Vaikka perheessä vain toinen kävisi töissä, mutta palkka niin hyvä että koko perhe pystytään hyvin ruokkimaan.
Kommentit (10)
Ei kannata jäädä sellaiseen asemaan, jossa itse jää täysin tyhjän päälle, jos tulee ero.
Kai tuossa pitäisi sitten sopia että kotona oleva tekee osansa perheen eteen eli hoitaa kaikki kotityöt sillä välin kun toinen tuo kotiin rahat. Itse en ainakaan alkaisi siihen että toinen saa vain pötkötellä kotona ja kun itse tulee työpäivän jälkeen kotiin niin pitäisi alkaa vielä kotitöihin kun toinen ei saa persettään ylös sohvalta.
Meillä on juuri noin. Minä olen siis se työssäkävijä. Seuraava askel olisi pystyä jäämään myös itse kotiin. Onneksi pystyn tekemään usein etätöitä, joten hieman jo tuntumaa nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata jäädä sellaiseen asemaan, jossa itse jää täysin tyhjän päälle, jos tulee ero.
Siksi pitääkin tehdä sellainen avioehto, että työssäkäyvä maksaa eron tullen hyvät rahat sille, joka ei ole tienannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kai tuossa pitäisi sitten sopia että kotona oleva tekee osansa perheen eteen eli hoitaa kaikki kotityöt sillä välin kun toinen tuo kotiin rahat. Itse en ainakaan alkaisi siihen että toinen saa vain pötkötellä kotona ja kun itse tulee työpäivän jälkeen kotiin niin pitäisi alkaa vielä kotitöihin kun toinen ei saa persettään ylös sohvalta.
No ei sekään ole reilua, että kotona olijalla ei ole vapaa-aikaa ikinä. Jos hänen työtään on kotityöt ja lastenhoito, niin se työpäivä on saman mittainen kuin toisellakin. Sen jälkeen pakolliset hommat tehdään tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
I civilisationsländer finns sambeskattning och änkepension. I Finland har sambeskattningen säkert tagit slut redan på -70 talet och ersatts av ett kylskåp. Även änkepensionerna avvecklas.
I Finland skall staten bestämma allt. Finland är ett skitland. Finland är faktiskt ett så skitet land att det sade upp sina skatteavtal med alla andra, då det som det mest beskattande landet den vägen t.o.m. kan beskatta finska familjer i Frankrike där mannen har förtjänat och kvinnan har skött om hushållet. Fundera gummor på det, då ni nästa gång röstar. Finland stjäl allt, helt som ryssarna. Det gäller livet genom om man förtjänar i Finland, så fiffiga väljer anda alternativ.
Ennen vanhaan oli noin. Miehet kävivät työssä ja naiset hoitivat kotityöt. Silloin ei juuri kuultu avioeroista.
Meillä on noin, mutta vastineeksi tyttöystävä pitää itsensä timmissä kunnossa eli käy päivittäin salilla eikä kieltäydy seksistä koskaan, sisältää suihinotot pyydettäessä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on noin, mutta vastineeksi tyttöystävä pitää itsensä timmissä kunnossa eli käy päivittäin salilla eikä kieltäydy seksistä koskaan, sisältää suihinotot pyydettäessä.
Onko itä-blokkimainen tyttöystävä. Kotimaassa tuollaiseen ei suostu kuin sugardaddyjen tyttöset tai opiskelija tytöt.
Mutta vain siinä tapauksessa, että minä olisin se kotona pötköttelijä.
Ap