Aika karua tajuta, että miesystävä pitää minua rumana
Kommentit (114)
Elämä on lyhyt. Karsi kaikki mieltäsi pahoittavat ihmiset ympäriltäsi.
Oon aina ihmetellyt että miksi naiset seurustelee miehen kanssa joka haukku naistaan. Joko mies on rikas tsai komea tai molempia ettei nainen vaan voi erota koska pelkää ettei löydä rikkaampaa miestä. Mitään muuta syytä ei voi olla.
Mitä enää mietit? Ukko hevonhelvettiin elämästäsi asap.
Ap nyt itsekunnioitusta kehiin! Jos hän haukkuu sinun ulkonäköäsi ja kun suutut ei jatka sitä, niin hän kuitenkin edelleen ajattelee että olet ruma, ei vain sano sitä enää! Jätä tuo heti, ei se tuosta muutu. On kanssasi tod näk mukavuussyistä koska ajattelee, että olet niin ruma ettet ikinä jätä häntä.
ELi jätä heti ja kosta! Iske joku nuori hottis!
En ymmärrä kirjoitti:
Oon aina ihmetellyt että miksi naiset seurustelee miehen kanssa joka haukku naistaan. Joko mies on rikas tsai komea tai molempia ettei nainen vaan voi erota koska pelkää ettei löydä rikkaampaa miestä. Mitään muuta syytä ei voi olla.
Ei se peruspäiväraha nyt niin iso ole, että miestä voi rikkaaksi sanoa. Miehet on ilkeitä ja julmia koska voivat ja naiset on niiden kanssa koska heidät on totutettu miesten huonoon käytökseen. Ei siihen rahaa tarvita pennin pyörylää mieheltä pitää naista kiusattavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehelläsi "miestenlehti" kasvojesi päällä "sen" aikana?
Yritätkö olla hauska? Tai "hauska"? Mikä näiden "nokkelien" kommenttien "pointti" on?
Meillä ei ole ollut "sitä" vähään aikaan.
- ap
Siis ei mitään seksielämää? Silloin sun ulkonäössä on jotain pahasti pielessä jos ei miehesi sinuun enää koske.
Mies ilmeisesti haluaisi, mutta minä en enää halua.
- ap
Aapeen mies EI siis ole haukkunut aapeen ulkonäköä millään tavalla.
Tai ainakaan aapee ei ole siitä meille kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla narsisti. Hiljalleen saa sinut uskomaan, ettet kelpaa kenellekään muulle vaan hän on ainoa joka sinua voi rakastaa. Sinulla on hälytyskellot alkaneet soida, kuuntele niitä äläkä hukkaa suhteeseesi enempää aikaa.
Juuri näin. Se on hänen tavoitteensa, että tuntisit olosi rumaksi ja et pääsisi häneltä karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen Suomalainen mies sanoo asiat niinkuin ne on.
Tässä viestissä on kai tavoiteltu huumoria, mutta silti pistää miettimään: suomalaisille tyypillinen suorapuheisuuden arvostus menee usein törkeyden puolelle. Tässä ketjussa on ollut useita viestejä, joissa vihjataan "jos oot ruma, kyllä ukkos saa sen sanoa". Moni siis ajattelee, että asiat saa sanoa suoraan ja jos vastaanottaja loukkaantuu, vika on vastaanottajassa. Jotenkin hyvin kylmä ajatusmaailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta haittaako se jos hän pitää sinua mukavana ihmisenä jonka seurasta nauttii?
Ulkonäkö kärsii kaikilla iän myötä, mukavan ihmisen kanssa tulee toimeen vielä eläkkeelläkin.
(*usipäitä harva jaksaa katsella montaakaan vuotta)
m54
Hmm. Ymmärrän pointtisi. Silti tuntuu ikävältä, että mies on kommentoinut ulkonäkövirheitäni (joista olen itsekin hyvin tietoinen) ja kysyttäessä sitten kuitenkin väittää, etteivät nuo asiat haittaa häntä... Tulee tunne, että pikkuisen taitaa sittenkin haitata.
Olisi ihan kiva, jos mies ei kommentoisi. Hyväksyisi ja osaisi olla kommentoimatta.
- ap
Kuulostaa kusipäältä.
Vierailija kirjoitti:
Hän rakastaa sinua.
Kauniita rakastetaan naaman takia, sinua itsesi vuoksi.
Aikamoista mollausta kauniita kohtaan. Ihankuin kaunniilla olisi aina automaattisesti paska luonne . :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta haittaako se jos hän pitää sinua mukavana ihmisenä jonka seurasta nauttii?
Ulkonäkö kärsii kaikilla iän myötä, mukavan ihmisen kanssa tulee toimeen vielä eläkkeelläkin.
m54
Hmm. Ymmärrän pointtisi. Silti tuntuu ikävältä, että mies on kommentoinut ulkonäkövirheitäni (joista olen itsekin hyvin tietoinen) ja kysyttäessä sitten kuitenkin väittää, etteivät nuo asiat haittaa häntä... Tulee tunne, että pikkuisen taitaa sittenkin haitata.
Olisi ihan kiva, jos mies ei kommentoisi. Hyväksyisi ja osaisi olla kommentoimatta.
- ap
Olen miehesi kanssa samassa tilanteessa.
En ole koskaan sanonut vaimoni olevan ruma, mutta jostakin hän on vääntänyt ajatuksen, että pidän häntä rumana.
Nyt en voi kommentoida kenenkään naisen ulkonäköä, koska hän pitää sitä ehdottomasti loukkauksena itseään kohtaan. Ja seurauksena on viikkokausien mielenosoitus ja itkun tuherrus.
Mikä piru näitä vaivaa?
Miksi ihmeessä sun ylipäänsä tarvisi kommentoida naisten ulkonäköä? Ja vielä vaimollesi? Oletko vähän törppö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän rakastaa sinua.
Kauniita rakastetaan naaman takia, sinua itsesi vuoksi.
Aikamoista mollausta kauniita kohtaan. Ihankuin kaunniilla olisi aina automaattisesti paska luonne . :D
Niinpä. Lisäksi usein oletetaan, että "rumien" ihmissuhteet ovat automaattisesti parempia, aidompia ja syvällisempiä kuin muiden. Ei se aina niin mene. Olen itse epäviehättävä nainen ja olen kokenut suhteissani henkistä ja fyysistä väkivaltaa, mitätöintiä, seksiin painostamista ym. Nuo miehet ovat jaksaneet muistuttaa, että ovat kanssani vain koska eivät ole löytäneet ketään parempaa. Väkivaltakin on oikeutettu sillä, että kuulemma rumaa saa kohdella huonosti ja minun pitäisi olla tyytyväinen, että joku edes koskee minuun, vaikka sitten lyömällä.
Rumuus ei jalosta ihmistä millään tavalla vaan tekee surulliseksi ja yksinäiseksi.
Toki kauniskin nainen voi kokea väkivaltaa (varmasti kokeekin), mutta itse olen omassa elämässäni kokenut sen, että ulkonäköni takia minut laitetaan alempaan kategoriaan ja sitten kohdellaan sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m54
- ap
Olen miehesi kanssa samassa tilanteessa.
En ole koskaan sanonut vaimoni olevan ruma, mutta jostakin hän on vääntänyt ajatuksen, että pidän häntä rumana.
Nyt en voi kommentoida kenenkään naisen ulkonäköä, koska hän pitää sitä ehdottomasti loukkauksena itseään kohtaan. Ja seurauksena on viikkokausien mielenosoitus ja itkun tuherrus.
Mikä piru näitä vaivaa?
Miksi ihmeessä sun ylipäänsä tarvisi kommentoida naisten ulkonäköä? Ja vielä vaimollesi? Oletko vähän törppö?
Tuollainenkin kuuluu ihan normaaliin keskusteluun. Toki jos asuisimme kahdestaan luolassa 100 km etäisyydellä muista elollisista, niin silloin ulkonäkökeskustelu ei ehkä nousisi pintaan.
ru kirjoitti:
Kyllä normaalipainoiset naiset on kauniita suurin osa. Kyllä tässä jokin on että mies haukkuu rumaksi.
En ihan ymmärrä, miksi joku haluaa olla yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö aiheuttaa halun haukkua. Ei kai kenenkään ole pakko olla sellaisen ihmisen kanssa, joka on itsestä epämiellyttävä.
Pitäisikö rakkauden perustua ulkonäköön? Minunkaan vaimoni ei näytä hyvältä, mutta tuntuu aivan sairaan hyvältä sängyssä. Aikoinaan kun tapasimme en ollenkaan pitänyt hänen ulkonäöstään. M37
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö rakkauden perustua ulkonäköön? Minunkaan vaimoni ei näytä hyvältä, mutta tuntuu aivan sairaan hyvältä sängyssä. Aikoinaan kun tapasimme en ollenkaan pitänyt hänen ulkonäöstään. M37
Oletko kertonut nämä asiat hänelle?
En ymmärrä kirjoitti:
et ole sitten palstaa lukenut. mies mollaa ja saa uskomaan, ettei koskaan voi löytää ketään toista. paskan itse tunnon takia jäädään suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut nämä asiat hänelle?
En. Pitsi on hän joskus kuullut olevansa läski. Mutta ei meillä puhuta koskaan ulkonäöstä,ei lastenkaan kanssa että pitäisi näyttää hyvältä tai olla kaunis. Kyllä lapset ovatkin koska isä komea. Eihän esi seksi perustu mitenkään ulkonäköön. Minulla on huonoimmat seksikokemukset kauniiden naisten kanssa, se kun on näyttänyt hyvältä, mutta tuntunut siltä että vaikka tunnin jyystää niin ei edes ittee saa laukeamaan, ei ole tuntunut ollenkaan hyvältä. Mutta se oma vaimo joka näyttää ei niin hyvältä tuntuu joka kerta aivan sairaan hyvältä ja molemmat nauttii. M37
Siis ei mitään seksielämää? Silloin sun ulkonäössä on jotain pahasti pielessä jos ei miehesi sinuun enää koske.