Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette selvinneet kun aikuinen lapsi alkaa kännätä?

Vierailija
06.01.2023 |

Viimeinen niitti masentuneelle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningas vie omansa

Vierailija
2/9 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko j ä n n ä poika vai syrjäytynty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin veto loppui lukiossa, kusjpiä kaverit veivät.

Vierailija
4/9 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla napanuoran katkaisua vaikka väkisin. Mitä enemmän otat puheeksi käännäämisen niin sitä varmemmin juo. Täytyy vain toivoa, että lapsellesi tulee elämässään eteen jokin yksi hieno kokemus selvinpäin ja hän ymmärtäisi tuntea siitä kiitollisuutta.

Osalla saattaa ihan sateen jälkeen luonnossa liikkuessa tulla sellainen olo, ettei mikään pään sekaisin pistävä tunnu enää miltään. Ongelma voi olla sekin jos sisäistä tyhjyyttä tai nuoruuden epävarmuutta alkaa lääkitä alkoholilla.

Kaikista parhaiten pidät huolta lapsestasi pitämällä huolta itsestäsi. Jonain päivänä hän kääntyy puolueesi hakien vilpittömästi apua eikä mitään paria kymppiä juomista varten.

Vierailija
5/9 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla napanuoran katkaisua vaikka väkisin. Mitä enemmän otat puheeksi käännäämisen niin sitä varmemmin juo. Täytyy vain toivoa, että lapsellesi tulee elämässään eteen jokin yksi hieno kokemus selvinpäin ja hän ymmärtäisi tuntea siitä kiitollisuutta.

Osalla saattaa ihan sateen jälkeen luonnossa liikkuessa tulla sellainen olo, ettei mikään pään sekaisin pistävä tunnu enää miltään. Ongelma voi olla sekin jos sisäistä tyhjyyttä tai nuoruuden epävarmuutta alkaa lääkitä alkoholilla.

Kaikista parhaiten pidät huolta lapsestasi pitämällä huolta itsestäsi. Jonain päivänä hän kääntyy puolueesi hakien vilpittömästi apua eikä mitään paria kymppiä juomista varten.

Minä kyllä alkoholisoituneen miehen sisarena ajattelen ihan päinvastoin, mutta tilanteet ovat toki yksilöllisiä. Itse varoittaisin heti siitä, että juominen voi kulkea suvussa. Vaikka ei siitä muistuttamisesta ehkä mitään hyöytyä olisi. Joka tapauksessa tärkeintä on se, ettei itse mahdollista juomista, eli se rahan antaminen ja lainaaminen pitää lopettaa, jos sellaista on tehnyt. Sääli on sairautta silloin, jos oma lapsi ryyppää jatkuvasti. Viikonloppuisin juominen on yleistä, mutta jos on arkisinkin tai arkiaikaan kännissä niin silloin vetäisin lapseltani juomat viemäristä alas, jos vain mahdollista.

Vierailija
6/9 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit puhua mutta muista että aikuinen ihminen tekee itse päätökset. Keskity omaan elämään. Ole tukena jos haluaa mutta älä käy rahottamaan juomista.

Ei tarvitse olla viimeinen niitti masentuneelle. Hän ei ole sinun jatke vaan oma persoonansa vaikka lapsesi onkin.

Vierailija
7/9 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista viinaa, kun menee äidin/isän päähän lapsen sitä juodessa. 

Vierailija
8/9 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä aina jotenkin selviää, ellei jatka juomista.

Vierailija
9/9 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kyllä selviää, kun lapsi juo minun viinat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi