Kulut nousee ja rahat ei vaan riitä
Inflaation takia ennenkin tiukassa olleet rahat eivät riitä. Onko muilla samoja ongelmia? Tämä tilanne vain pahenee, jos lainojen korot nousevat entisestään. Mistä sitten karsia? Vaikka säästäisin miten, tuntuu silti siltä, että menot vain kasvavat - ja nyt myös sähkön hinnan nousu painaa taskuissa. Onko kellään vinkkejä siihen, miten selvitä tästä tilanteesta?
Kommentit (480)
Opettele kirjoittamaan idiootti.
Trendikästä mutta sitä haukkuja ei tiedä ;).
Vierailija kirjoitti:
Olen aloittanut oman vakituisen työni oheen sivutyön. Lisäksi olen karsinut mukavuuksista: en ole käynyt kampaajalla vuoteen, en ole ostanut uusia vaatteita viime kesän jälkeen, olen lakkauttanut suoratoistopalveluita ja todennut, että yksi riittää sekä lisäksi olen jättänyt kahviloissa käynnit ja baareilut kokonaan pois.
Sinulla on se hyvä puoli, että on jotain mistä karsia. Kun kävin listaasi läpi omakohtaisesti, ei oikein tullut osumia.
Kampaajalla en ole käynyt koskaan. Olen 62-vuotias.
Vaatteita olen vuoden aikana ostanut sen verta, että Lidlistä ostin ulkoiluhousut (tosi hyvät), hinta 14,90 e.
Suoratoistopalveluita en ole ikinä käyttänyt.
En käy muutenkaan koskaan baareissa tai kahviloissa, joten siitä ei voi säästää.
Huono provo. Kunhan haluat suututtaa lukijat.
Säästöön ei enää kyllä jää.Olen jo nipistänyt ruokalaskuja,sähkön kulutusta jne.Lehtitilaukset lopetettu yms.Pakko varmaan irtisanoa kerran kuussa käyvä siivooja (ainut luxus mihin tuhlaan) myös.
Alanuolittajat tais tunnistaa itsensä :D
Lopettakaa tämä hölynpölykeskustelu!
Hakemaasi sivua ei voida näyttää
7up