Kuinka paljon hyvitystä kuuluisi saada?
Jos tilaa nettikaupasta remonttiin 3 tuotetta. Sivuilla lukee toimitus 3-5 arkipvää Suomeen.
Tuotteet eivät tulisi ajoissa perille, joten varaamasi remonttipalvelu täytyy perua ja siitä koituu lisämaksua ja harmia, remontti oli tilattu 2 viikon päähän tuotteiden tilauksesta.
Tuotteet eivät vielä tässäkään vaiheessa tulisi, ja soittelisit asiakaspalveluun, joka lupaa ottaa asian hoidettavakseen sekä lupaa tuotteet viimeistään 5 pvässä perille. Tuotteet eivät taaskaan tule, ja tällä kertaa asiakaspalvelija sanoo, että näyttää siltä että 2/3 tuotteesta on menossa väärään paikkaan-tilaus oli kotiinkuljetuksella ja tuotteet menisi väärään paikkaan, 1 tuote lähimpään noutopisteeseen, 1 tuote kaukaiseen noutopisteeseen jonne sinun täytyisi erikseen matkustaa, etkä olisi koskaan käynyt siellä päinkään joten tarvisit kartan, lisäaikaa matkustukseen sekä rahaa matkustukseen), Näistä kahdesta saisit kuitenkin hyvityksenä postikulut, yhteensä n. 15 euroa. 1 tuote tulisi kotiinkuljetuksella, mutta koska se oli myös mennyt väärään pisteeseen, niin kauas että et voisi itse hakea sitä, niin se jouduttaisiin lähettämään sinulle uudelleen niin että ensin se menee takaisin kauppaan josta sen tilasit ja sitten uudelleen kotiinkuljetuksella. Tässä menisi n 1 viikko.
Olisit soitellut 1 kuukauden aikana aspaan näistä asioista, koska lukuisia kertoja he on unohtaneet ottaa yhteyttä lupauksesta huolimatta, sekä n. 5 kertaa luvannut tuotteiden tulevan "5 pvän kuluessa" ja tämä sanottaisiin aina uudelleen ja uudelleen. Myös tuo yksi tuote luvattaisiin vielä uudelleen toimittaa llähimpään pisteeseen, eikä kaukaiseen, mutta olivatkin katsoneet nimen väärin, joten kun se oli toimitettu takaisin enisn kauppaan ja sitten uuteen pisteeseen, niin piste olisi taas väärä.
Kaikki tuotteet saisit itsellesi 1 kuukauden kuluttua tästä kaikesta huolimatta.
Minkä verran kaupan pitäisi teidän mielestänne hyvittää näin katastrofaalista toimintaa asiakkaalle? :) Mielipiteitä?
up