Mikä vaivaa ihmistä joka päivittää profiilikuvansa Facebookiin monta kertaa viikossa?? Narsismi??
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat kommentteja "ihana" ja "kaunis", vaikka oikeasti ovat usein noloja, keski-ikäisiä tyrkkyjä.
Meinasin just kommentoida, että noloa varsinkin, jos ikää on lähemmäs 50 vuotta. Ja sitten nämä treenikuvat kuinka mammuska treenaa ja on niin vetreä ja energinen ja kivasti näkyvät Marimekon trikoista kaikki muhkurat ja se k-varvas myös. On herkullista.
Olen jo yli 50-vuotias, minulla on muhkuroita ja onpas mukava että sinulle maistuu.
Kiva. Sittenhän tilanne on win-win. Minun itsetuntoni saa nostetta siitä, kun katselen rumien ihmisten selfieitä ja tajuan, että ei tässä ole ulkonäöllisesti mitään hätää vielä pitkään aikaan.
Juuri näin, kaunokainen! Ja minun itsetuntoni riittää sinunkin itsetuntosi kohottamiseen! Muista pistää hyvä kiertämään kun itse rupsahdat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat kommentteja "ihana" ja "kaunis", vaikka oikeasti ovat usein noloja, keski-ikäisiä tyrkkyjä.
Meinasin just kommentoida, että noloa varsinkin, jos ikää on lähemmäs 50 vuotta. Ja sitten nämä treenikuvat kuinka mammuska treenaa ja on niin vetreä ja energinen ja kivasti näkyvät Marimekon trikoista kaikki muhkurat ja se k-varvas myös. On herkullista.
Olen jo yli 50-vuotias, minulla on muhkuroita ja onpas mukava että sinulle maistuu.
Kiva. Sittenhän tilanne on win-win. Minun itsetuntoni saa nostetta siitä, kun katselen rumien ihmisten selfieitä ja tajuan, että ei tässä ole ulkonäöllisesti mitään hätää vielä pitkään aikaan.
Juuri näin, kaunokainen! Ja minun itsetuntoni riittää sinunkin itsetuntosi kohottamiseen! Muista pistää hyvä kiertämään kun itse rupsahdat!
En koe tarvetta päivittää selfieitä yhtään mihinkään. En nyt enkä tulevaisuudessakaan.
Normi ylisosiaalista toimintaa. Ja näitä ihmisiä arvostetaan yli kaiken!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe tarvetta päivittää selfieitä yhtään mihinkään. En nyt enkä tulevaisuudessakaan.
Kiitos tiedosta. Mietinkin juuri mitä tarpeita sinulla mahtaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaa ihmistä joka seuraa muiden elämää Facebookissa ja sitten valittaa, kun muut postaavat sinne kuvia? Ratkaisu: kun ei käytä Facea, ei tarvitse nähdä postauksia.
Samaa mieltä. Minusta on ihan viihdyttävääkin nähdä välillä kuvia ihmisistä, joita ei muuten näe. Nykyään jos ollaan vaikka matkalla, kuvataan pelkkää seinää. Koska pelätään narsismisyytöksiä, mikäli kuvaan eksyisi jokin henkilö. Näitä pelkkiä maisemakuvia on aika puuduttavaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas niitä nättejä joiden kauneus katoaa heti kun he avaavat suunsa.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä oikeasti kommentoi toisten valokuvia näin.
Sama kuin niitä jotka jakavat instagramiin jatkuvasti kuvia omasta naamastaan tai perseestään. Rakastuneet omaan ulkonäköönsä ja haluavat huomiota.
Narsismi ei liity mihinkään kuvien päivittämiseen.
Narsisti kehuu itseään ja mitätöi muita esim. työpaikan kahvitauoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyden häiriö selfitis
"Yliopiston tutkijoiden mukaan selfitiksestä kärsivät olivat useimmiten huomionhakuisia ja kärsivät huonosta itsetunnosta. He toivoivat, että jatkuva kuvien julkaisu edistäisi heidän sosiaalista asemaansa"
Ärsyttävämpää on kyllä työpaikan kahvitauoilla nämä omistusasunnoilla ja matkoilla kehuvat. Mitähän tekisivät, jos palkattomassa työkokeilussa oleva alkaisi itkemään.
Some on siitä ihan kätevä että toisinaan se paljastaa reaalielämää nopeammin luotaantyöntäviä piirteitä ihmisestä. Just aloitin uudessa koulutuksessa ja muutaman uuden tuttavuuden somen perusteella pysyn kyllä niin kaukana kuin pystyn (kasvokkain näistä ihmisistä tuli aluksi ihan hyvä ensivaikutelma.) Oli itseasiassa aikamoinen yllätys varsinkin yhden ihmisen kohdalla että postailee aivan jatkuvasti mahdollisimman imartelevia kuvia naamastaan, kommentit tietenkin täynnä liekkiä ja sydäntä. :)
Vierailija kirjoitti:
Some on siitä ihan kätevä että toisinaan se paljastaa reaalielämää nopeammin luotaantyöntäviä piirteitä ihmisestä. Just aloitin uudessa koulutuksessa ja muutaman uuden tuttavuuden somen perusteella pysyn kyllä niin kaukana kuin pystyn (kasvokkain näistä ihmisistä tuli aluksi ihan hyvä ensivaikutelma.) Oli itseasiassa aikamoinen yllätys varsinkin yhden ihmisen kohdalla että postailee aivan jatkuvasti mahdollisimman imartelevia kuvia naamastaan, kommentit tietenkin täynnä liekkiä ja sydäntä. :)
En minäkään tykkää noista ärsyttävistä omistusasunto leuhkijoista
Onneksi ne ei saa uutta sähkötukea kenellä sähkö ollut 5 snt/kWh marras - ja joukukuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tykkää noista ärsyttävistä omistusasunto leuhkijoista
Onneksi ne ei saa uutta sähkötukea kenellä sähkö ollut 5 snt/kWh marras - ja joukukuussa.
Jos vaihtuu tammikuussa kalliimpi sopimus niin sitä ei huomioida.
Se, että menee yleensäkään lärvikirjaan ja jakaa eniten omakuvia ja kertoo " täydellisestä" elämästään. On ainakin jollain tapaa oman navan tuijottelija. En ymmärrä miksi sinne pitää yleensäkään muiden mennä kuin näyttelijöiden ym. Jonkunlainen huomionhakuisuus siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Deittien instagramit kannattaa myös hyvissä ajoin selvittää. Erään miehen kanssa en olisi jatkanut ensitreffejä pidemmälle, jos olisin tiennyt että jakaa instastoryissä jotain alapäähuumoria ja kommentoi alapääläppää muiden kuviin. Ja että "kaveri"naiset kommentoivat jotain liekkisydäntä hänen selfieihin.
Oksettavaa että olen tapaillut tuollaista.
Minulla ei ole FB:ssa lainkaan kuvaa, koska en omista sellaisia välineitä ja taitoja, joilla voisin sinne kuviani laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyden häiriö selfitis
"Yliopiston tutkijoiden mukaan selfitiksestä kärsivät olivat useimmiten huomionhakuisia ja kärsivät huonosta itsetunnosta. He toivoivat, että jatkuva kuvien julkaisu edistäisi heidän sosiaalista asemaansa"
Ärsyttävämpää on kyllä työpaikan kahvitauoilla nämä omistusasunnoilla ja matkoilla kehuvat. Mitähän tekisivät, jos palkattomassa työkokeilussa oleva alkaisi itkemään.
Nauraisin.
Minä olen ollut tekemisissä oikean narsistin kanssa, se ei liity valokuviin mitenkään.
Narsisti ei välttämättä edes halua jättää mitään kirjallisia viestejä, koska hän sanoo jälkikäteen "en ole sanonut, en ole tehnyt".
Mikä vaivaa ihmistä joka paniikin omaisesti joka ikinen päivä kyttää Facebookia tai jotakin Tnderiä?