Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Makuuhuone kahdella ovella

asunnoton
06.01.2023 |

Moikka kaikille ja hyvää loppiaista! Kertokaapa miksi monissa uusissa liian pienissä kaksioissa on makuuhuone niinkin typerästi, että molemmille puolille sänkyä on oma sisäänkäynti, koska siellä "makuuhuoneessa" ei mahdu kulkemaan? Entä lakanan vaihto? Palaako hermo, joka ikinen kerta on vaihtaa lakanat? Mietin, kun uudiskohteessa tuommoinen kaksio on ainut, johon minulla olisi varaa muuttaa. Onko ihan huti hankinta? Vai katsonko suosiolla vanhempaa asuntoa, jossa on kunnollinen makuuhuone.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhuu, kai ny joku asuu tämmöisessä kämpässä tiällä

Vierailija
2/6 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän makkarissa on kolme ovea. Yksi niistä on kylppäriin, toinen minun vaatehuoneeseeni ja kolmas olkkariin.

Vierailija
4/6 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen otsikon luettuani, että noniin, rakentajatkin ovat havahtuneet siihen miten leveitä nykyajan naiset ovat, etteivät mahdu kulkemaan yhdestä ovesta, vaan tarvitaan 2 leveää ovea vierekkäin samaan oviaukkoon.

Vierailija
5/6 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Miten sais tuon otsalampun pois Reijon peräreiästä. Juuttu kun vähän vilkasin

Vierailija
6/6 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää näköjään muuttaa tuommoiseen asuntoon, ku vauva.fi:n käyttäjät eivät niissä ilmeisesti asu.