Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aidot Crocsit työkenkinä? Kokemuksia?

Vierailija
25.08.2008 |

Moi!

Töissä työkenkäni ovet käytännössä katsoen palasina ja nyt olisikin työkenkien osto paikallaan. Olen käyttänyt schollin ja maahisten kantaremmittömiä muotoiltuja terveyskenkiä, mutta mullakin töissä on monenlaista hommaa ruuanlaitosta lähtien ja kenkiin välillä roiskuu kaikenlaista eikä nahkaisista saa roiskeita kunnolla putsattua pois. Kuinka toimivat siis crocsit työkäytössä? Työpäivän aikana on kävelyä ja seisomista sekä päätteellä istuskelua.

Olen käyttänyt vain feikkicrocseja, joten aidoista ei kokemusta muutenkaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aitojen ja feikkien välillä,jotkut haisee voimakkaammalle muovisekoitukselle,jalassa samanlaiset

Vierailija
2/14 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sekä aidot että feikit, ja kyllä eron tuntee! Feikit eivät ole olenkaan niin pehmeät ja "huokoiset" (hiostavat enemmän) kuin aidot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aidot kuin feikit.eihän ne kyllä mitkään tukevat ja turvalliset olekaan.kesäloma ja rantatossut

Vierailija
4/14 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Crocseista koska kaikilla on. Ja sitäpaitsi näissä on paljon parempi ja liukumatomampi pohja

Keväällä ei vielä suomesta saanut joten tilasin omani jenkki Ebaysta: halvalla sain eli 25e aikuisten ja 22e lasten

http://holeys.com/catalog/?cPath=1&osCsid=c495cbbd9412ea1c2e6c91b3e1aa4…

Mutta nyt näyttää olevan jo kotimainenkin jälleenmyyjä.. En teidä mit'ää maksaa kaupassa http://www.holeysoles.fi/ tai saako kaikki asamoja malleja kuin usasta.

Vierailija
5/14 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun crocseja kehuttiin hyviksi jaloille ja että niitä voi hyvin pitää vaikka koko päivän.

Mäkin pidän crocseja koko päivän. Ilman sukkaa kyllä hiostavat, mutta muuten erinomaiset.

Mä en ymmärrä miksi jossain on ne kielletty? Millä perusteella työnantaja voi kieltää ne?

Vierailija
6/14 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei särje/turpoile jalat. Kokemusta erilaisista työkengistä yli 10v, crocsit on parhaat minulle.

Vierailija
7/14 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ovat jossain sairaaloissa jne kielletty

Vierailija
8/14 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä löytyy ainakin kokoja meikäläisen isoon jalkaan... ;o)

Vierailija
9/14 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että ovat jossain paikoin kiellettyjä!!!

Vierailija
10/14 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta materiaali ei edes tunnu sellaiselta että varaisi sähköä.

Vierailija
11/14 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta materiaali ei edes tunnu sellaiselta että varaisi sähköä.

Vierailija
12/14 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka lämmetessään muotoutuu käyttäjänsä mukaan. Feikit on tavallista halpismuovia, Crocksit on voittaneet innovaatiopalkinnon materiaalinsa vuoksi, ei siis se muoto, vaan se aines. Hyvät on työkenkinä, ei väsy jalat. Kuka feikkejä ilkeää edes pitää?????????

Vierailija
13/14 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia sit ne haisevat vitosen feikit.....

Niin ja P.S Saa ne Crocsitkin puolta halvemmalla Jenkki Ebaysta tilaamalla.

Vierailija
14/14 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työkenkinä mulla on crocsit. Parhaimmat työkengät ikinä. Aikaisemmin pitkän päivän (13h) jälkeen tuntui päivän kävelyt ikäviltä jaloissa, mutta nyt ei ole mitään ongelmia!

Lisäksi lapset tykkäävät, kun niihin saa kaikkia erilaisia kuvia <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä