Kerron nyt hieman surullisemman jutun...
Aion ulkoilla tänä iltana, joten en ole täällä tuntitolkulla teitä viihdyttämässä ja vastailemassa typeriin kommentteihinne. Juttu alkaa.
Elämäni objektina
Synnyin tähän maailmaan ja elin elämää. Kotona ei mielestäni keskitytty niin kovin kyyläilemään ulkomuotoasioita, paitsi no jonkun verran mutta en muista mitään älytöntä ulkonäön tarkkailua ja kommentointia. Kyllä välillä kehuttiin ohimennen. Huom! En todellakaan toivo, että ulkonäköä olisi kehuttu yhtään enempää kotona. Tulet ymmärtämään miksi, kun jatkat lukemista.
Nääs kotoa jotenkin opin keskittymään enemmän luonteeseeni. Ulkopuolisten suhtautuminen minuun tulikin suurena yllätyksenä ja pitkään kuvittelin vain olevani niin erityisen mukava ja miellyttävä persoona - mitä kyllä olenkin XDDDD, mutta kun hieman kasvoin niin ymmärsin, että ei se hyvä kohtelu sitten oikeastaan siitä luonteesta niinkään johtunut eikä johdu (ihan samalla tavalla saan huomiota nykyäänkin.)
Olen huomannut, että miekkosten suhtautuminen on hyvin sellaista selkeää: joko palvotaan ja hehkutetaan, yritetään ihan röyhkeän suorasti saada minua sänkyyn (KESKELLÄ KIRKASTA PÄIVÄÄ JA MOLEMPIEN OLLESSA IHAN SELVINPÄIN) ja kun se ei onnistu, muuttuu meno välinpitämättömäksi. Toinen tapa, jolla minua kohdellaan on suoranainen v.....ilu netissä. Yritetään pilkata yms., vaikka varmasti ymmärtävät, että olen ihan sujut itseni kanssa, koska tuon itseäni ja kuviani näkyville somessa. Sitten on se kolmas tapa eli sellainen, että miekkonen vastailee aina, yleensä suht nopeasti, ja hänestä voi aistia, että hän pitää minusta. Ei kuitenkaan ole itse aktiivinen, vaan minun täytyy aina aloittaa. Välillä kitisee ja osoittaa mieltään, sitten on taas normaali.
Mutta tämä kaikki on johtanut siihen, että joskus minun tekisi mieli olla kuvattomana joka paikassa. En omaa suuremmin kokemusta ihan kokonaisena ihmisenä olemisesta. Olen aina 99 % ulkonäkö ja 1 % ihminen aivojen, mielipiteiden ja muun vastaavan kera.
Mieleeni juolahti jonkun palstalaisen hieno "neuvo" jossain ketjussa: lopeta ulkonäköön panostaminen, jos haluat parempaa kohtelua eli että ihmiset näkevät muutakin kuin ulkonäön. Ensinnäkin ei ole minun tai muiden samassa tilanteessa olevien velvollisuus luopua asioista, joista pitää ja joita haluaa tehdä siksi, että muut kohtelisivat kuin ihmistä. Aivan käsittämätön "neuvo" XDDDD Toiseksi minä olen tyytyväinen ulkoiseen muotooni myös ilman meikkiä (jota käytän lähes olemattoman määrän verrattuna valtaosaan nai.kk.0sista.) Minä nimenomaan ehostan, en muunna ulkonäköäni.
Ei minun meikkini ole paksu meikkivoidekerros, puuteria, korostusta, varjostusta, eyelineria, kajaalia, tekoripset, luomiväri, kulmakarvaväri (en suostu käyttämään sanaa kulmaväri XDDDD ihan v:n ärsyttävä.) Poskipuna, huulipuna... ei. Ensinnäkään minun naamalleni ei sopisi noin hirveä määrä meikkiä ja toiseksi en tuntisi oloani mukavaksi niin vahvasti meikattuna. En myöskään yritä muunnella piirteitäni, koska pidän niistä jo valmiiksi. Minulla on nätti nenä ja jollain tavalla persoonallinen naama. Ehkä siksi, että piirteeni ovat aitoja. En täytä huulia, en edes harkitsisi microbladingia jne.
En nyt jaksa kertoa teille enempää, mutta tämä aihe juolahti mieleeni, kun äskettäin sain taas kokea tätä ulkonäköhehkutusta ja sitten toisen hieman neutraalimman kauniiksi kehumisen. Omilta sukulaisiltani en ikimaailmassa edss haluaisi kuulla mitään ulkonäkökehuja XDDDD. No äiti on kehunut aina välillä, mutta sen kestän vielä jotenkin XDDD.
Kommentit (19)
Niin ja minulla on myös nätit silmät ja niiden väri on ihana XDDDD. Tykkään piirteistäni, en edes halua eritellä niitä XDDDD.
Vierailija kirjoitti:
wau kuvittelin että tämä on taas se "tapasin ystäväni kun hänen poikansa oli pieni ja plaah ja plaaah ja nyt poika makaa vuoteen omana ja on hiljainen" copypaste joka täällä jatkuvasti pyörii, mutta olikin miekkoshullun pitkä sekava juttu
XDDDDDDDDDD
Pääsin tuohon elämäni objektina kohtaan. Sit nukahdin ja nyt heräsin.
Yksi miekkonen on selkeästi hieman ärsyyntynyt, kun minulla on aivot ja olen fiksu. Eräästä aiheesta olemme jutelleet pitkään ja miekkonen on kyllä alan ammattilainen ja tiedän sen, mutta muutamat asiat olen tiennyt paremmin kuin hän ja se on selkeästi kova paikka miekkoselle... XDDDDD
Vaikken edes yritä väittää tietäväni useimmat asiat ko. aiheesta paremmin kuin miekkonen. Hän tietää paaaaljon enemmän ja se on ihan ok minulle. Mutta ne pienet asiat, joissa minä olenkin etevämpi ovat selkeästi tosi isoja asioita hänelle ja kova kolaus egoon XDDDDDD.
Vierailija kirjoitti:
wau kuvittelin että tämä on taas se "tapasin ystäväni kun hänen poikansa oli pieni ja plaah ja plaaah ja nyt poika makaa vuoteen omana ja on hiljainen" copypaste joka täällä jatkuvasti pyörii, mutta olikin miekkoshullun pitkä sekava juttu
Mutta vähintään yhtä typerä juttu kuin tuo mainitsemasi, ja kirjoittajakin on varmaan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta vähintään yhtä typerä juttu kuin tuo mainitsemasi, ja kirjoittajakin on varmaan sama.
Sori vaan mutta en edes ymmärrä mikä tuo juttu on.
Ap
REferoin tekstiäsi ensimmäiseen miekkoseen saakka ja lopetin, sillä tajusin saman tien että olet sama mielenterveysongelmainen joka pyöri saitilla muutamia kuukausia sitten.
Tulin kuitenkin hieman iloisemmaksi ajatuksesta etten joudu koskaan livenä tapaamaan kaltaistasi kielipuolipotilashooraa miekkosineen.
Ap. Olet keskenkasvuinen pikkutyttö. Älä missään nimessä lisäänny kun et kestä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Olet keskenkasvuinen pikkutyttö. Älä missään nimessä lisäänny kun et kestä mitään.
Minua ei kiinnosta kakarat. Ja olen muuten aikuinen nainen XDDDDDDD.
Mikä tämän tarinan opetus oli? Olen kaunis, enkä kestä sitä? Sukulaisten pitää kehua minua?
Vierailija kirjoitti:
REferoin tekstiäsi ensimmäiseen miekkoseen saakka ja lopetin, sillä tajusin saman tien että olet sama mielenterveysongelmainen joka pyöri saitilla muutamia kuukausia sitten.
Tulin kuitenkin hieman iloisemmaksi ajatuksesta etten joudu koskaan livenä tapaamaan kaltaistasi kielipuolipotilashooraa miekkosineen.
Sori mutta minulla on vain paniikkihäiriö (joka on hyvässä tasapainossa lääkkeiden ansiosta.) Olen ollut palstalla vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän tarinan opetus oli? Olen kaunis, enkä kestä sitä? Sukulaisten pitää kehua minua?
Jos ymmärsit tekstini niin, että sukulaisten pitää kehua minua, on ymmärryksessäsi jotain todella pahasti pielessä XDDDDDDDDDD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta kakarat. Ja olen muuten aikuinen nainen XDDDDDDD.
Joo tuo äksdeen määrä kertoo sinusta kaiken oleellisen.