Kreeta Karvala haukkuu presidentti Niinistöä ahdasmieliseksi, kun presidentti vaati katuväkivaltaan puttumista.
"Pääkirjoitus: Suvaitsevaisuuden sudenkuopat paljastavat Niinistön arvomaailman" 🙄
Eli nyt Niinistökin on "persu".. 😆 On tainnut viettää liikaa aikaa Ylellä.
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/de2d4919-039a-4dd3-97cd-8d19674…
Kommentit (55)
Karvalalla meni pointti ohi omasta loppulauseestaan:
"Arvojohtajana presidentti näyttää nyt olevan lähempänä oppositioita kuin istuvaa hallitusta."
Niin, Niinistö oli kokoomuslainen, ei demari.
Vierailija kirjoitti:
Persut jatkaa valitsemallaan linjalla, eli valehtelemalla lehdissä olevista jutuista.
Kaava on: otsikkoon oman ideologian mukainen väite. Linkata voi sitten mihin tahansa uutiseen, kun olettavat ettei kukaan niitä lue.
Aika takapajuista mielipidevaikuttamisen yritystä. Ryccämäistä touhua.
Kyllähän tuossa kolumnissa vedettiin mutkat suoriksi sen tulkinnassa mitä mieltä Niinistö nyt on. Ei nyt suoranaista haukkumista, mutta väritetään kuva presidentistä jotenkin salaa suvaitsemattomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut jatkaa valitsemallaan linjalla, eli valehtelemalla lehdissä olevista jutuista.
Kaava on: otsikkoon oman ideologian mukainen väite. Linkata voi sitten mihin tahansa uutiseen, kun olettavat ettei kukaan niitä lue.
Kyllähän tuossa kolumnissa vedettiin mutkat suoriksi sen tulkinnassa mitä mieltä Niinistö nyt on. Ei nyt suoranaista haukkumista, mutta väritetään kuva presidentistä jotenkin salaa suvaitsemattomana.
Jutussa kerrattiin mitä Niinistö sanoi.
Persut tulkitsee loput ihan mielikuvituksellaan.
En minä kyllä tosta kirjoituksesta huomannut, että Karvals olisi itse eri mieltä.
Kertoi vain presidentin mielipiteet, ei mitenkään negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö.
Minusta tossa haluttiin muustuttaa presidentin terveestä suhtautumisesta tämän ajan vaaroihin, jotka pitäisi päättäjienkin ottaa jo tosissaan.
Katuväkivaltaan puuttuminen ras sismia ja mitä kaikkee? Pitääkö nää siis ma muja riehuvina apinoina itsekin mutta siihen ei vaan saisi puuttua? Tätä järjenjuoksua ei oikein seuraa
Vierailija kirjoitti:
En minä kyllä tosta kirjoituksesta huomannut, että Karvals olisi itse eri mieltä.
Jo otsikon sanavalinnat kertoo että Karvalan mielestä puheessa oli jotain negatiivista joka nyt paljastui. Jos toimittaja yrittää käyttää sanaa _paljastaa_ tässä jotenkin positiivisessa tai neutraalissa mielessä, niin se on sen laatuinen kömmähdys toimittajalta että enpä oikein usko. Toimittajat on asiantuntijoita sanojen sävyeroissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistön puhe oli aika persahtava. Oli kuin olisi lueskellut vauvafoorumia. Tai sitten Kokoomus tavoittelee persujen ääniä.
Maailmasi taitaa olla kovin mustavalkoinen tai ehkä et vain halua ymmärtää.
Tuollaisia ne ovat, punavihreät kuplalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa toimia presidentin rikkinäisenä puhelimena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoi vain presidentin mielipiteet, ei mitenkään negatiivisesti.Aika noloa toimia presidentin rikkinäisenä puhelimena.
Punavihreillä toimittajilla ja kolumnisteilla on aina kiire selittämään mistä milloinkin liian nuiva ulostulo johtuu ja se johtuu aina syystä joka on punavihreälle edullinen. Ratkaisuksi esitetään sitä vanhaa: punavihreän äänestämistä vaaleissa. Oksettavan vanhanaikainen kikka suoraan neukkulasta.
Sale on uransa loppusuoralla, voi puhua vapaammin.
Karvala on tunnettu belso, tokihan sellainen suvaitsee vaikka kehitysmaameininkiäkin.
Vahva voimanainen joka laittaa miehet kyykkyyn, ylen aamussa häntä on mukava kuunnella
Karvalan idoli on Margaret Thatcher, kertoi Aamu-tv.ssä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suvaitsevaisia mahtavat olla vihervasemmistolaisetkaan todellisuudessa? Moniko heistä elää ja toimii monikulttuurisessa ja kirjavassa ympäristössä - esimerkiksi asuu Vuosaaren tai Varissuon kaltaisessa kaupunginosassa? On helppo esittää suvaitsevaista ja rahdata ihmisiä Suomeen, kun se tapahtuu yhteiskunnan piikkiin eikä tarvitse asua tänne rahdattujen naapurina.
Sale loikkaa persuihin kuten Ryydmanikin. Ei toki vielä, vaan sitten kun pääsee presidenttiydestä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vahva voimanainen joka laittaa miehet kyykkyyn, ylen aamussa häntä on mukava kuunnella
Ei Kreeta miehistä välitä.
Hänen mielestään ilmeisesti vain yhdenlaiset mielipiteet ovat hyviä ja oikeita. Mitens se suvaitsevaisuus,ja yhteiskunnan moniäänisyyden kauneus menikään.
Yhtään omaa mielipidettä ei tuossa kolumnissa esitetä. Siinä kerrataan vain se, mitä Niinistö sanoi. Auktoriteettia kunnioittavassa hengessä laadittu teksti kyseeessä siis. Herran pelko on viisauden alku...