Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Nyt siellä Sussexit hyödyntää jo tuon tulipalonkin. Kehoittavat muita auttamaan heitä, jotka jääneet ilman kotia, tarkistamaan ettei naapureissa ole mahdollisesti vanhuksia ja vammaisia, sekä lemmikkejä, jotka tarvitsisivat apua. Muuten hyvin neuvottu mutta eiköhän siellä tajuta tuo kaikki muutenkin. Meghanin sanoin hekin majoittavat heille ihmisiä asumaan, tosin varmasti varmistaa heidän olevan hänelle hyödyllisiä jatkossa. Tosin ihan heti en usko koko tähän avun todelliseen konkretisoitumiseen.
Onko heillä edes ystäviä joita majoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ääksymme on taas vaihteeksi äksyyntynyt. Sillä on ollut kova yksinpuhelu käynnissä, komppailee itse itseään ja luulee, ettei kukaan tajua.
Meghanisti on meghanisti vaikka voissa paistais. 😂
Mutta harvinaisen ärhäkkä on, ja jo näin aikaisin. Ei tosin ole harvinaista, niin paljon megsu on nyt saanut kuraa niskaansa ihan kansainvälisesti ja tää mein meghanisti aina hyökkää peitsi edellä sellaisen jälkeen.
Se on niin ennalta-arvattava.
"Ja jos ei sinne taloon kukaan tule, siis ei kerrota, että nyt se-ja-tämä julkkis meni Sussexeille evakkoon, ei ole varmuutta siitä, asuvatko koko tönössä. Kuten jo kerran sanoin tässä ketjussa, on kovin vaikeaa uskoa sitä mitä ei voi nähdä. Minun ainakin, olen luonteeltani skeptikko."
Mitä sinä sillä tiedolla tekisit? Voisivat vaikka olla sellaisia julkkiksia joiden nimiä et ole koskaan kuullut, mitä sitten tekisit? Ryntäisit taas ketjuun haukkumaan ja nimittelemään.
Olisiko mukavaa jos joku vahtisi sinun etuoveasi 24/7?
Vierailija kirjoitti:
Ääksyn mukaan Suomessa ei sitten muita asukaan kuin noita Peräkylän Pirkkoja. Mutta sehän kertoo vain, millaisista Suomi-piireistä Ääksy itse on. Ja näkyyhän se siinä kuuluisassa tapakasvatuksessakin.
Ja sinä ressukka olet sellainen "one trick pony" jolla on vain tämä yksi temppu jota toistat ad nauseam. Tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurit ja siivoojat jotka käyvät kerran viikossa siivoamassa ja vetämässä talon kaikki vessanpöntöt, ovat epäilleet että kukaan ei asu tuossa kämpässä vakituisesti. Alussa Meghan ja Harry poikkesivat siellä toisinaan ja heillä oli aina filmiryhmä mukana ja palvelijat eivät nähneet siellä ikinä Doriaa, lapsia, lasten leluja tai hoitotarvikkeita paitsi silloin kun Harryn serkku tuli käymään pienen poikansa kanssa. Talon puutarha ja puisto on täysin hoitamatta ja villiintynyt. Harry ja Meghan, poiketessaan talolla, lähtivät yleensä samana päivänä pois omilla autoillaan ja eri suuntiin.
Tämän puolesta puhuu myös se, että miksi ihmeessä Meghan ei kokannut omassa keittiössään ja käyskennellyt omassa puutarhassaan?
Lähde tähän satuun! Keitä ovat nämä naapurit joilla on pääsy Sussexien tontille? Nimiä nyt!
Opettele ymmärtämään lukemasi. Tuossa ei sanottu että naapurit käyvät siivoamassa. Ymmärrätkö paremmin jos olisi lukenut "Siivoojat jotka käyvät kerran viikossa... ja naapurit ovat epäilleet"?
Vierailija kirjoitti:
Ääksyn mukaan Suomessa ei sitten muita asukaan kuin noita Peräkylän Pirkkoja. Mutta sehän kertoo vain, millaisista Suomi-piireistä Ääksy itse on. Ja näkyyhän se siinä kuuluisassa tapakasvatuksessakin.
Älä unohda Myrkky-Mirkkuja ja suomalaistolloja. Mummo on kanssa hänellä kova haukkumanimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurit ja siivoojat jotka käyvät kerran viikossa siivoamassa ja vetämässä talon kaikki vessanpöntöt, ovat epäilleet että kukaan ei asu tuossa kämpässä vakituisesti. Alussa Meghan ja Harry poikkesivat siellä toisinaan ja heillä oli aina filmiryhmä mukana ja palvelijat eivät nähneet siellä ikinä Doriaa, lapsia, lasten leluja tai hoitotarvikkeita paitsi silloin kun Harryn serkku tuli käymään pienen poikansa kanssa. Talon puutarha ja puisto on täysin hoitamatta ja villiintynyt. Harry ja Meghan, poiketessaan talolla, lähtivät yleensä samana päivänä pois omilla autoillaan ja eri suuntiin.
Tämän puolesta puhuu myös se, että miksi ihmeessä Meghan ei kokannut omassa keittiössään ja käyskennellyt omassa puutarhassaan?
Lähde tähän satuun! Keitä ovat nämä naapurit joilla on pääsy Sussexien tontille? Nimiä nyt!
Siinä lukee NAAPURIT ja SIIVOOJAT jotka käyvät kerran viikossa siivomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä ressukka olet sellainen "one trick pony" jolla on vain tämä yksi temppu jota toistat ad nauseam. Tyhmä.
Rauhoitu niin alkaa tuo latinakin sujua paremmin.
"Nyt siellä Sussexit hyödyntää jo tuon tulipalonkin. Kehoittavat muita auttamaan heitä, jotka jääneet ilman kotia, tarkistamaan ettei naapureissa ole mahdollisesti vanhuksia ja vammaisia, sekä lemmikkejä, jotka tarvitsisivat apua."
Tuo on vakiokehoitus joka puolella maata. Mikä siinä niin kummastuttaa?
Onko naapuriapu sinulle vieras käsite?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naapurit ja siivoojat jotka käyvät kerran viikossa siivoamassa ja vetämässä talon kaikki vessanpöntöt, ovat epäilleet että kukaan ei asu tuossa kämpässä vakituisesti."
Noin kirjoitit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda Myrkky-Mirkkuja ja suomalaistolloja. Mummo on kanssa hänellä kova haukkumanimi.
Oho totta. On se sittenkin versatiili. Ei ainakaan mikään one trick pony, kuten minä 😭😭
"En ole tuo, jolta kysyt, mutta nyt kun tuli tuo Sussexien tontti ja naapurit taas puheeksi, niin linkittäisitkö sinä vielä ystävällisesti sen yhden Youtube-videon, jossa kuvataan niitä hienostoalueen pensasaitoja? Niitä hirmuisen korkeita, joiden takaa naapurit ja ohikulkijat ei taatusti näe pihaan asti. En usko, että kukaan tällä palstalla on vielä saanut tutustua ko. videoon tarpeeksi."
Olin jo linkittämässä mutta sitten tuo ää-rienaaja tuli väliin. Olkoon nyt tällä kertaa, palataan asiaan kun rääväsuu bannataan ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue nyt itse tuo teksti ja urputa sitten vasta.
https://nypost.com/2025/01/08/entertainment/meghan-markles-new-show-may…
Aijai. Ei suju kun ei ole mitään omaan, kaikki kopioitu muilta mekkoja, settingiä, reseptejä ja harrastuksia myöten.
Vierailija kirjoitti:
"En ole tuo, jolta kysyt, mutta nyt kun tuli tuo Sussexien tontti ja naapurit taas puheeksi, niin linkittäisitkö sinä vielä ystävällisesti sen yhden Youtube-videon, jossa kuvataan niitä hienostoalueen pensasaitoja? Niitä hirmuisen korkeita, joiden takaa naapurit ja ohikulkijat ei taatusti näe pihaan asti. En usko, että kukaan tällä palstalla on vielä saanut tutustua ko. videoon tarpeeksi."
Olin jo linkittämässä mutta sitten tuo ää-rienaaja tuli väliin. Olkoon nyt tällä kertaa, palataan asiaan kun rääväsuu bannataan ketjusta.
Niinhän aina. Muuten vastaisit mutta et sitten kuitenkaan kun joku käyttäytyy sopimattomasti. Onneksi itse olet aina niin korrekti ja kohtelias, tapakasvatus kunniaan!
Uusi traileri Meghanin kokkishow'hun on ulkona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo nyt eivät ole oikein mitään sinun ja kumppaneittesi "autisti, narsisti, idiootti" ja muiden psykoloogisten diagnoosien rinnalla. Kun vertaa "mielisairas psykopaatti"-nimittelyä mummoon niin kumpi on kovempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko niiden talo on palanut?
Pilaan nyt päiväsi, ei ole palanut, kun eivät asu LA:ssa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, asteroidi voi iskeä kun oikein hartaasti toivot.
Ahaa. Miksi sitten joutuvat evakkoon ja ovat suuren riskin alueella?
https://www.independent.co.uk/life-style/royal-family/prince-harry-megh…
Engelska ei oikein suju? Mitä luulet "could be" ja "may be" sanojen tarkoittavan? Jossittelua suomeksi sanottuna.
May be but living in a high risk area. Thats the point. Not far from the fires. Get it?
Artikkelin mukaan "not far" = 112km