Mitä hyvää asunnossasi on?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puulämmitteinen sauna ja järvenranta.
Missä huoneessa se järvenranta on?
Ja miten se lämmitetään puilla?
Kai se on parasta, että ei ole seinänaapureita. Niistä on ollut kerrostalossa huonot kokemukset ja tasapuolisuuden nimissä sanon että olen myös itse ollut häirikkö. Nyt siunailen joka päivä onneani ja asumismuotoani, kun en häiritse muita ja saan vapaasti tehdä mitä ikinä haluan omassa kämpässäni.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on parasta, että ei ole seinänaapureita. Niistä on ollut kerrostalossa huonot kokemukset ja tasapuolisuuden nimissä sanon että olen myös itse ollut häirikkö. Nyt siunailen joka päivä onneani ja asumismuotoani, kun en häiritse muita ja saan vapaasti tehdä mitä ikinä haluan omassa kämpässäni.
Kaikki asumismuodot läpikäyneenä tykkään asua tässä kt-asunnossa. On hiljaista eikä yhtäkään lapsiperhettä.
Vuokra-asunto, itse ei tarvitse huolehtia juuri muusta kuin vuokran maksusta. Vuokra-asuntoja on nyt niin paljon tarjolla, että on varaa valita ja on myös varaa vaatia asunnolta tiettyä tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vuokra-asunto, itse ei tarvitse huolehtia juuri muusta kuin vuokran maksusta. Vuokra-asuntoja on nyt niin paljon tarjolla, että on varaa valita ja on myös varaa vaatia asunnolta tiettyä tasoa.
Tämä olisi ollut itsellekin hyvä. Nyt olen maksanut yhtiövastikkeessa putkirempasta, katto- ja julkisivun rempasta sekä ihan helvetin kalliin pesukoneen ostosta tuonne pesutupaan.
Myyn tämän kämpän vaikka polkuhintaan ja muutan vuokralle.
Talomme on uusi ja siten kun tulee iltapäivästä töistä kotiin, täällä tuoksuu vielä uudelta. Sen on itselleni ihan uusi kokemus.
Tykkään myös valtavasti siitä, miten onnistuin luomaan tänne rauhallisen, harmonisen värimaailman. Meillä ei ole yhtään valkoiseksi maalattu seinää, lukuunottamatta teknistä tilaa. Ja toisaalta meillä on toinen kylpyhuone kokonaan valkoinen, vain katto on puupaneelia.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä! Voin käydä vaikka kolmelta yöllä suihkussa ja tiedän että kukaan naapuri ei siitä häiriinny. On ihanaa kun tietää ettei voi toisia häiriköidä metelillä eikä kukaan häiriköi minua.
Sijainti, iso lasitettu parveke, isot ikkunat, asunto on läpitalon asunto joten valoisa, erillinen keittiö.
Velaton,edullinen asua,erittäin rauhallinen taloyhtiö,päätyasunto,takka,sijainti,käyttöullakko,
hyvä pohjaratkaisu helppo muunnella elämäntilanteiden mukaan, helppo myydä, kun on se hetki että on mahis muuttaa pois suomesta.
Sijainti lähellä palveluita ja työpaikkaa. Tilavat huoneet. Melko rauhallinen taloyhtiö.
Vierailija kirjoitti:
Sijainti lähellä palveluita ja työpaikkaa. Tilavat huoneet. Melko rauhallinen taloyhtiö.
Sama. Kävelymatkan päässä on Lidl, Halpa-Halli, K-market, S-kauppa, kirjasto, kuntosali (en käytä), uimahalli, pitserioita kaksikin, kampaamojakin muutama.
Nämä ~kilometrin päässä.
Työpaikkakin oli aikoinaan niinkin lähellä, että ylitin vaan kadun.
- ap
Kirjastohuone takalla <3 ihanaa istua takkatulen ääressä mukavassa tuolissa, lukea kirjaa ja nauttia elämästä
Parasta se että on sopivan kokoinen. 100 neliöä, juuri sopiva viiden hengen perheelle. Ja tietysti uusi. Vielä uuden tuoksu.
Takka ja hyvänkokoinen yläkerta olivat suurimmat plussat kun asuntoa olimme katsomassa.
Plussaa myös se ettei asunto ole oma nyt näin jälkikäteen ajatellen. On säästynyt pitkä penni eikä ole ollut stressiä kun joku paikka prakannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puulämmitteinen sauna ja järvenranta.
Missä huoneessa se järvenranta on?
Ja miten se lämmitetään puilla?
Trangialla.
Sijainti: keskustassa ja hyvien liikenneyhteyksien varrella, mutta vieressä on puisto ja lähistöllä luontoa
Läpitalon pohjaratkaisu
Isot ikkunat ja leveät ikkunapenkit
Fiksusti käytetyt neliöt, ei hukkatilaa
Erillinen, isohko keittiö
Omaan makuun remontoitu ja sisustettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä! Voin käydä vaikka kolmelta yöllä suihkussa ja tiedän että kukaan naapuri ei siitä häiriinny. On ihanaa kun tietää ettei voi toisia häiriköidä i metelillä eikä kukaan häiriköi minua.
Asuin 90-luvulla ihan helvetin isossa suojellussa talossa. Tonttikin oli niin iso kuin mitä paikallisen tehtaan johtajalle oli aikoinaan rakennettu.
Ei sitten enää napannut. Omenapuitakin oli ihan hitosti ja vein niitä omppuja paikalliseen päiväkotiinkin.
En koskaan enää halua ok-taloon!
Kuollut tunnelma, ei melua. Ranta on vieressä. -Ruokakauppa on silti sopivalla etäisyydella. Ei ole kaljan ostajia lähellä.