Aidot Crocsit työkenkinä? Kokemuksia?
Moi!
Töissä työkenkäni ovet käytännössä katsoen palasina ja nyt olisikin työkenkien osto paikallaan. Olen käyttänyt schollin ja maahisten kantaremmittömiä muotoiltuja terveyskenkiä, mutta mullakin töissä on monenlaista hommaa ruuanlaitosta lähtien ja kenkiin välillä roiskuu kaikenlaista eikä nahkaisista saa roiskeita kunnolla putsattua pois. Kuinka toimivat siis crocsit työkäytössä? Työpäivän aikana on kävelyä ja seisomista sekä päätteellä istuskelua.
Olen käyttänyt vain feikkicrocseja, joten aidoista ei kokemusta muutenkaan.
Kommentit (14)
Minulla sekä aidot että feikit, ja kyllä eron tuntee! Feikit eivät ole olenkaan niin pehmeät ja "huokoiset" (hiostavat enemmän) kuin aidot.
niin aidot kuin feikit.eihän ne kyllä mitkään tukevat ja turvalliset olekaan.kesäloma ja rantatossut
En tykkää Crocseista koska kaikilla on. Ja sitäpaitsi näissä on paljon parempi ja liukumatomampi pohja
Keväällä ei vielä suomesta saanut joten tilasin omani jenkki Ebaysta: halvalla sain eli 25e aikuisten ja 22e lasten
http://holeys.com/catalog/?cPath=1&osCsid=c495cbbd9412ea1c2e6c91b3e1aa4…
Mutta nyt näyttää olevan jo kotimainenkin jälleenmyyjä.. En teidä mit'ää maksaa kaupassa http://www.holeysoles.fi/ tai saako kaikki asamoja malleja kuin usasta.
kun crocseja kehuttiin hyviksi jaloille ja että niitä voi hyvin pitää vaikka koko päivän.
Mäkin pidän crocseja koko päivän. Ilman sukkaa kyllä hiostavat, mutta muuten erinomaiset.
Mä en ymmärrä miksi jossain on ne kielletty? Millä perusteella työnantaja voi kieltää ne?
Ei särje/turpoile jalat. Kokemusta erilaisista työkengistä yli 10v, crocsit on parhaat minulle.
siksi ovat jossain sairaaloissa jne kielletty
niistä löytyy ainakin kokoja meikäläisen isoon jalkaan... ;o)
Ei ihme, että ovat jossain paikoin kiellettyjä!!!
Minusta materiaali ei edes tunnu sellaiselta että varaisi sähköä.
Minusta materiaali ei edes tunnu sellaiselta että varaisi sähköä.
joka lämmetessään muotoutuu käyttäjänsä mukaan. Feikit on tavallista halpismuovia, Crocksit on voittaneet innovaatiopalkinnon materiaalinsa vuoksi, ei siis se muoto, vaan se aines. Hyvät on työkenkinä, ei väsy jalat. Kuka feikkejä ilkeää edes pitää?????????
Eri asia sit ne haisevat vitosen feikit.....
Niin ja P.S Saa ne Crocsitkin puolta halvemmalla Jenkki Ebaysta tilaamalla.
ja työkenkinä mulla on crocsit. Parhaimmat työkengät ikinä. Aikaisemmin pitkän päivän (13h) jälkeen tuntui päivän kävelyt ikäviltä jaloissa, mutta nyt ei ole mitään ongelmia!
Lisäksi lapset tykkäävät, kun niihin saa kaikkia erilaisia kuvia <3
aitojen ja feikkien välillä,jotkut haisee voimakkaammalle muovisekoitukselle,jalassa samanlaiset