Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soittaako Te-virkailija teille spontaanisti vai ilmoittaa soitosta etukäteen?

utelias
04.01.2023 |

eli miten on. Itselläni on ollut molempia tapoja käyttävä virkailija ja enemmän tykkään, kun ilmoitetaan etukäteen. En tykkää puhua asioistani esim. bussissa.
Tietääkö joku maksetaanko niille myös tulospalkkiota vai onko urbaani legenda?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti ilma ilmotusta, innokkaana hehkutti, että nyt aktivoidaan.

Vierailija
2/6 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ilmoittaa etukäteen puhelimitse. Joillekin kuulemma telepaattisestikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tekstari tulee kaks viikkoa ennen soittoo, niin ehtii valmistautua lukemalla kaikki lait ja pykälät, ettei tule yllätetyksi

Vierailija
4/6 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lähettivät sähköpostia Kuopiosta ja tarjosivat kursseja muutamaankin kertaan. Ei siinä muuten mitään outoa, mutta olen yli kuusikymppinen työnjohtaja Oulusta, töissä olen ollut yli 40 vuotta enkä enää vaihda ammattia tai työnantajaa. Oli vaikeuksia saada heidät ymmärtämään, että kurssit ei kiinnosta. Ja en siis ole ollut työnhakijana.

Vierailija
5/6 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole TE koskaan ilmoittanut etukäteen enkä ole koskaan kuullut, että näin olisi tehty muidenkaan kohdalla.

Vierailija
6/6 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin soitettiin ilmoittamatta, mutta nyt viimeisestä puhelusta varoitettiin viestillä etukäteen. Ajattelisin, että on uusi käytäntö, koska moni nuori ei vastaa tuntemattomasta numerosta tulevaan puheluun. Tykkään tästä käytännöstä, vaikka vastailenkin toisinaan kaiken maailman puhelinkyseliöiden puheluihin.

Teen osa-aika- ja keikkatöitä, joissa on tilanteita, missä en pysty vastaamaan puhelimeen. Myös omia ja lasten terveysasioita sekä lasten kouluasioita hoitaessani olen joskus tilanteissa, joissa puhelimeen vastaaminen ei ole mahdollista. On ainakin kerran tullut työkkärin puhelu todella pahaan aikaan. Silloin piti vai hetkeksi irrottautua siitä työtilanteesta ja vastata, että nyt en pysty puhumaan, kun olen töissä. Soita myöhemmin. Sanoin, milloin olen vapaalla, ja heippa.