Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas olin tänään uimahallissa ja

Vierailija
04.01.2023 |

Oli naissiivoojia miesten puolella. Miksi näin? Miksi miessiivoojat eivät pääse naisten puolelle?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kerran uimahallin suihkussa, johon ilmestyi naissiivooja. Pesin itseäni ja tiedostin naisen läsnäolon, mutta se ei häirinnyt minua, en katsonut häntä enkä kiinnittänyt sen kummemmin huomiota. Paitsi, kun pesin hiuksiani niin avasin hetkeksi silmäni ja vilkaisin siivoojaan päin, niin näin miten se ihan selvästi tuijotti mun kalua. Tuhma siivooja! 

Kunhan uneksit!

Vierailija
22/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP taitaa olla joko

pienimunainen tai homppeli. Kyllä jokainen terve mies nauttiitilaisuudesta esitellä vehkeitään naiselle

Ai jotkut ujot teinipojat pitäisivät siitä, että vastakkaisen sukupuolen edustaja katselee heitä alasti

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016051721582757

Tuossa kerrotaan, miten 14-vuotiaat pojat ahdistuvat nuorista naissiivoojista. Että se siitä terveen miehen halusta esitellä

Taitaa kyseisillä pojilla olla vain pienet kalut, joita häpeävät. Kyllä minulla oli tuossa iässä jo kunnon vehkeet ja olisin kyllä mielelläni halunnut naisten keskuudessa alasti kulkea

Kullin koostako se halu näyttäytyä alasti on kiinni? Sama kuin sanoisit, että isorintaiset tytöt haluaisivat esitellä paikkojaan miehille alasti

Niinhän ne haluaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljetaan sitten miesten puoli uimahalleissa kun ei miehille siivoustyö kelpaa.  

Vierailija
24/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies naisten puolella olisi naisten seksuaalista ahdistelua, mutta naisten miesten puolella ei ole. Paitsi ehkä kyseistä naista kohtaan koska miehet ovat alasti. Ainakin naisten mielestä.

Vierailija
25/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mahtavaa esitellä suihkussa naissiivoojille mahtavaa melaani. Sehän piristää kummasti hänenkin työpäivää.

Vierailija
26/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyl miehet aika cuck nykyään. Olisin antanu vasemman pallini 14veenä, jos oisin saanu vetää jotai naista pimperoo.

Riippuu ketä. Olen itse joutunut raiskauksen uhriksi, koska voimakkaampi siivooja pisti mut käsirautoihin vessassa ja ratsasti päälläni. Olen todella pahasti traumatisoitunut tästä kaikesta.

En luota enää yhteenkään nais-siivoojaan.

Mene muualle fantasioimaan

Vierailija
27/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen häiritsee vain pienimunaisia. Minä en häpeä kaluani, joten toivotan kaikki naiset tervetulleeksi miesten puolelle :D

Jätän väliin, mutta kiitos toki.

Vierailija
28/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella miesten kauhun, kun naissiivooja menee sinne. Maksaako uimahalli nyt korvaukset vai muu taho. Ja onhan se vakava asia.

Vierailija
29/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus italiassa ja hotellissa suihkussa niin siivojaa tuli vaan sisään koputtamatta ja  minä siinä munasillani  katselin ja nuori nais siivooja  vaan hymyili. Ei se kai englantia puhunut kun kyselin siltä lähteekö treffeille.

Vierailija
30/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP taitaa olla joko pienimunainen tai homppeli. Kyllä jokainen terve mies nauttiitilaisuudesta esitellä vehkeitään naiselle

Ai jotkut ujot teinipojat pitäisivät siitä, että vastakkaisen sukupuolen edustaja katselee heitä alasti

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016051721582757

Tuossa kerrotaan, miten 14-vuotiaat pojat ahdistuvat nuorista naissiivoojista. Että se siitä terveen miehen halusta esitellä

Jotain pienimunaisia homppeleita kyseessä, itse olisin 14-vuotiaana tehnyt mitä vain että olisin saanut esitellä vehkeitäni naiselle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän