Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa yrittäisit edes joskus kumota asiallisesti keskusteluun kuuluvalla vasta-argumentilla, etkä puhuisi kärpäsistä katossa tai nimittelisi.
Odottelet siellä jossain kuin korppi puun oksalla, valmiina kaivamaan silmät uhrin päästä. Mitä tuollaisesta näykkimisestä oikein saa? Tyhmänä pidetään ainakin.
Eihän tuollaiseen itsekeksittyyn tarinaan voi mitenkään vastata asiallisesti. Satua sadun perään ja auktoriteeteiksi mainittu Angela Levin ja Neil Sean.
Ansaitsetkin uhrata silmäsi kun omaatuntoa ei näy olevan uhrattavaksi. Opettele itse kirjoittamaan asiallisesti niin voit saada asiallisia vastauksia.
Angela Levin ja Neil Sean ovat auktoriteetteja omalla alallaan just fine.
Luuletko tosiaan, että täällä kukaan uskoo sinun mölinöitäsi kaiken jälkeen? Ei usko. Nauramme sinua vain.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa William otti muutaman askeleen sivulle, joten järjesti Catherinen hänen ja Meghanin väliin. Miesparka, ei ole mukavaa olla epätoivottujen ahdistelujen kohteena!
Tuo oli siis jouluna 2018.
Catherinehan se on joka tuossa sekoilee ja sompailee ihan missä sattuu, niin ettei kukaan muukaan pysty järjestäytymään sovittuun järjestykseen. Se on sitä hänen tyypillistä narsistista huomionhakuaan.
Nonni, nyt meni meghanistilta hermot. Olihan se odotettavissakin. Ei se kestä, kun oma idoli tekee itsestään narrin räpsyttelemällä ripsiään brother-in-law'lleen. Oi niitä kaihoisia katseita!
FYI: Brother-in-law = lanko suomeksi. Tämä on suomalainen palsta ja täällä kirjoitetaan suomeksi
Lanko ei kuvaa tarpeeksi hyvin tuota tilannetta. William on Meghanin brother-in-law, siis ihan kirjaimellisesti läheistä sukua, ja kuitenkin on kuvia ja videoita, jossa Meghan tuijottelee ja räpsyttelee ripsiään Williamille hyvinkin seksuaalissävytteisesti. Siksi valitsin englannikielisen termin. Meghan on täysin - pidätäpä hengitystäsi - out of line.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa yrittäisit edes joskus kumota asiallisesti keskusteluun kuuluvalla vasta-argumentilla, etkä puhuisi kärpäsistä katossa tai nimittelisi.
Odottelet siellä jossain kuin korppi puun oksalla, valmiina kaivamaan silmät uhrin päästä. Mitä tuollaisesta näykkimisestä oikein saa? Tyhmänä pidetään ainakin.
Eihän tuollaiseen itsekeksittyyn tarinaan voi mitenkään vastata asiallisesti. Satua sadun perään ja auktoriteeteiksi mainittu Angela Levin ja Neil Sean.
Ansaitsetkin uhrata silmäsi kun omaatuntoa ei näy olevan uhrattavaksi. Opettele itse kirjoittamaan asiallisesti niin voit saada asiallisia vastauksia.
Luuletko tosiaan, että täällä kukaan uskoo sinun mölinöitäsi kaiken j
Kannattaisi vähän tutkia asiaa ennenkuin tulee ketjuun julkisesti nolaamaan itsensä. (Neil kirjoitti "10 vuotta juorupalstaa kirjoittamatta yhtäkään juorua"). Angela ratsastaa Harry-kirjallaan kun pitkän kinuamisen jälkeen sai 15 minuuttia Harryn kanssa silloin tälloin. Neilin toimistona ovat Lontoon kadut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se tämä historioitsija, joka ei tunne kruununperimystä? Vai joku muu meghanisti?
Oli miten oli mutta oletko sinä sitä mieltä että jos Wills ei pysty hoitamaan hommiaan niin George pantaisiin niitä tekemään?
Olen eri. Tuskin. Mutta ei olisi Harrystakaan niitä hoitamaan. Eiköhän hovissa ole järjestelyt valmiina jos ko tilanne tulisi. Juuri nyt Harry on vapauttanut itsensä kuninkaallisuudesta ja kuninkaallisista velvollisuuksista niin onneksi ei ole minkäänlaista pakkoa ottaa häntä "hoitamaan" Williamin hommia.
Nythän se on Charles joka siellä yrittää paikata poikansa vetelehtimistä, mutta mitä sitten kun hänestä ja Annesta aika jättää? Williamista tai Catherinesta ei ole mihinkään.Toivoa sopii että
En usko että Wills ja Catherine eroavat. Hovi on täysin riippuvainen hänestä. Wills ja Charles kyllä tietävät sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan olisi halunnut olla kahdestaan Williamin kanssa. Mutta William suostui vain jos vaimo on mukana.
Miksi ja milloin?
Tästä on Angela Levin puhunut jo aikoinaan ja myös Neil Sean. Eli William suhtautui epäluuloisesti jo alusta asti siihen "raikkaaseen tuulahdukseen" minkä Meghan toi mukanaan hoviin. Tilannetta ei myöskään helpottanut Megsin tantrumit jotka toisinaan kohdistuivat myös Catherineen. Megin ja Harryn palveluskunta käänty Williamin puoleen Megin käytöksen takia, koska Harry ei halunnut kuulla pahaa sanaa rakastetustaan. William teki pariskunnalle selväksi mielipiteensä heidän käytöksestään.
Vastenmielisyys jota William tunsi Meghania kohtaan jo heti alussa, oli kaikille selvää. Se loukkasi syvästi Harrya. Hän
Mä en usko että Meghan olisi kiinnostunut Viljamin näköisestä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa William otti muutaman askeleen sivulle, joten järjesti Catherinen hänen ja Meghanin väliin. Miesparka, ei ole mukavaa olla epätoivottujen ahdistelujen kohteena!
Ehkä W pelkäsi että hänen halunsa näkyisi kirkossa olijoille 🤭
Asema se taitaa merkitä. Toisaalta ei W mikään rumilus ole,verrattuna punatukkaiseen Pelle Pelottomaan
"Mä en usko että Meghan olisi kiinnostunut Viljamin näköisestä miehestä."
Naamavärkistä viis, William ei pysyisi Meghanin tahdissa mukana vaan juoksisi karkuun sitä menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä W pelkäsi että hänen halunsa näkyisi kirkossa olijoille 🤭
Mikä ihmeen halu? Meghan ei niin seksikäs ole, että pistää miehen kuolaamaan. Jotkut miehet myös vaativat seksikumppaniltakin psyykkistä tasapainoa ja sisäistä kauneutta. Ja nämä kaksi ovat Megsun kohdalla poissaolevia ominaisuuksia.
Pitääkin korjata erehdys. Eihän Meghanin palvojat näköjään haluakaan enää Harrya kuninkaaksi, vaan Meghanin Williamille vaimoksi, kunhan Katesta vaan päästäisiin eroon. Tämän takia hänen syövästä toipumisensa ja avioliiton jatkuminen ottavat noin koville.
Harryn poolonpeluut eivät näköjään tehneet vaikutusta, hillot ei myy, eikä leffaakaan tule, joten kuningattareksihan fanit tädin haluavat ylentää. Harry saa mennä, hyöty hänestä on maksimoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että
Minua eivät sinun argumenttisi kiinnosta millään tavalla, sinua minä en pidä auktoriteettina sanomaan yhtään mitään mistään tai kenestäkään. Luulisi, että olisit jo älynnyt tämän kaiken sen perusteella, mitä olen tähän ketjuun kirjoittanut. Eli minusta Angela Levin ja Neil Sean tietävät kirjoittamistaan ja kommentoimistaan asioista ihan tarpeeksi ja just fine. Älä nöyryytä itseäsi turhaan yrittämällä selittää päinvastaista. Se on aivan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että
Kultapieni, Angela Levin on "household name" briteissä. Hän on kirjoittanut juttuja kaikkiin johtaviin sanomalehtiin: the spectator, daily mail, mail on sunday, the observer jne. Hän on pitkän linjan toimittaja. Hän teki kirjan prinssi Harrysta ja vietti hänen kanssaan 3kk. 8h päivässä ja hänellä on aina ollut "soft spot" prinssi Harryyn. Irvileuat ovat jopa pilkanneet häntä että prinssi Harry on hänelle "dear Sheridan". Britit ymmärtävät Sheridanin Bucketin kuvitteellisen komediahahmon poikana joka ei ikinä voi tehdä mitään väärää.
Angela Levin pitää prinssi Harrya edelleen poikaparkana joka on joutunut "huonoon seuraan". Hänen mukaansa Harry on vaikutuksille altis äiditön poikarassu joka muuttaa käytöstään aina sen mukaan missä seurassa hän on. Angela Levin on muuten ensimmäinen henkilö kelle hän purki mieltään siitä, miltä tuntui kävellä pikkulapsena läpi lontoon äidin arkun perässä koko maailman seuratessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angela Levin ja Neil Sean ovat auktoriteetteja omalla alallaan
Neil Sean: In 2012, Sean announced his book, How to Live Like a Celebrity for Free, which contained a number of money-saving ideas, ostensibly from celebrities he had interviewed.[1] The book used the same image of Sean as his earlier D.R. W.H.O.: The Lost Interviews DVD,[21]:29:38 and claimed to contain Beyoncé's discount method of maintaining her hair and to detail how Jennifer Lopez received a free makeover at a makeup counter before an audition and how Michael Caine travelled the world for free.
Whoop-di-do ja Hahaaa. Sellainen ekspertti. Sinua on helppo vetää huulesta uskomaan vaikka mitä.
Eikä se usko, vaikka miten sanon! Onko se kenties mielisairaalasta karannut, kun ei selvää suomea ymmärrä?
Saahan se käyttää aikaansa wikipedian pläräämiseen ja tänne copypastettamiseen, kun ei sillä muutakaan hommaa ole. Se nyt on vaan aivan turhaa eikä siitä ole mitään hyötyä sille kuin muillekaan. Hohhoijjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uunituore (ei vuosia vanha) Harry-video. Harry taas hyvänteossa sillä aikaa kun ketjumammat sepittävät satujaan, haukkuvat, nimittelevät ja nälvivät sensijaan että saisivat jotain positiivista aikaan.
Uunituore? Onko viime viikolta vai viikonlopulta, mille päivämäärälle Harryn puhe on päivätty? Mitä Harry siinä sanoo, kun kuulen vain jonkun naikkosen pulinaa, joka ei kiinnosta. Haluan lukea videon transkription, sen sijaan että sinä sepität satujasi Harryn sanomisista, koska ei sitä edes kuule. Sen verran positiivisuutta minä sinulta nyt odotan.
Vai eikö Harry-video olekaan uunituore? Höpiseekö naikkonen sittenkin vanhan Harry-videon päälle??
Tyypillinen kommentti tyypi
Naikkosen video voi olla päivätty vaikka tälle päivälle, se on se ja sama, mutta naikkosen videossa olleen uunituoreen Harry-videon minä haluan nähdä ja kuulla mitä se sanoo ja mistä. Minua ei sugarien kehumiset kiinnosta, kuten olen moneen otteeseen todennut.
Missä tuo Harry-video on katsottavissa ilman naikkosen pälätystä? Linkki, kiitos.
Siis ihan oikeastiko pitää aikuisesta ihmisestä nyhtää tietoa kuin pikkulapsesta, voi tsiisus. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angela Levin ja Neil Sean ovat auktoriteetteja omalla alallaan
Ei Harry kyllä kävellyt "läpi Lontoon" ja on tuossa muitakin virheitä mutta antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että
Jokainen voi ihan itse googlata Neil Seanin uran vaikka wikipediasta. Hän ei ole mikään höpöjätkä. Hänen showssaan on ollut isoja nimiä kuten Tommy Steele, Roger Moore, Boris Johnson, Laurence Fox jne. Ja hänellä on aika huikea ura.
Dave Gorman teki hänestä pilaa sanoen showsaan että hän kirjoittaa juorupalstaa 10v. ilman yhtäkään juorua. Dave Gorman on koomikko, joka roustaa kaikkia julkimoita ja kieltämättä ihan viihdyttävä vaikka itse en pidä kaikista hänen ällöttävistä tempauksistaan tyyliin seistä nakuna ämpäri päässä puistossa. Ongelma oli että Neil Sean oli aluksi itse homoseksuaalina suivaantunut kyseisen hemmon homovihamielisistä anekdooteista ja sanonut jotain ilkeää Dave Gormanista, mistä Dave oli vuorostaan pillastunut. Mielestäni Neil Sean ei ollut sanonut mitään tosi ikävää, hän oli vain huomauttanut Dave Gormanin stand up-atvostelussa että häntä tympii se että nyky-stand up ammentaa liikaa homofobiasta ja rasismista. Tästä Dave Gorman oli suovaantunu ja ottanut Neil Seanin kohteekseen.
"Missä tuo Harry-video on katsottavissa ilman naikkosen pälätystä? Linkki, kiitos."
Voi pyhä yksinkertaisuus! Siinä "naikkonen" esittelee videon ja sitten Harry alkaa itse puhumaan.
Et sinä mitään linkkiä tarvitse, siinä on koko juttu kuin tarjottimella.
Neil Sean oli yksi niistä juorutoimittajista aikoinaan, jonka numero oli prinsessa Dianalla. Diana oli siinä suhteessa kuin Meghan. Hän ilmoitti juorutoimittajille aina olinpaikkansa kun halusi päästä lehtiin. Neil puhui tästä podcastissaan kun Harry syytti paparazzeja ja toimittajia äitinsä kuolemasta että Diana oli itse aktiivinen tässä. Hän osasi käyttää lehdistöä Meghanin tavoin hyödykseen ja oli koukussa julkisuuteen.
Myös Lady Colin Campbell väitti, että Diana aiheutti itse oman kuolemansa. Diana oli hyvin epävarma ihminen. Hän seurusteli Dodin kanssa. Dodi oli maailmanmies, ökyrikas playboy-miljonääri joka oli tottunut maailman kauneimpien naisten seuraan. Diana oli pohjimmiltaan hyvin epävarma ja halusi näyttää Dodille olevansa jonkin arvoinen, "maailman kuvatuin nainen". Tehdäkseen vaikutuksen dodiin, hän itse otti yhteyttä luottotoimittajiinsa ja paljasti ajankohdan ja oleskelupaikkansa, mikä aiheutti oikean lehtimiesryntäyksen. Tällä kertaa homma meni liian pitkälle.
FYI: Brother-in-law = lanko suomeksi. Tämä on suomalainen palsta ja täällä kirjoitetaan suomeksi.