Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika karua tajuta, että miesystävä pitää minua rumana

Vierailija
05.01.2023 |

Ja silti haluaa olla kanssani.

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kysyä sellaista mihin ei halua saada rehellistä vastausta. Rakkauteen kuuluu että hyväksyy myös toisen vian. Ehkä hän hyväksyy puutteet ulkonäössäsi ja rakastaa sinua muiden ominaisuuksiesi vuoksi?

Vierailija
102/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta haittaako se jos hän pitää sinua mukavana ihmisenä jonka seurasta nauttii?

Ulkonäkö kärsii kaikilla iän myötä, mukavan ihmisen kanssa tulee toimeen vielä eläkkeelläkin.

(*usipäitä harva jaksaa katsella montaakaan vuotta)

m54

Hmm. Ymmärrän pointtisi. Silti tuntuu ikävältä, että mies on kommentoinut ulkonäkövirheitäni (joista olen itsekin hyvin tietoinen) ja kysyttäessä sitten kuitenkin väittää, etteivät nuo asiat haittaa häntä... Tulee tunne, että pikkuisen taitaa sittenkin haitata.

Olisi ihan kiva, jos mies ei kommentoisi. Hyväksyisi ja osaisi olla kommentoimatta.

- ap

Olen miehesi kanssa samassa tilanteessa. 

En ole koskaan sanonut vaimoni olevan ruma, mutta jostakin hän on vääntänyt ajatuksen, että pidän häntä rumana.

Nyt en voi kommentoida kenenkään naisen ulkonäköä, koska hän pitää sitä ehdottomasti loukkauksena itseään kohtaan. Ja seurauksena on viikkokausien mielenosoitus ja itkun tuherrus.

Mikä piru näitä vaivaa? 

Oletko kehunut vaimoasi? Miksi koet tarpeelliseksi kommentoida muita naisia juuri vaimollesi? Millaisia nuo kommentit ovat koskien muita naisia? Ylistystä ja kehuja?

Kehunut? Olet kaunis? Missä yhteydessä noin sanoisi? Joskus tulee sanottua hänelle ihailevasti vau! tms.

Jonkun missin tai muun ulkonäöstä olen kommentoinut esim. onpas nätti Miss Suomi tänä vuonna.

Mutta kirjoitusten perusteella kenellekään naiselle ei saa kommentoida toisen naisen ulkonäköä.

Kai se sitten on niin, että naiset ovat toisilleen aivan helvetin kateellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kysyä sellaista mihin ei halua saada rehellistä vastausta. Rakkauteen kuuluu että hyväksyy myös toisen vian. Ehkä hän hyväksyy puutteet ulkonäössäsi ja rakastaa sinua muiden ominaisuuksiesi vuoksi?

Kysynyt? Mitä kysynyt? Ne kommentit tulivat aivan puskista. En ollut kysynyt hänen mielipidettään.

- ap

Vierailija
104/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rumia kohtia kropassani, eikä mies ole ikinä sanonut niistä mitään. Minäkään en koskaan ole kommentoinut hänen ulkonäöllisiä puutekohtiaan. Ei kuulosta rakastavalta mieheltä tuo ap:n tapaus.

Vierailija
105/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö rakkauden perustua ulkonäköön? Minunkaan vaimoni ei näytä hyvältä, mutta tuntuu aivan sairaan hyvältä sängyssä. Aikoinaan kun tapasimme en ollenkaan pitänyt hänen ulkonäöstään. M37

Oletko kertonut nämä asiat hänelle?

En. Pitsi on hän joskus kuullut olevansa läski. Mutta ei meillä puhuta koskaan ulkonäöstä,ei lastenkaan kanssa että pitäisi näyttää hyvältä tai olla kaunis. Kyllä lapset ovatkin koska isä komea. Eihän esi seksi perustu mitenkään ulkonäköön. Minulla on huonoimmat seksikokemukset kauniiden naisten kanssa, se kun on näyttänyt hyvältä, mutta tuntunut siltä että vaikka tunnin jyystää niin ei edes ittee saa laukeamaan, ei ole tuntunut ollenkaan hyvältä. Mutta se oma vaimo joka näyttää ei niin hyvältä tuntuu joka kerta aivan sairaan hyvältä ja molemmat nauttii. M37

Aika rumasti puhut naisista niinkuin ylipäätään.

Kyllä osaan nätistikkin puhua jos on aihetta. Vasta yksi nainen Tinderissä uteli ulkonäöstään, vastasin että hän on arvokkaan näköinen, sellainen hyvin kaunis nainen, että jos olisin pankinjohtaja palkkaisin hänet heti töihin. Hän vastasi että oi kuinka kauniisti osaat puhua. M37

Mitä sä Tinderissä teet? Eikö se oma vaimo riitäkään?

Vierailija
106/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa olet ymmärtänyt väärin? Miehen kommentit eivät kuulosta erityisen negatiiviselta.

Vierailija
107/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole paremminkin romanttista, jos rakastaa sinua ulkonäöstäsi huolimatta.

Vierailija
108/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten? Voihan olla, että mies pitää itseäänkin rumana.

Vierailija
109/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on näin, mutta mitäpä jos miehesi olisi ulkonäkökeskeinen snobi? Kumpi on parempi? Vikaahan miehessä on tietysti, koska naisen tehtävä on määrittää unelmien prinssi johon muita verrataan.

Vierailija
110/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta haittaako se jos hän pitää sinua mukavana ihmisenä jonka seurasta nauttii?

Ulkonäkö kärsii kaikilla iän myötä, mukavan ihmisen kanssa tulee toimeen vielä eläkkeelläkin.

m54

Hmm. Ymmärrän pointtisi. Silti tuntuu ikävältä, että mies on kommentoinut ulkonäkövirheitäni (joista olen itsekin hyvin tietoinen) ja kysyttäessä sitten kuitenkin väittää, etteivät nuo asiat haittaa häntä... Tulee tunne, että pikkuisen taitaa sittenkin haitata.

Olisi ihan kiva, jos mies ei kommentoisi. Hyväksyisi ja osaisi olla kommentoimatta.

- ap

En ole koskaan sanonut vaimoni olevan ruma, mutta jostakin hän on vääntänyt ajatuksen, että pidän häntä rumana.

Nyt en voi kommentoida kenenkään naisen ulkonäköä, koska hän pitää sitä ehdottomasti loukkauksena itseään kohtaan. Ja seurauksena on viikkokausien mielenosoitus ja itkun tuherrus.

Mikä piru näitä vaivaa? 

Oletko kehunut vaimoasi? Miksi koet tarpeelliseksi kommentoida muita naisia juuri vaimollesi? Millaisia nuo kommentit ovat koskien muita naisia? Ylistystä ja kehuja?

Kehunut? Olet kaunis? Missä yhteydessä noin sanoisi? Joskus tulee sanottua hänelle ihailevasti vau! tms.

Jonkun missin tai muun ulkonäöstä olen kommentoinut esim. onpas nätti Miss Suomi tänä vuonna.

Mutta kirjoitusten perusteella kenellekään naiselle ei saa kommentoida toisen naisen ulkonäköä.

Kai se sitten on niin, että naiset ovat toisilleen aivan helvetin kateellisia.

Olet sosiaalisesti kömpelö tumpelo. Ainakaan yhdessäkään parisuhteessa joissa itse olen ollut, (3) ei ole koskaan kommentoitu kovaan ääneen muiden ulkonäköä. Ei negatiivisesti eikä niinkään, että sen voi tulkita muista haaveilusta. En ole koskaan mieheni kuullen ylistänyt muiden miesten ulkonäköä, vaikka pikaisesti ohimennen olisinkin saattanut ajatella jotain positiivista. Oma mieheni on se, jota rakastan ja kehun. Muut ajatukset pidän omana tietonani.

Kertoo paljon sinun sosiaalisten taitojen puutteesta, kun omalle naiselle joskus harvoin osaat sanoa "vau", mutta tuijotat silmä kovana missejä ruudussa ja kehut heitä vaimosi kuullen. Sitten vielä ihmettelet, kun vaimolle tulee paha mieli :D Tökeröä ja tahditonta.

Vierailija
111/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on näin, mutta mitäpä jos miehesi olisi ulkonäkökeskeinen snobi? Kumpi on parempi? Vikaahan miehessä on tietysti, koska naisen tehtävä on määrittää unelmien prinssi johon muita verrataan.

Mieshän on selvästi sisimmässään ulkonäkökeskeinen snobi. Yrittää peittää sen alle, että on silti naisensa kanssa vaikka vähintäänkin epäsuorasti kuittailee ikävästi hänen ulkonäöstään.

Vierailija
112/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m54

- ap

Mikä piru näitä vaivaa? 

Mitäpäs itse tykkäät, kun vaimosi kehuu muita miehiä? Nautit siitä kovasti, eikö vain?

Mikä piru näitä miehiä vaivaa, moukkia ovat kun pahoittavat sen rakkaimpansa mielen ihan vain vähän nujertaakseen?

Ja mikäpä piru näitä naisia vaivaa, kun eivät ymmärrä lukemaansa?

Vaimoni kehuu muiden miesten ulkonäköä, taviksia ja julkkiksia, miksi luulet sen minua suututtavan? 

Minä tiedän etten ole likimainkaan Mr.World-tasoa, mutta miksi minun pitäisi saada siitä kohtauksia?

Aivan. Mutta palstan mukaanhan miehen ulkonäöllä ei olekaan mitään maata kaatavaa merkitystä, eli selvennetäänpä, että tykkäät varmasti, kun vaimo kehuu kuinka paljon varakkaampia, fiksumpia ja aikaansaavempia Mähösten ja Lötjösten ukot ovat. Isommat pelitkin niillä on ja lahjojakin tuovat joka viikko.

Jätit muuten vastaamatta siihen, että miksi pitää pahoittaa toisen mieli, ihan vain allepainamisen tarkoituksessa vai. Mutta, trollannetpa sinäkin vain tässä ketjussa.

Onko vieraiden miesten kehuminen ja oman mollaaminen muka kielletty naisilta. Ainakin kaikki tekee sitä. Jopa oma äitini.

Eiköhän siihen miehet ole tottuneet.

Vierailija
113/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän rakastaa sinua. 

Kauniita rakastetaan naaman takia, sinua itsesi vuoksi.

Ei se ole näin yksinkertaista. Kauniiseen ihmiseen liitetään monia hyviä ominaisuuksia. Rumaan ei yleensä haluta edes tutustua.

Olen itse rumilus, ja ainoat miessuhteeni ovat olleet sellaisia, että minut on kelpuutettu paremman puutteessa. Aina riidan yhteydessä nuo miehet jaksoivat muistuttaa, että olen oikeasti ruma eikä kukaan muu huolisi minua. Nyt olen yksin.

Tai sitte sun ulkonäössäsi ei ole mitään vikaa vaan ne ukot olleet heikkolahjaista ainesta. Yleensä ilkeä mutta heikkolahjainen aines saa jotenkin muserrettua toisen itsetunnon.

Vierailija
114/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m54

- ap

Mikä piru näitä vaivaa? 

Mitäpäs itse tykkäät, kun vaimosi kehuu muita miehiä? Nautit siitä kovasti, eikö vain?

Mikä piru näitä miehiä vaivaa, moukkia ovat kun pahoittavat sen rakkaimpansa mielen ihan vain vähän nujertaakseen?

Ja mikäpä piru näitä naisia vaivaa, kun eivät ymmärrä lukemaansa?

Vaimoni kehuu muiden miesten ulkonäköä, taviksia ja julkkiksia, miksi luulet sen minua suututtavan? 

Minä tiedän etten ole likimainkaan Mr.World-tasoa, mutta miksi minun pitäisi saada siitä kohtauksia?

Aivan. Mutta palstan mukaanhan miehen ulkonäöllä ei olekaan mitään maata kaatavaa merkitystä, eli selvennetäänpä, että tykkäät varmasti, kun vaimo kehuu kuinka paljon varakkaampia, fiksumpia ja aikaansaavempia Mähösten ja Lötjösten ukot ovat. Isommat pelitkin niillä on ja lahjojakin tuovat joka viikko.

Jätit muuten vastaamatta siihen, että miksi pitää pahoittaa toisen mieli, ihan vain allepainamisen tarkoituksessa vai. Mutta, trollannetpa sinäkin vain tässä ketjussa.

Onko vieraiden miesten kehuminen ja oman mollaaminen muka kielletty naisilta. Ainakin kaikki tekee sitä. Jopa oma äitini.

Eiköhän siihen miehet ole tottuneet.

Olin kommentoimassa jotain vastaavaa. Kaikki naiset tuntuvat kommentoivan kun näköpiirissä on oikeasti komeita miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi