Lopetin alkoholin käytön ja olen nyt masentunut
Ei ole elämää. Nytkin luen vaan työsähköpostia ja LinkedIniä toivoen että joku kirjoittaisi vapaailtana.
Kommentit (5)
No niin, vielä ehdit hakea kaljaa kaupasta. Se on ihan turhaa olla selvinpäin, koska et pääse sen ansiosta Taivaaseen ja loppujen lopuksi millään ei ole väliä. Siis loppupeleissä...
Se selvistelymasennus ei kauaa kestä. Muutaman viikon kun jaksat niin serotoniinitasot on takaisin normaalit (alkoholi sieppaa varastot tyhjiksi). Siksi masentaa, kun hormonitaso alhaalla.
Suosittelen nameja, ihokontaktia ja vaikka urheilua jos olet sinne päin kallellaan.
Seksi ja suklaa toimivat minulla. Ennen selvistelyä vedin päiväkännejä 2 vuotta putkeen.
Nyt juo silloin tällöin, streittarielämä oli ihan hantuukista.
Vierailija kirjoitti:
Se selvistelymasennus ei kauaa kestä. Muutaman viikon kun jaksat niin serotoniinitasot on takaisin normaalit (alkoholi sieppaa varastot tyhjiksi). Siksi masentaa, kun hormonitaso alhaalla.
Suosittelen nameja, ihokontaktia ja vaikka urheilua jos olet sinne päin kallellaan.
Seksi ja suklaa toimivat minulla. Ennen selvistelyä vedin päiväkännejä 2 vuotta putkeen.Nyt juo silloin tällöin, streittarielämä oli ihan hantuukista.
Sen alkumasennuksen jälkeen tuli tylsyys joka ei loppunut. Vähän vajaa neljä kuukautta ilman päihteitä.
Kannattaisiko avata yksi pitkän viikonlopun kunniaksi?