Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika karua tajuta, että miesystävä pitää minua rumana

Vierailija
05.01.2023 |

Ja silti haluaa olla kanssani.

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni hän haluaa sinun tuntevan riittämättömyyttä ja alemmuutta. Tämä palvelee jotain epätervettä palasta hänen omassa pääkopassaan. Hän tekee tieten tahtoen sinulle henkistä väkivaltaa, mutta pysyy silti suhteessa. Sinä olet pahoittanut mielesi, mutta pysyt silti suhteessa. Ette kumpikaan ole oikein hyvällä pohjalla suhteessanne. Ei kannata roikkua mukana vain siksi, ettei usko uuden paremman löytyvän ihan helposti. Ensinnäkin uusi löytyy kyllä, ja toiseksi sinulle jää loppuelämäksi parempi mieli jos et ole antanut talloa itseäsi.

Suhde on kyllä vaakalaudalla enkä tiedä, mitä tehdä. Pidän mielessä senkin mahdollisuuden, että käsitin jotain väärin. En tiedä mistään mitään.

- ap

Vierailija
42/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni hän haluaa sinun tuntevan riittämättömyyttä ja alemmuutta. Tämä palvelee jotain epätervettä palasta hänen omassa pääkopassaan. Hän tekee tieten tahtoen sinulle henkistä väkivaltaa, mutta pysyy silti suhteessa. Sinä olet pahoittanut mielesi, mutta pysyt silti suhteessa. Ette kumpikaan ole oikein hyvällä pohjalla suhteessanne. Ei kannata roikkua mukana vain siksi, ettei usko uuden paremman löytyvän ihan helposti. Ensinnäkin uusi löytyy kyllä, ja toiseksi sinulle jää loppuelämäksi parempi mieli jos et ole antanut talloa itseäsi.

Suhde on kyllä vaakalaudalla enkä tiedä, mitä tehdä. Pidän mielessä senkin mahdollisuuden, että käsitin jotain väärin. En tiedä mistään mitään.

- ap

Niinhän se mies sinulle varmasti selittää. Kaikki on vain väärinkäsitystä eikä hän koskaan sanonut mitään.

Nuo tyypit tiedetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta haittaako se jos hän pitää sinua mukavana ihmisenä jonka seurasta nauttii?

Ulkonäkö kärsii kaikilla iän myötä, mukavan ihmisen kanssa tulee toimeen vielä eläkkeelläkin.

(*usipäitä harva jaksaa katsella montaakaan vuotta)

m54

Hmm. Ymmärrän pointtisi. Silti tuntuu ikävältä, että mies on kommentoinut ulkonäkövirheitäni (joista olen itsekin hyvin tietoinen) ja kysyttäessä sitten kuitenkin väittää, etteivät nuo asiat haittaa häntä... Tulee tunne, että pikkuisen taitaa sittenkin haitata.

Olisi ihan kiva, jos mies ei kommentoisi. Hyväksyisi ja osaisi olla kommentoimatta.

- ap

Olen miehesi kanssa samassa tilanteessa. 

En ole koskaan sanonut vaimoni olevan ruma, mutta jostakin hän on vääntänyt ajatuksen, että pidän häntä rumana.

Nyt en voi kommentoida kenenkään naisen ulkonäköä, koska hän pitää sitä ehdottomasti loukkauksena itseään kohtaan. Ja seurauksena on viikkokausien mielenosoitus ja itkun tuherrus.

Mikä piru näitä vaivaa? 

Mitäpäs itse tykkäät, kun vaimosi kehuu muita miehiä? Nautit siitä kovasti, eikö vain?

Mikä piru näitä miehiä vaivaa, moukkia ovat kun pahoittavat sen rakkaimpansa mielen ihan vain vähän nujertaakseen?

Ja mikäpä piru näitä naisia vaivaa, kun eivät ymmärrä lukemaansa?

Vaimoni kehuu muiden miesten ulkonäköä, taviksia ja julkkiksia, miksi luulet sen minua suututtavan? 

Minä tiedän etten ole likimainkaan Mr.World-tasoa, mutta miksi minun pitäisi saada siitä kohtauksia?

Vierailija
44/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän rakastaa sinua. 

Kauniita rakastetaan naaman takia, sinua itsesi vuoksi.

Olen itse rumilus, ja ainoat miessuhteeni ovat olleet sellaisia, että minut on kelpuutettu paremman puutteessa. Aina riidan yhteydessä nuo miehet jaksoivat muistuttaa, että olen oikeasti ruma eikä kukaan muu huolisi minua. Nyt olen yksin.

Jeps. Ensimmäinen poikaystäväni halusi minusta itselleen sellaisen valokuvan, jossa kasvonpiirteeni jäävät varjoon voimakkaan auringon takia. Lompsa se on pingviinilläkin, kunhan on joku :D.

Vierailija
45/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta haittaako se jos hän pitää sinua mukavana ihmisenä jonka seurasta nauttii?

Ulkonäkö kärsii kaikilla iän myötä, mukavan ihmisen kanssa tulee toimeen vielä eläkkeelläkin.

m54

Harvinaista, että tällä palstalla näkee fiksun miehen kommentin. Tosielämässä tunnen vain fiksuja miehiä, kun taas tänne on kerääntynyt katkeria ja hulluja miehiä. Jatka samaan malliin! <3

Totta. Mutta koska kyseinen kirjottaja yleensä suoltaa täyttä paskaa, negaan kommenttia.

Vierailija
46/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi "miestenlehti" kasvojesi päällä "sen" aikana?

Vierailija
47/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin ruma ja mukava kuin kaunis ja ikäväluonteinen.

Entäs jos ap on ruma ja ikävä?

Vierailija
48/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehelläsi "miestenlehti" kasvojesi päällä "sen" aikana?

Yritätkö olla hauska? Tai "hauska"? Mikä näiden "nokkelien" kommenttien "pointti" on?

Meillä ei ole ollut "sitä" vähään aikaan.

- ap

Vierailija
49/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jolle ulkonäkö ei ole kovin tärkeä saattaa todellakin ohimennen huomata jonkun jutun ja sanoa ääneen ilman että edes sen enempää asiaa miettisi, koska se ulkonäkö todellakin on niin toissijainen juttu. Puoliso huomauttaa kerran kun sattuu pistämään merkille että onpas paljon luomia tai finnejä tai selluliittia ja sitten unohtaa koko homman koska niillä oikeasti ei ole väliä, tulipahan vain möläytettyä ääneen. Sitten toinen jolle nämä jutut on ollut hävettäviä vuosikymmeniä saakin siitä ahdistuksen päälle...ja jos joku ihmettelee että miksi pitää edes kerran sanoa ääneen niin on sekin älytöntä jos on aiheita joista ei saa puhua ollenkaan, aivan kuin virtahepo olohuoneessa.

Eri asia jos useammin alkaa huomauttelemaan joistakin ja oikeasti naureskelee päälle. Silloin sanoisin että lähde ennenkuin sinut on painettu aivan maihin koska niin juntti ei voi olla kukaan että ajattelisi toisen vioille naureskelun olevan OK varsinkin kun sitä tehdään vaikka tiedetään että toiselle tulee paha mieli. Tiedän myös että tällaisen mukamas leikillä huomauttelun jälkeen sinua tullaan syyttämään ja saat siitäkin vielä haukut ettet ymmärrä huumoria ja sinun kanssa ei voi elää jne jne. Ja tämä rumba jatkuu...

Vierailija
50/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin naiset. Rumempikin mamma kelpaa.

Vierailija
51/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko palannut rouvansa luokse ja yrittää saada sut eroamaan nätisti. Shit happens.

Vierailija
52/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaalipainoiset naiset on kauniita suurin osa. Kyllä tässä jokin on että mies haukkuu rumaksi.

Vierailija
53/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin ruma ja mukava kuin kaunis ja ikäväluonteinen.

Entäs jos ap on ruma ja ikävä?

Tämä on toki mahdollista. Olin nuorena ystävällinen ja reilu kaikille, mutta ulkonäköni takia olen usein saanut osakseni ikävää kohtelua. Elämä on muokannut minusta vetäytyvän ja epäluuloisen.

Olen itsekin huomannut, että kauniit ihmiset ovat yleensä mukavia. On helppo olla mukava, kun on aina saanut hyvää kohtelua.

Minut sen sijaan on jo nuorena asetettu tiettyyn kategoriaan. Vaikea sieltä on ylöspäin ponnistaa.

- ap

Vierailija
54/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m54

Hmm. Ymmärrän pointtisi. Silti tuntuu ikävältä, että mies on kommentoinut ulkonäkövirheitäni (joista olen itsekin hyvin tietoinen) ja kysyttäessä sitten kuitenkin väittää, etteivät nuo asiat haittaa häntä... Tulee tunne, että pikkuisen taitaa sittenkin haitata.

Olisi ihan kiva, jos mies ei kommentoisi. Hyväksyisi ja osaisi olla kommentoimatta.

- ap

Mitä hän on sanonut ja missä yhteydessä?

Olet pyörinyt hänen edessään ja jankannut "onko mun perse leveä, onko? No sano nyt, eikö olekin leveä, onko? Eikö olekin? Onko?"

Painostettu miesparka on sitten lopulta myöntynyt, että onhan se hieman leveä, mutta ihana kuitenkin ja hän tykkää siitä.

Sääli miestä.

Ei ollut tuollainen tilanne. Kommentit tulivat täysin yllättäen ja yhtäkkiä. Menin ihan sanattomaksi, koska muissa yhteyksissä mies on aina korostanut, että hän ei halua loukata muita, ulkonäkö ei merkitse hänelle kovin paljoa ja että hän ei ole pinnallinen ihminen ym.

- ap

"Olet ruma paskiainen, olemuksesi ällöttää minua, mene pois, sinä hirveä sontaläjä ennen kuin silmämunani räjähtävät!"

^^Noinko se oli? Jos et suostu kertomaan mitä hän sanoi, uskottavuutesi on aika heikko. Trollannet.

Toi viimeinen sana on hieno. Kuulostaa joltain norjalaiselta paikannimeltä

Vierailija
55/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarissa oli vähän downin syndroomainen nainen, josta mies tokaisi, että "jopa sinä olet nätimpi kuin tuo", että ei sitä kehuja tännekään satele  :D mut toisaalta kuitenkin 20v kohta katellut mua silti ja edelleen kehuu kuitenkin aika ajoin seksikkääksi. 

Vierailija
56/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 46-47 vuotias nainen? Silloin tyydy kohtaloosi, miehesi kuuluukin pitää sinua jo rupsahtaneena ja rumana. On aika miehesi siirtyä nuorempaan vuosikertaan.

Vierailija
57/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyydit on hyvät ja kroppa kunnossa, naaman kestää kyllä.

Juu ei ikinä.

Vierailija
58/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaisin kokonaan tuollaisen epäkohteliaan juntin. Hyvä koulutus, asema ja rahakaan ei tee törpöstä fiksua.

Vierailija
59/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaisin kokonaan tuollaisen epäkohteliaan juntin. Hyvä koulutus, asema ja rahakaan ei tee törpöstä fiksua.

Vierailija
60/114 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko suutuksissaan sanotaan asioita jota ei todella tarkita ja se on suuttumusta oikuskin tuntee pikaistuksessa tehdyn tapon mikä se lieneekin eli luultavasti rikkaita varten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi