Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmistä joka päivittää profiilikuvansa Facebookiin monta kertaa viikossa?? Narsismi??

Vierailija
06.01.2023 |

Ai että!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveyden häiriö selfitis

"Yliopiston tutkijoiden mukaan selfitiksestä kärsivät olivat useimmiten huomionhakuisia ja kärsivät huonosta itsetunnosta. He toivoivat, että jatkuva kuvien julkaisu edistäisi heidän sosiaalista asemaansa"

https://www.is.fi/viihde/art-2000005493443.html

Ärsyttävämpää on kyllä työpaikan kahvitauoilla nämä omistusasunnoilla ja matkoilla kehuvat. Mitähän tekisivät, jos palkattomassa työkokeilussa oleva alkaisi itkemään.

Nauraisin.

Niin minäkin, jos joku ei saa lasta.

Vierailija
42/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat somessa aktiivisempia kuin toiset. En alkaisi sen perusteella kenestäkään narsismisyytöksiä tekemään. Ilkein tietämäni ihminen ei ole somessa lainkaan. Mutta tiedän myös mukavia ihmisiä, jotka eivät käytä somea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruämmien taivas

Vierailija
44/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee varmistuksen siitä ,että on kaunis tai komea.

Vierailija
45/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa näytetään vaan pinta. Niinhän se on, mutta niin se yleensä kaikissa ihmisten kohtaamisissa. Jos laitetaan lauma ihmisiä kahvilaan, niin kyllä siellä aika diibadaabaa puhutaan. Small talkki harvoin kertoo ihmisestä mitään. Kahden kesken käydään sitten syvällisemmät keskustelut, mutta kahdenkeskisiä viestejä voi vaihtaa somessakin. 

Vierailija
46/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se henkilö sitä välttämäti teille lisää vaan omaks ilos, poista kavereista jos häiritsee :D lolll

Vierailija
47/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mielummin se kuvan vaihtaja kun se kuvan vaihtajan anonyymi kateellinen ihailija 

Vierailija
48/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottahan toki, tuo se on narsismia !

Vierailija
49/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementia ei fb käytä kuin kuoleman partaalla olevat vanhukset.

Vierailija
50/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että menee yleensäkään lärvikirjaan ja jakaa eniten omakuvia ja kertoo " täydellisestä" elämästään. On ainakin jollain tapaa oman navan tuijottelija. En ymmärrä miksi sinne pitää yleensäkään muiden mennä kuin näyttelijöiden ym. Jonkunlainen huomionhakuisuus siinä on.

Tai yksinäisyys ja seurankaipuu. Jos vaikka kaikki tuttavat asuvat toisella puolen maata. 

Vierailija
51/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos montaa kertaa viikossa vaihtaa kuvan, niin kai se jostain yksinkertaisuudesta kertoo. Tai sitten haluaa vain joka päivä uuden kuvan. 

Vierailija
52/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin vielä facebookissa niin kyllä mä itsekseni vähän huvituin näistä jatkuvista oman naamansa kuvaajista. Mutta ei se mua haitannut. Onhan se surullista jos itsetunto on tykkäyksistä kiinni.

Vierailija
53/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä siitä että varattu nainen jatkuvasti heruttaa instaan? Eikö saa tarpeeksi huomiota kotona? Ei ole mikään influencer ym.