Pe****kele ärsyttää kuorsaava vaimo
Joka yö toivon että se nukkuisi mahdollisimman lyhyet unet. Tekee myös mieli tukkia kurkku
Kommentit (14)
Uniapnea on todennäköisesti syynä. Se madaltaa myös libidoa. Sekö sinua korventaa?
Minäkin kuulemma kuorsaan ja miestä ärsyttää. Mutta eipä se mitään, mies kuorsaa myös ja lujaa ja minua ärsyttää. Joten tasoissa ollaan. Tai no, minun pitää lähteä töihin ja mies lorvii kotona, joten mies saa nukkua sitten pitkin päivää.
Ei se tahallaan. Miten olisi eri asunnot, eri huoneet, erilainen tyyny joka tukee niskaa ettei kurkku mene väärään asentoon. Onko astmaa tai nuhaa? Entä uniapnea, ylipaino, kitarisat, nielurisat, allergia, flunssa?
Ei vaimo mitään kuorsauksellewn voi. Laita korvatulpat korviin ja kestä.
Vierailija kirjoitti:
Nussittuna nukkuisi sikeämmin 😜
t: kristillisdemokraatit
Oi avio-onnea, onneksi olen sinkku.
Palstanaiset heti ryhmittyy miestä vastaan ja aloittavat alapeukutuksen ja miehen kritisoimisen.
Naiset!
SE VIKA ON NAISESSA! AP ansaitsee paremman.
Käske sen laihduttaa, siis oman terveyden takia.
Me ratkaistiin asia todella voimakkaasti kuorsaavan miehen kanssa niin, että kummallekin omat makuuhuoneet. Kuorsaaja sai nukkua ilman keskeytyksiä ja kuorsauksesta kärsivä myös. Suosittelen. Parisuhdekin siinä piristyi, kun kumpikin nukkuu nyt hyvin. (Mies sai uniapnealaitteen tms. kokeiluun, josta selvisi unikatkokset, mutta ei ole vielä tarpeeksi unikatkoksia, jotta saisi laitteen itselleen.)
Vaimo uniapnea tutkimuksiin, siitä on apua.