Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
21421/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko hovi on täyttä kieroilua ja kilpailua vallasta ja ykkösenä paistattelusta. Harrylla on oikeus kertoa oma näkemyksensä asiasta.

Recollections may vary!

Minä luulen, että tuo kieroilu ja kilpailu on Meghanin näkemys asiasta. Harryn, hoviin syntyneenä, luulisi näkevän asiat niiden oikeissa mittasuhteissa, mutta Meghan on onnistunut manipuloimaan hänet uskomaan omiin harhakäsityksiinsä.

Sinä luulet! Sinun luuloilla on miinusmerkkinen arvo. Ehkä kuitenkin hovissa eläneillä on parempi näkemys asioista. 

Aivan eli Meghanilla ei ole minkäänlaista näkemystä asiasta.

Eikö Meghan elänytkään hovissa paria vuotta? 

Vierailija
21422/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko hovi on täyttä kieroilua ja kilpailua vallasta ja ykkösenä paistattelusta. Harrylla on oikeus kertoa oma näkemyksensä asiasta.

Recollections may vary!

Minä luulen, että tuo kieroilu ja kilpailu on Meghanin näkemys asiasta. Harryn, hoviin syntyneenä, luulisi näkevän asiat niiden oikeissa mittasuhteissa, mutta Meghan on onnistunut manipuloimaan hänet uskomaan omiin harhakäsityksiinsä.

Sinä luulet! Sinun luuloilla on miinusmerkkinen arvo. Ehkä kuitenkin hovissa eläneillä on parempi näkemys asioista. 

Ei elänyt. Hän asui etupäässä Sohohousessa, eikä muutenkaan ollut miehensä sukulaisten kanssa missään tkeemisissä. Häät 5/2018 ja lokakuussa 2019 he häipyi ja siinä välissä myös lomailivat ulkomailla enemmän kuin olivat Engalnnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21423/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elänyt. Hän asui etupäässä Sohohousessa, eikä muutenkaan ollut miehensä sukulaisten kanssa missään tkeemisissä. Häät 5/2018 ja lokakuussa 2019 he häipyi ja siinä välissä myös lomailivat ulkomailla enemmän kuin olivat Engalnnissa.

Sinä se jaksat satuilla. Hui hai, juttuja 🤓

Vierailija
21424/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nytkö sinä et edes tunnista noita päivämääriä??? Kunhan keksit päästäsi.

Vierailija
21425/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Wille ollut käynyt Hartsaa kiinni yläpäästä? 

Kyllä. Wille kävi kiinni raivelista. W. on aika raivokas ukko. 

lähde: Harry joka myös mm. kävi keskusteluja puhuvan vessanpytyn kanssa.

Et saa pyyhittyä Willen väkivaltaista käytöstä pois vaikka oikein herrat sen eteen. Tottahan tapahtuma on, minä tiedän ja sinä tiedät sen. 

Vierailija
21426/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa oli satuilua, avaatko vähän?

Vierailija
21427/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa pyyhittyä Willen väkivaltaista käytöstä pois vaikka oikein herrat sen eteen. Tottahan tapahtuma on, minä tiedän ja sinä tiedät sen. 

Se lähde on edelleen Harry joka siinä ihan samassa opuksessa kertoi myös mm keskustelleensa puhuvan vessanpytyn kanssa.

Sinäkö siis väität että hän keskusteli puhuvan vessanpytyn kanssa?

Vierailija
21428/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lähde on edelleen Harry joka siinä ihan samassa opuksessa kertoi myös mm keskustelleensa puhuvan vessanpytyn kanssa.

Ei hän väitä vaan harry ihan itse.

Vierailija
21429/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran erehdys, jos ylipäätään piti paikkaansa, Harry taisi unohtaa kertoa omasta aggressiivisuudestaan. Tämänkin pohjalta kun miettii, että osa ihmisistä pitää Williamia kylmänä kun ei ole halunnut keskustella Harryn kanssa, niin miettikää miten Harry kuvailisi veljensä reaktioita, kaulajänteiden asentoa ja ihonväriä seikkaperäisesti jossain kirjassa tai haastattelussa. Ota siinä rennot ja veljelliset välit sitten.

Vierailija
21430/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän väittää että Spare on totta. 

Vierailija
21431/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö... mitä?

Tapahtumassa kaksi osapuolta, osapuoli A väittää näi tapahtuneen. Osapuoli B ei kommentoi. Osapuoli A on esittänyt myös muita väitteitä joista osa on pystytty todistamaan valheellisiksi. Kukaan muu ei tiedä asiasta mitään mutta osapuolten muihin tekemisiin verrattuna voi esittää arvauksia miten tilanne on todellisuudessa mennyt. Eli mitäs muita todisteita meillä olikaan Williamin väkivaltaisesta käytöksestä?

Vierailija
21432/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Recollections may vary!

On sillä kuule aika paljon enemmän kuin sulla. Sinä kun et hovissa ole päivääkään viettänyt tai tavannut sen jäseniä. 

Vierailija
21433/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Recollections may vary!

On sillä kuule aika paljon enemmän kuin sulla. Sinä kun et hovissa ole päivääkään viettänyt tai

Minä käytänkin lähteinä niitä kuninkaallisia jotka on ikänsä siellä olleet.

Vierailija
21434/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Recollections may vary!

Ihminen joka parin vuoden aikana saa aikaan mittavan kadon henkilökunnan puolelta ja niin paljon riitaa ja harmia, on todellakin täysin jäävi arvostelemaan oloja, joissa tämä on tapahtunut.

Vierailija
21435/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. Et käytä, vaan toimittajien tekemiä asenteellisia lehtijuttuja. Typerys.

Vierailija
21436/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Et käytä, vaan toimittajien tekemiä asenteellisia lehtijuttuja. Typerys.

Minä käytän lähteinä niitä kuninkaallisia jotka on ikänsä siellä olleet. Sinä luotat narkomaaniin.

Vierailija
21437/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihminen joka parin vuoden aikana saa aikaan mittavan kadon henkilökunnan puolelta ja niin paljon riitaa ja harmia, on todellakin täysin jäävi arvostelemaan oloja, joissa tämä on tapahtunut."

Aivan. Ongelmat alkoivat juuri silloin, kun Meghan saapui paikalle. On hulluutta väittää, että ongelmat eivät olisi olleet nimenomaan Meghanin aikaansaamia.

Vierailija
21438/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihminen joka parin vuoden aikana saa aikaan mittavan kadon henkilökunnan puolelta ja niin paljon riitaa ja harmia, on todellakin täysin jäävi arvostelemaan oloja, joissa tämä on tapahtunut."

Aivan. Ongelmat alkoivat juuri silloin, kun Meghan saapui paikalle. On hulluutta väittää, että ongelmat eivät olisi olleet nimenomaan Meghanin aikaansaamia.

Hänhän ei sinne edes aikonut jäädä, vaan esimerkiksi Oprah-haastattelua pohjustettiin jo kauan ennen kihloja. Ja koko ajan oli oma henkilöstö Amerikan puolella plus edes kaikkia tavaroitaan tai edes vaatteitaan ei koskaan siirtänyt Englantiin.

Vierailija
21439/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Recollections may vary!

Eiköhän tuossa kumpikin ole yllyttänyt toistaan. Harry antoi ymmärtää olevansa satuprinssi ja varmasti oli kertonut muiden ohella myös Meghanille itselleen, että tämä saa kaiken, mitä haluaa. Meghan taas vamppasi hönö-Harrya urakalla ja lupasi tälle loppuelämän autuutta. Kumpikin pettyi, kun olikin lupailtu liikoja. Ja koska Harrylla on eniten menetettävää, hän tottelee kiltisti käskyjä, vaikka jo muistaakin

"Blaa Blaa Blaa.."

Tuo on myös Meghanin asenne konfliktitilanteisiin: sormet korviin, silmät kiinni ja kieli laulamaan blaablaablaata.

Vierailija
21440/46129 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trevorin elämähän alkoi kukoistaa, kun pääsi hullusta ämmästä eroon. Löysi elämänsä rakkauden ja sai kaksi lasta, joita ei tarvitse maailmalta piilottaa (eivät ole siis millään tavalla vammaisia). On taatusti helpottunut nyttemmin, kun hän ei ollutkaan tarpeeksi rikas Meghanin aviomieheksi

No niin, taas keksittyä. Oikeasti Meghan oli Trevorin elämän rakkaus ja avioero traaginen menetys. Trevor ei edelleenkään kestä puhua Meghanista, koska haava ei ole täysin umpeutunut. 

Itsehän sinä siinä keksit. Valoja päälle nyt, hei! Umpirakastunut mies koko perheeseensä, vaimoon ja kahteen tyttäreen, onni oikein hohtaa miehen hymystä. Ja vaikka ei raha korvaa rakkautta, sitäkin perheessä on vaikka millä mitalla nyt. Trevorin kakkosrouva kun on ihan kaikessa parempi kuin ykkönen. Trevorille kävi todella hyvin sen jälkeen kun ykkönen sormukset postissa palautti!

No just. Mistä s 

Erotuskasta? Linkkejä, kiitos. Minä olen nähnyt vain hienoja kuvia häistä ja uutisia kahden lapsen syntymästä ja valokuvia koko perheestä, jossa isä ja äiti hymyilevät onnellisina. Missä se tuska on? 

Ei, kyllä Trevor on kiittänyt onneaan kerran jos toisenkin, ettei ollut tarpeeksi rikas mies. Pääsi eroon noita-akasta ja löysi sen jälkeen oikean rakkautensa. 

Ketju on lukittu.