Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmistä joka päivittää profiilikuvansa Facebookiin monta kertaa viikossa?? Narsismi??

Vierailija
06.01.2023 |

Ai että!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa ihmistä, jota se vaivaa?

Vierailija
2/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei ole "lupaa" jakaa itsestään kuvia eli se tehdään nyt näin profiilikuvien vaihtamisen myötä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuisuus.

Vierailija
4/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän uncoolina.

Vierailija
5/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat kommentteja "ihana" ja "kaunis", vaikka oikeasti ovat usein noloja, keski-ikäisiä tyrkkyjä.

Vierailija
6/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyden häiriö selfitis

"Yliopiston tutkijoiden mukaan selfitiksestä kärsivät olivat useimmiten huomionhakuisia ja kärsivät huonosta itsetunnosta. He toivoivat, että jatkuva kuvien julkaisu edistäisi heidän sosiaalista asemaansa"

https://www.is.fi/viihde/art-2000005493443.html

Vierailija
7/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Miten se sinua haittaa. Oletko itse Narsisti kun niitä kurkit ja urkit. Se kun laittavat, ei ole rikollista. Miksittele keskenäsi.

Vierailija
8/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että huono itsetunto. Pikemminkin profiilikuvan vaihtaja on ihastunut ulkomuotoonsa niin kovin, että napsii jatkuvasti itsestään kuvia ja ihailee niitä niin kovin että pakko päivittää someenkin.

Vierailija
9/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Miten se sinua haittaa. Oletko itse Narsisti kun niitä kurkit ja urkit. Se kun laittavat, ei ole rikollista. Miksittele keskenäsi.

🙄

Ei niitä tarvitse urkkia ja kurkkia mitenkään, ne pomppaavat etusivulla vastaan heti kun kirjautuu fb.

Vierailija
10/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavat kommentteja "ihana" ja "kaunis", vaikka oikeasti ovat usein noloja, keski-ikäisiä tyrkkyjä.

Kirjoittamasi perusteella on hyvä, että sinä et ole nolo, vaan fiksu ja sivistynyt. 😂

Vierailija
11/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄

Ei niitä tarvitse urkkia ja kurkkia mitenkään, ne pomppaavat etusivulla vastaan heti kun kirjautuu fb.

No voi kamalaa miten joudut kärsimään. 😄

Vierailija
12/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin just kommentoida, että noloa varsinkin, jos ikää on lähemmäs 50 vuotta. Ja sitten nämä treenikuvat kuinka mammuska treenaa ja on niin vetreä ja energinen ja kivasti näkyvät Marimekon trikoista kaikki muhkurat ja se k-varvas myös. On herkullista.

Vierailija
13/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on juuri kiva seurata miten toiset rupsahtavat ja yhä jaksavat tuupata kuvia itsestään someen. Oikein viihdyttävää :D / Eri

Vierailija
14/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuinen persoonallisuushäiriö.

Eivät kaikki huomionkipeät ja itsekkäät ihmiset ole aina narsisteja. Ottakaa selvää. Tietoa löytyy kyllä

Vierailija
15/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittamasi perusteella on hyvä, että sinä et ole nolo, vaan fiksu ja sivistynyt. 😂

Totta, olen mielestäni fiksu ja teen paljon sen eteen, että olisin koko ajan sivistyneempi. En viihdy nykyajan huomiotaloudessa, jossa esitellään alituiseen omaa lärviä tms.

Vierailija
16/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa ihmistä joka seuraa muiden elämää Facebookissa ja sitten valittaa, kun muut postaavat sinne kuvia? Ratkaisu: kun ei käytä Facea, ei tarvitse nähdä postauksia.

Vierailija
17/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin just kommentoida, että noloa varsinkin, jos ikää on lähemmäs 50 vuotta. Ja sitten nämä treenikuvat kuinka mammuska treenaa ja on niin vetreä ja energinen ja kivasti näkyvät Marimekon trikoista kaikki muhkurat ja se k-varvas myös. On herkullista.

Olen jo yli 50-vuotias, minulla on muhkuroita ja onpas mukava että sinulle maistuu.

Vierailija
18/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on juuri kiva seurata miten toiset rupsahtavat ja yhä jaksavat tuupata kuvia itsestään someen. Oikein viihdyttävää :D / Eri

Kun noin sanot, niin sinussaki; on outoja piirteitä. Että seuraat ja viihdytän tällaisella itseäsi. Vähissä sun harrastukset. Toki ssuon sen sinulle. 😂😂😂

Vierailija
19/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, olen mielestäni fiksu ja teen paljon sen eteen, että olisin koko ajan sivistyneempi. En viihdy nykyajan huomiotaloudessa, jossa esitellään alituiseen omaa lärviä tms.

Älä mene feisbuukkiin, niin nopeammin sivistyt etkä takerru tällaisiin kuviin. Sivistynyt ei hauku ketään noloksi ym. Kivaa päivän jatkoa.

Vierailija
20/53 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo yli 50-vuotias, minulla on muhkuroita ja onpas mukava että sinulle maistuu.

Kiva. Sittenhän tilanne on win-win.  Minun itsetuntoni saa nostetta siitä, kun katselen rumien ihmisten selfieitä ja tajuan, että ei tässä ole ulkonäöllisesti mitään hätää vielä pitkään aikaan.