Milloin olette viimeksi syöneet kebabin?
Minä 90-luvulla!
Lyön vetoa, että olisi pettymys nyt.
Kommentit (34)
80-luvun lopussa tai ihan 90-luvun alussa. En koskaan erityisemmin pitänyt niistä silloin, kun vielä söin lihaa.
Noin 5 vuotta sitten, sain ilmaiseksi avajaisissa, kun olin 10 ensimmäisen joukossa.
Viime kesänä söin mutta tuossa lähellä oleva kebab kioski meni konkkaan joten en ole syönyt viime kesän jälkeen. En kyllä ymmärrä miksi se meni konkkaan koska siellä kävi porukkaa paljon koska kuljen ohi siitä joka päivä kun menen keskustaan.
en mätää syö miksiköhän honkajoen itte kuolleiden eläinten krematorion portilla aina on kepap yrittäjien autoja jonottamassa tuskin ne niitä jämä kepappeja tuovat. chiliä pintaan ja päivittäin kaavitaan kärpäsen toukkia annoksiksi. stasilaisten tulista herkkua.
Noin vuosi sitten. Sen jälkeen puoliso sairastui syöpään ja meillä ei saa syödä enää mitään ns. pskaruokaa. Koskaan, ikinä. Paitsi että salaa käyn työkavereiden kanssa joskus ruokiksella ulkona syömässä. Kamalaa tämä terveysnatseilukin on.
Se on ruoka, jota en voi syödä. Hrrrr, puistattaa ajatuskin.
Aldrig. Det ser motbjudande ut, speciellt då man vet vad det är.
Det jämförs med vår lenkkimakkara. Varför skulle jag äta sånt på stan?
Syön kebabbia kerran kuukaudessa. Valmistan sen itse. Tulee parempaa. Kebabmestojen rasvaiset ylihintaiset eväät kuvottaa liikaa.
Näin näitä kojuja matkoilla, ei tehnyt mieli. Kokki jatkuvasti vartaan kimpussa käplimässä.
En syö muidfen ihmisten valmistamaa pahaa ruokaa. Kebabista lentää aina kurapaskat, joten ei voi olla terveellistä.
Kaikkonen on Tuusulassa Pizza riihessä kebabilla.