellä portailla vaan. Pari minuuttia olisi kestänyt. Vähän jotain viittausta Dianaan, niin se olisi ollut siinä. Mutta jo tämä "niskurointi" tyrmäsi kaikki täysin. Kansa tunsi tulleensa petetyksi.

Kun se nyt vaan menee niin, että monarkia ensin, ei Meghan.

Ketju on lukittu.