Vieläkö ruuan hinta nousee kaupoissa?
Tein ostoslistaa cittariin ja huomasin, että hinnat ovat tietyissä tuotteissa nousseet uudesta vuodesta jopa 20 senttiä taas. Eikö hintojen nousun pitänyt loppua joulun jälkeen?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Ruuasta en tiedä, mutta ruoan hinnannousu jatkuu vielä ainakin ensi kesään, tosin maltillisempana, kuin se loppuvuodesta oli.
Ei jatku.
Infaation on ennustettu taittuvan, alkuvuodesta.
Einespaskan ja puolivalmisteiden hinta saa nousta minun puolestani vaikka 1000%. Hevi-osastolta raparperit ja tiskiltä proteiinit ja noin 30€ syö viikossa terveellistä joka päivä. Mutta vain jos VIITSII NÄHDÄ ITSE VAIVAA!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hinnat ja katteet nousevat ja nousevat yhä, elintarvikkeet, kulutustarvikkeet, palvelut, polttoaine, sähkö jne... ja ei ole tarkoituskaan että niitä lasketaan enää koskaan... nyt on menossa köyhdyttämisen agenda jota WEF ajaa ja hallinto tukee... suuresta osasta tulee köyhiä ja jää vain pieni rikkaiden joukko...
Eivät nouse. Just energiaministeri Mykkänen sanoi, että bensan hinta halpenee, kun bensa veroa alennetaan.
Kylmis kirjoitti:
Ongelma ei ole se että hinnat nousee vaan se että porukat ostaa niitä. Kohdennettu boikotti isolla porukalla. Ei se sen vaikemapaa ole. Tai että ostetaan VAIN välttämätön.
Just kattelin eilen niin joku 17-19-vuotias herrasmies osti jonkun valmisaterian ja limun kassalla. Maksoi 15€. Juu eihän se minulle kuulu, mutta tuolla summalla saisi itse ruokaa 3 päiväksi ilman lisäainepaskaa.
Saat 20,00 € alennuksen seuraavaasta ateriastasi! Foodoralla voit tilata parhaista ravintoloista ympärilläsi! https://www.foodora.fi/referral?code=de09d383da4df6102c88d11fe16d8e0a&g…
Meidän kaupassa taas remppaa ja sehän tietää hintojen nousuja kun maksajana on asiakas .