Mitä hyvää asunnossasi on?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se on parasta, että ei ole seinänaapureita. Niistä on ollut kerrostalossa huonot kokemukset ja tasapuolisuuden nimissä sanon että olen myös itse ollut häirikkö. Nyt siunailen joka päivä onneani ja asumismuotoani, kun en häiritse muita ja saan vapaasti tehdä mitä ikinä haluan omassa kämpässäni.
Juuri tämä! Voin käydä vaikka kolmelta yöllä suihkussa ja tiedän että kukaan naapuri ei siitä häiriinny. On ihanaa kun tietää ettei voi toisia häiriköidä i metelillä eikä kukaan häiriköi minua.
Asuin 90-luvulla ihan helvetin isossa suojellussa talossa. Tonttikin oli niin iso kuin mitä paikallisen tehtaan johtajalle oli aikoinaan rakennettu.
Ei sitten enää napannut. Omenapuitakin oli ihan hitosti ja vein niitä omppuja paikalliseen päiväkotiinkin.
En koskaan enää halua ok-taloon!Jep, juuri tällaista omakotitaloa kartan. En halua missään nimessä isoa pihaa tai omenapuita (No yksi omenapuu menisi). Meillä on pieni piha josta puolet on terassia joten on ihanan huoltovapaa piha-alue. Seinänaapureita sen sijaan en enää halua. Ja itse asunto on 100 neliötä, isompaa ei haluttu.
Mä taas nimenomaan haluaisin tällaisen talon ja pihan:)
Rauhallinen sijainti hyvillä kulkuyhteyksillä, hyvä lämmöneristys ja meidän tarpeisiin sopiva pohjapiirros. Erityisesti tuo lämpö on aivan ihana asia. Onneksi oli ikkunaremppa tehty ennen sähkön hintojen nousua.
Pieni rauhallinen rivari rauhallisella alueella, kaukolämpö, lattialämmitys koko asunnossa. Pihassa autokatos kaikille. Bussipysäkille ja lähikauppaan parisataa metriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puulämmitteinen sauna ja järvenranta.
Missä huoneessa se järvenranta on?
Meinaatko suoraan ikkunasta hypätään järveen.
Tarvittaessa hypätään.
Pohja
Vuokran määrä
Kuluneisuus
Viimeisen pitäminen hyvänä asiana on ehkä outoa, mutta itselleni se tuo mielenrauhaa, kun elämisen jälkiä syntyy väistämättä, vaikka miten yritän asua siististi.
Meinaatko suoraan ikkunasta hypätään järveen.