Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö ruuan hinta nousee kaupoissa?

Vierailija
05.01.2023 |

Tein ostoslistaa cittariin ja huomasin, että hinnat ovat tietyissä tuotteissa nousseet uudesta vuodesta jopa 20 senttiä taas. Eikö hintojen nousun pitänyt loppua joulun jälkeen?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuun tilannekatsaus: Hinnat jatkaa nousemista, koska miljonäärikauppiaiden pitää saada myös lapsilleen uudet Teslat tai Porschet. Kauppiaille ja heidän puolisoilleen nuo on jo hankittu. 

Meidän kaupassa taas remppaa ja sehän tietää hintojen nousuja kun maksajana on asiakas .

Vierailija
42/47 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuasta en tiedä, mutta ruoan hinnannousu jatkuu vielä ainakin ensi kesään, tosin maltillisempana, kuin se loppuvuodesta oli.

Ei jatku.

Infaation on ennustettu taittuvan, alkuvuodesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einespaskan ja puolivalmisteiden hinta saa nousta minun puolestani vaikka 1000%. Hevi-osastolta raparperit ja tiskiltä proteiinit ja noin 30€ syö viikossa terveellistä joka päivä. Mutta vain jos VIITSII NÄHDÄ ITSE VAIVAA!

Vierailija
44/47 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hinnat ja katteet nousevat ja nousevat yhä, elintarvikkeet, kulutustarvikkeet, palvelut, polttoaine, sähkö jne... ja ei ole tarkoituskaan että niitä lasketaan enää koskaan...  nyt on menossa köyhdyttämisen agenda jota WEF ajaa ja hallinto tukee... suuresta osasta tulee köyhiä ja jää vain pieni rikkaiden joukko...

Eivät nouse. Just energiaministeri Mykkänen sanoi, että bensan hinta halpenee, kun bensa veroa alennetaan.

Vierailija
45/47 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmis kirjoitti:

Ongelma ei ole se että hinnat nousee vaan se että porukat ostaa niitä. Kohdennettu boikotti isolla porukalla. Ei se sen vaikemapaa ole. Tai että ostetaan VAIN välttämätön.

Just kattelin eilen niin joku 17-19-vuotias herrasmies osti jonkun valmisaterian ja limun kassalla. Maksoi 15€. Juu eihän se minulle kuulu, mutta tuolla summalla saisi itse ruokaa 3 päiväksi ilman lisäainepaskaa.

Vierailija
46/47 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat eivät laske, päin vastoin.

Vierailija
47/47 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat 20,00 € alennuksen seuraavaasta ateriastasi! Foodoralla voit tilata parhaista ravintoloista ympärilläsi! https://www.foodora.fi/referral?code=de09d383da4df6102c88d11fe16d8e0a&g…