Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LinkedIn-kutsujen lähettämisen kirjoittamattomat säännöt

Vierailija
06.01.2023 |

Ystäväni sanoi, että uudessa työssä aloittamisen jälkeen olisi sopimatonta itse lähettää esihenkilöasemassa/ylemmässä asemassa organisaatiossa oleville verkostoitumispyyntöjä LinkedInissä. Minun kuulemma pitäisi odottaa, että he laittaisivat minulle pyynnön. Olen aloittanut uudessa työssä 2 viikkoa sitten. Olenko moukka, jos laitan itse LinkedIn:ssä kutsuja sekä samassa asemassa oleville vanhemmille työntekijöille että esihenkilöille? Samaan aikaan minun kanssani aloittaneille kollegoille olen myös laittanut pyyntöjä.

Mitä kirjoittamattomia sääntöjä verkostoitumispyyntöjen laittamiseen liittyy? Aikoinaan LinkedIn-koulutuksessa minulle sanottiin, että pyyntö kannattaa lähettää heti ekan tapaamisen jälkeen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille vaan, sitte kun on 500 täynnä ei tarvii välittää.

Vierailija
2/4 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä odotan että alaiset laittaa pyynnöt eikä oleta että esihenkilöt käyvät etsimässä rahvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku paikallinen Facebook? Luulin, että se on joku työnhakusivusto.

Vierailija
4/4 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit laittaa verkostoitumispyynnön kaikille kollegoillesi, asemasta riippumatta. Pitäisin jopa kummallisena, jos et verkostoitumispyyntöä laittaisi, varsinkin jos olet aktiivinen linkkarin käyttäjä.