UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se Käärijän poliittinen mielipide meille edes kuuluu, jos hällä ylipäätään mitään vahvaa kantaa on. Hän on viisuedustaja eikä mikään päättäjä. Minulle on sitä paitsi ihan sama, miten joku viisuedustaja suhtautuu politiikkaan jos ei tuo asiaa itse edes esille.
Mulle ei
Suomen voittotodennäköisyys vedonlyönnissä on noussut jo 14 prosenttiin. Kohta luultavasti mennään Ukrainan ohi kakkospaikalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettei JaloTiinan mikkiä mikään vaivannut. Kunhan yrittivät keksiä selityksen miksi ääni ei kuulunut.
Kai te olette kuulleet sen puheäänen?
Ei kaikkien tarvitse osata laulaa, mutta miksi teeskennellä?Jalotiinan ääni ei kuulu kovinkaan hyvin missään heidän esiintymisissään ja videoillakin aika vaisusti. Se on jotenkin niin selvää, että siihen pakostakin kiinnittää huomiota ja miettii mistä se johtuu.
Instasta löytyy livetaltiointi Portion Boysin ja Teflon Brothersin keikalta ja siinä "Tiinan laulu" kuuluu hyvin ja kuulostaa hyvältä. Fanit kehuvat kommenteissa ääntä ihanaksi ja Tiina kiittelee sydämin. Oikeasti laulaja on kuitenkin Mariska taustanauhalta ja Tiina lipsynccaa. Miksi totuutta ei voi sanoa?
Oho! Kiitokset äänen kehumiseen ovat hävinneet! Nopeaa reagointia!
Mikä päivämäärä tuo keikka ollu ?
Äh, mä en nyt osaa löytää mitään HS:n juttua. Voiko linkata tai kertoa mikä siinä viittaa persuihin?
Kärtsän tyttöyståvä on maailman onnekkain ja onnellisin tyttö 😭
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se Käärijän poliittinen mielipide meille edes kuuluu, jos hällä ylipäätään mitään vahvaa kantaa on. Hän on viisuedustaja eikä mikään päättäjä. Minulle on sitä paitsi ihan sama, miten joku viisuedustaja suhtautuu politiikkaan jos ei tuo asiaa itse edes esille.
Niinpä. Nykyään kaikesta täytyy tehdä jotain politiikkaa ja kulttuurisotaa. Ja jos joku ei ole samaa mieltä kuin itse ja sosiaalisesti hyväksyttävää mieltä, niin heti on hirveät roviot tulilla. Joku eduskuntavaaliehdokas jo yritti canceloida Käärijää hänen someseuraamistensa perusteella.
Mutta jos se pitää paikkansa, että Käärijä on poliittisesti persuihin päin eikä ole joku woke-trendien perässä juokseva hyvesignaloija, niin olen viimeistään täysin rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Äh, mä en nyt osaa löytää mitään HS:n juttua. Voiko linkata tai kertoa mikä siinä viittaa persuihin?
Ei siinä mikään persuihin viittaa. Kärtsä vaan sanoo, ettå ihmiset alkavat rakentaa sinusta jotain kuvaa sen perusteella ketä seuraat somessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan huippua, jos Käärijä ei ole mikään vassariwokettaja.
Mut ei noi anon jutut ole sen viisaampia. :D No, kukaan meistä ei tiedä ketä kärtsäri äänestää, siellä kopissa kun voi vetäistä vaikka persun numeron. Julkisesti artistien täytyy tietysti fanittaa sannamariinia ja vihervasureita tai tapahtuu cäncellöinti.
Mun mielestä Ano on raikas tuulahdus eduskunnassa, joka uskaltaa sanoa sellaisia asioita, joita kukaan muu ei. Itse tosin kannatan Vapauden liittoa, koska on fiksumpi ulosanti ja vähemmän riitaisampi. T: Se, joka kertoi rakastuneensa Käärijään vielä enemmän, kun kuuli tästä, että voisi olla tonne päin kallellaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Erika Vikman se Kärtsän salainen tyttöystävä? Jos tyttöystävä on julkisuuden henkilö, suhde kannattaakin pitää tässä vaiheessa salassa.
Kärtsä sanoi Vikissä ja Köpissa "mennään huomenna käymään kylpylässä" . Tuskin äidin kanssa
Nyt olisi siis mahis nähdä Kärtsä speedoissa. Mihin kylpylään mahtoi mennä.
Tyhmät. Käärijällä on keikka Ikaalisten Kylpylässä lauantaina. Ei muuta.
ai vitsi, varmaan jo loppuunmyyty?
Ei warnerin sivuilla lukenut että olis myyty loppuun.
Oli lippuja vielä, Ikaalisten kylpylän sivuilta katsoin. Eikä edes maksa paljon mitään! Nyt Ikaalisten kylpylään kuin oltais jo. On muuten tosi kiva kylpyläkin! Ja vähänkö olisi hauskaa törmätä Käärijään höyrysaunassa... :) Ei vaines, jättäisin kyl rauhaan.
no sehän hyödytti nostaa kylpyläaihe tässä esille. Mietin vaan että on siinä keikkapaikka/yleisö......
Ikaalisten kylpylä on ihan hyvä keikkapaikka. Siellä esiintyy kaikki, viime vuonna ainakin Raskas joulu ja Amorphis. Hyvin toimii kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mikään persuihin viittaa. Kärtsä vaan sanoo, ettå ihmiset alkavat rakentaa sinusta jotain kuvaa sen perusteella ketä seuraat somessa
Ei viittaakaan, se seurasi vkk:ta ja slim milliä mutta ainakin vkk:n tipautti heti umk-voiton jälkeen. Varmaan joku kaveri pyörinyt noissa kuvioissa. Enkä ikinä tajua mitä toisten seuraamisen kenellekään kuuluu ja toi vihervassarien känselöintikulttuuri on raivostuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muu miettii, ettei pystyisi jakamaan häntä muun maailman kanssa? Oletko valmis siihen, että et saa kulkea rauhassa kadulla sen kanssa, ja varmasti pääsee osaksi mietteitä miltä tyttöystävä näyttää yms. Juu ei kiitos...vaikka ihan hyvältä näytänkin 🧐
Persuilu ei kyllä sovi yhtään hänen mukavan miehen (artisti)imagoon. Euroviisut on Euroopan yhtenäisyyttä ja veljeyttä korostava tapahtuma, jossa on tapana keskittyä ystävyyteen eikä siihen mikä meitä eurooppalaisia repii erilleen. En usko että persua kukaan haluaa sinne ahdistumaan.
Politiikka on meissä kaikissa, myös tällaisissa tapahtumissa ja urheilussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Erika Vikman se Kärtsän salainen tyttöystävä? Jos tyttöystävä on julkisuuden henkilö, suhde kannattaakin pitää tässä vaiheessa salassa.
Kärtsä sanoi Vikissä ja Köpissa "mennään huomenna käymään kylpylässä" . Tuskin äidin kanssa
Oli lippuja vielä, Ikaalisten kylpylän sivuilta katsoin. Eikä edes maksa paljon mitään! Nyt Ikaalisten kylpylään kuin oltais jo. On muuten tosi kiva kylpyläkin! Ja vähänkö olisi hauskaa törmätä Käärijään höyrysaunassa... :) Ei vaines, jättäisin kyl rauhaan.
no sehän hyödytti nostaa kylpyläaihe tässä esille. Mietin vaan että on siinä keikkapaikka/yleisö......
Ikaalisten kylpylä on ihan hyvä keikkapaikka. Siellä esiintyy kaikki, viime vuonna ainakin Raskas joulu ja Amorphis. Hyvin toimii kaikki.
Myös PB keikkailee siellä. Yleisö pitää kerätä varmasti ympäri maakuntia, koska Ikaalinen on aika pieni kylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaa ok....luulin ettå siellä on jotain Piippolan Sydänyhdistyksen kevätretkeläisiä..ja jo pelästyin jos saisivat vaikka slaakin
No kyllä mäkin olen sitä mieltä että persut, kyllä = koska ei ole mitään parempaakaan. En ole ylpeä kannattaja, mutta kun samoja mielipiteitäkin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Persuilu ei kyllä sovi yhtään hänen mukavan miehen (artisti)imagoon. Euroviisut on Euroopan yhtenäisyyttä ja veljeyttä korostava tapahtuma, jossa on tapana keskittyä ystävyyteen eikä siihen mikä meitä eurooppalaisia repii erilleen. En usko että persua kukaan haluaa sinne ahdistumaan.
Politiikka on meissä kaikissa, myös tällaisissa tapahtumissa ja urheilussa.
Persuilu on täysin ok ja suotavaa ja hyväksi Suomelle mutta en usko että Käärijällä on mitään tekemistä persuilun kanssa vaikka siinä ei mitään vikaa olisi. Ei edes vaikuta yhtään poliittisesti aktiiviselta henkilöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Käärijää, mutta huolettaa että hän on joku piilopersu. Viittaan siihen tämänpäiväiseen HS:n juttuun, en kyllä valitettavasti päässyt lukemaan kokonaan, ei ole lukuoikeuksia.
Mä oon taas persuhenkinen ja vähän foliohattu. Ja kun kuulin, että hän voisi olla siihen suuntaan poliittisesti kallellaan, niin mä olin viimeistään aivan myyty. Liian moni artisti on nykyään hyvesignaloivia woke-vassari. Eihän Käärijä tosin tuo juuri poliittisia mielipiteitään esiin.
Se että osallistuu euroviisuihin on jo poliittinen mielipide :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muu miettii, ettei pystyisi jakamaan häntä muun maailman kanssa? Oletko valmis siihen, että et saa kulkea rauhassa kadulla sen kanssa, ja varmasti pääsee osaksi mietteitä miltä tyttöystävä näyttää yms. Juu ei kiitos...vaikka ihan hyvältä näytänkin 🧐
Oikein hyvin pystyisin, kun vaan tulis sitten mun viereen illalla....(puuh )Eikä sen tarvitse varmaan kun vetää tukka taakse ja arkivaatteet niin on aika tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettei JaloTiinan mikkiä mikään vaivannut. Kunhan yrittivät keksiä selityksen miksi ääni ei kuulunut.
Kai te olette kuulleet sen puheäänen?
Ei kaikkien tarvitse osata laulaa, mutta miksi teeskennellä?Jalotiinan ääni ei kuulu kovinkaan hyvin missään heidän esiintymisissään ja videoillakin aika vaisusti. Se on jotenkin niin selvää, että siihen pakostakin kiinnittää huomiota ja miettii mistä se johtuu.
Instasta löytyy livetaltiointi Portion Boysin ja Teflon Brothersin keikalta ja siinä "Tiinan laulu" kuuluu hyvin ja kuulostaa hyvältä. Fanit kehuvat kommenteissa ääntä ihanaksi ja Tiina kiittelee sydämin. Oikeasti laulaja on kuitenkin Mariska taustanauhalta ja Tiina lipsynccaa. Miksi totuutta ei voi sanoa?
Oho! Kiitokset äänen kehumiseen ovat hävinneet! Nopeaa reagointia!
Mikä päivämäärä tuo keikka ollu ?
26.11.2022
Mut ei noi anon jutut ole sen viisaampia. :D No, kukaan meistä ei tiedä ketä kärtsäri äänestää, siellä kopissa kun voi vetäistä vaikka persun numeron. Julkisesti artistien täytyy tietysti fanittaa sannamariinia ja vihervasureita tai tapahtuu cäncellöinti.