Onko oikeasti olemassa miehiä, jonka mielestä nainen ei näytä yhtä kauniilta silmälasien kanssa?
Kommentit (29)
Onko tämä muoti, että kaikki lasit on lautasen kokoisia. Itselleni ei sovi sellaiset puoli naamaa peittävät.
Jotkut käyttää laseja mukana seksitouhuissakin, yksi ihan yleinen fetissi.
Kuinka paljon ketjusta taas fettarin trollausta.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikkihan noi lähti, joten paljon.
Vierailija kirjoitti:
Jos on jokusen vuoden ollut foorumilla niin on ollut vaikea välttyä huomaamasta että ainakin parisen laseista pakonomaisesti innostunutta ketjuaskartelijaa palstalta kyllä löytyy ja siinä se kontribuutio sitten pitkälti on. Aika huolella meinaa katoaa käytännössä aina mitä niistä ilmoittaa, joten ovat todennäköisesti juuri näitä palstan trollilistattuja. Mutta noi estot on eri ohjelmilla helppo kiertää, joten homma sen kuin jatkuu.
Turha tosin kuvitella että kukaan mitään tunnustaisi, se nyt selvää tietenkin.
No kyllä mä itsekin silmälaseja käyttävänä naisena oon 100% sitä mieltä, että mä oon ihan hölmön näköinen silmälasien kanssa ja paremman näköinen ilman niitä. Mutta pakko käyttää, ei voi mitään.
Mitä lapsellista siinä on? Tuleeko suurenakin yllätyksenä, että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä?
Useinhan rillit on joko vähän laatikkomaisia tai sitten pyöreitä pikkaisen soikioita, ylipäätään niitä tyyppejä ei ole hirveän monta, joten sen osalta samankaltaistavaa efektiä voi tulla aika monelle. Esim. nykyään monella on ne samankaltaiset suorakaiteen muotoiset päässään.