UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Olihan tolla portion poissin laulajalla paras ääni kaikista ehdokkaista 🤗
Samaa mieltä. Biisi on menevä, mutta ei se euroviisuihin sovi, mutta kyllä sitä kesän bileissä varmaan soitetaan. Harmi kun Käärijän show oli pilattu karmeilla tanssijoilla ja ne asut voisi heivata h****.
Robin on kyllä karismaattinen ja moista trampoliinishowta ei olla taidettu viisuissa ennen nähdä. Harmi vaan kun biisi on niin mitäänsanomaton
Vierailija kirjoitti:
Tekstarilla äänestin. Olisikohan pitänyt tulla joku kuittaus, että ääni meni perille?
Mulle tuli ainakin, mutta tosi viiveellä...
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö kukaan äänestämään Ylen sovelluksessa? Mulla ei mene ääni läpi. Hyvin käytetty verorahoja taas... Not.
Ihan hyvin mulla toimi sovellus, ei mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Joku lxandra voittaa ko kellään ei mee äänet läpi. Nais
Hyvin toimi. Ei mitään ongelmaa.
Kuuman puolelle kääntyy. Vai Kuumaan????
En pysty kirjautumaan sovellukseen ollenkaan. Tosi kiva. Tiedot on kyllä ihan oikein kun areenassa käytössä samat ja sain sen aukin.
Nyt voi tulla yllätyksiä siitä kuka voitta....
Mielestäni Benjaminilla lavashow (ei laulu) oli hieno. Yksinkertainen, mutta kiinnostava ja oltiin jatkuvasti lähellä artistia.
Käärijälle olisi mielestäni sopinut samantyylinen, jossa kehän rajat olisi merkitty valokepeillä eikä luotu kurmalavoilla.
Keiralla oli myös todella hyvä lavashow. Ei liikaa elementtejä, vaan tanssijat antoivat tilaa laulajalle. Valokehä sopi myös visuaalisesti esitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Lopulta meni ääni Käärijälle sovelluksessa läpi mutta sinnikäs sai olla.
Ai , mulla toimi tosi nopeasti, ei siis Yle sovellus vaan ihan perinteinen puhelu.
Vierailija kirjoitti:
Ylen sovellus ei toimi, törkeää
Odota vaan. Kyllä se toimii, mutta on hidas.
Vierailija kirjoitti:
Joku lxandra voittaa ko kellään ei mee äänet läpi. Nais
Lxandran biisi on sellainen, mitä jengi kuuntelee itkurunkatessaan itsarikuutioissaan. Biisi tyyliltään ja laulajan ääni sellainen joita on 13 tusinassa.
Mulla toimii YLe sovellus. Yrittäkää uudestaan
Ei toimi Ylellä äänestys eikä chätti. Mahtavaa. Oisko kannattanu varmistaa serverien kapasiteetti ennen tiedossa olevaa rasituspiikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Samu on käynyt 70-vuotiaan Hilma-tädin vaatekaapilla.
Älä viitti! Olen 70 ja viimeksi käytin tollasia 70-luvulla työhaastattelussa!
Vihdoinkin! Vähän jo panikoin kun sovellus ei toiminut, mutta sain annettua ääneni Käärijälle.
Ylilauta äänestää annospoikia ja vetävät ylesovelluksen polvilleen.
Ehdin äänestää sovelluksessa. Ole hyvä PB
Nyt vihdoin meni ääni läpi. Kesti pitkään.