UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on saanut monen sellaisenkin kiinnostumaan UMK:sta, joka on aiemmin ohittanut koko kisan pelkällä olankohautuksella. Veikkaan, että nyt äänestäjissä on monia, joka eivät ole koskaan aiemmin äänestäneet.
Sama koskee tietysti myös nuoria Robinin faneja.
Käärijä on saanut myös monet kiinnostumaan lyhyistä keltaisista pottapäisistä miehistä.
Muistan kun joku taannoin kommentoi ihmetelleensä, miten ensimmäistä kertaa syttyy nenäkorusta. Ja olin tästä niin samaa mieltä! Edelleen ajattelen että nenäkoru ei sovi miehille, mutta näyttää Käärijällä kuumalta! Ja vielä molemmilla puolilla on. Siis mikä tää tyyppi on?
Onko täällä ketään joka olisi menossa Liverpoliin tai edes Lokomoon.
Käärijälle sopii nenäkoru mutta Robinille ei.
Euroviisuedustuksesta kilpaillessa tuskin voi vetää mitään liian överiksi mitä tulee artistin räväkkyyteen ja puvun ulkonäköön, pikemminkin on aina pelko jäädä pliisuksi. Vaikkei sijalla 1 parhaan, niin vähintään energisimmät ja ikimuistoisimmat esitykset ovat olleen aina jollain tapaa överiksi vedettyjä. Luotto siihen, että kaikki - etenkin Käärijä - vetävät sata lasissa ja vähän överiksi stailattuina on kova.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun joku taannoin kommentoi ihmetelleensä, miten ensimmäistä kertaa syttyy nenäkorusta. Ja olin tästä niin samaa mieltä! Edelleen ajattelen että nenäkoru ei sovi miehille, mutta näyttää Käärijällä kuumalta! Ja vielä molemmilla puolilla on. Siis mikä tää tyyppi on?
Myönnettäkööt nyt perheellisenä miehenä, että jonkinlainen mancrush on syntynyt Käärijään. Se tihkuu jotenkin sellaista todella raakaa hauska tyyppi ja hyvä jätkät-karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on paras, mutta äänestän solidaarisuussyistä Portion Boysia, koska Jalo-Tiinaa on mollattu niin paljon.
En minäkään kannata mollaamista, mutta kirjoitat niinkuin Suomen todennäköinen euroviisumenestys pitää uhrata - siksi kun Tiinaa on mollattu niin paljon.
Jäädään vaan semifinaaliin jollain nololla laululla ja jätetään varma finalisti ja hyvä loppusijoitus Suomeen - siksi kun Tiinaa on mollattu niin paljon.
Kyllä PB:n Tiina varmasti on saanut ja saa sympatiaa, mutta parhaasta euroviisuehdokkaasta ja Suomen euroviisumenestyksestä 2023 luopuminen siksi ei ole oikea ratkaisu.
Olavi Uusivirralla oli viime lauantain Tavastia-keikalla Käärijä-kampaus. Tulkitsin et oli supporttia Cha ChaChalle, vai onko toi staili joku kevään miestukkatrendi?
Toivon että Käärijä voittaa UMKin kun kappale ja esitys ja itse tyyppi on mahtavat (toivottavasti livenäkin) mutta hauska lukea noita "crush"-juttuja - mun mielestä Käärijä/Jere/Jare? vaikuttaa tyypilliseltä 30-v Peter Panilta. Varmasti hauska seuramies kyllä. Viehätyn siitä aggressiivisesta cha cha -hahmosta dadbodyineen :D mut sitten noissa haastatteluissa se on ihan vaan sellanen lutuinen.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Käärijä voittaa UMKin kun kappale ja esitys ja itse tyyppi on mahtavat (toivottavasti livenäkin) mutta hauska lukea noita "crush"-juttuja - mun mielestä Käärijä/Jere/Jare? vaikuttaa tyypilliseltä 30-v Peter Panilta. Varmasti hauska seuramies kyllä. Viehätyn siitä aggressiivisesta cha cha -hahmosta dadbodyineen :D mut sitten noissa haastatteluissa se on ihan vaan sellanen lutuinen.
Eiks Peter Pan oo sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Katsotte sitä vaaleanpunaisten lasien läpi. Jeppe vaikuttaa haastattelupätkissä (sen verran mitä olen jaksanut katsoa/kuunnella) yksinkertaiselta, teinimäiseltä. Ei aikuiselta mieheltä. Se "muna" puuttuu.
Olemuksessa on jotain naismaista ja löysää, niin ei kyllä vetoa meikäläiseen millään tavalla. Tykkään ryhdikkäistä miehistä joka sanoo sanottavansa niin että ajatteleekin ennen sen sanomista jotain.
Tämä on vain meikäläisen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä olikin Mister UMK kilpailu eikä musiikilla ole mitään väliä vai?
Kyllä ulkonäölläkin on merkitystä. Juha Tapiosta en tykännyt, mutta fyysinen olemus yhdistettynä ääneen oli sen verran "hyvännäkönen" että kyllä pidän hänen musiikistaan nyt. Arttu Wiskarin äänestä tykkäsin, mutta meni maku kun näin kuvan ja sen musiikki on vähän liian alakuloista. Sukkahousuhevibändi Bon Jovin solisti on nam vielä vanhanakin, oma vahva tyyli ja itsevarmuus. Se on plussaa musiikkia myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ulkonäölläkin on merkitystä. Juha Tapiosta en tykännyt, mutta fyysinen olemus yhdistettynä ääneen oli sen verran "hyvännäkönen" että kyllä pidän hänen musiikistaan nyt. Arttu Wiskarin äänestä tykkäsin, mutta meni maku kun näin kuvan ja sen musiikki on vähän liian alakuloista. Sukkahousuhevibändi Bon Jovin solisti on nam vielä vanhanakin, oma vahva tyyli ja itsevarmuus. Se on plussaa musiikkia myöten.
Tiktokissa on muuten video, kun Käärijä laulaa Arttu Wiskarin kanssa Mökkitie -biisin. Isä ja poika -vibat tulee, ihan positiiviset sellaiset 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiktokissa on muuten video, kun Käärijä laulaa Arttu Wiskarin kanssa Mökkitie -biisin. Isä ja poika -vibat tulee, ihan positiiviset sellaiset 🤭
Arttu W on 38v, Käärijä 29v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotte sitä vaaleanpunaisten lasien läpi. Jeppe vaikuttaa haastattelupätkissä (sen verran mitä olen jaksanut katsoa/kuunnella) yksinkertaiselta, teinimäiseltä. Ei aikuiselta mieheltä. Se "muna" puuttuu.
Olemuksessa on jotain naismaista ja löysää, niin ei kyllä vetoa meikäläiseen millään tavalla. Tykkään ryhdikkäistä miehistä joka sanoo sanottavansa niin että ajatteleekin ennen sen sanomista jotain.
Samaa mieltä, kun nyt on enemmän haastatteluja tullu eetteriin. Voi vedota kyllä parikymppisiin ja alle -tyttöihin kuin häkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, kun nyt on enemmän haastatteluja tullu eetteriin. Voi vedota kyllä parikymppisiin ja alle -tyttöihin kuin häkä
Sekä heihin, jotka tykkää olla miehelle äitinä. Ajatella miestä suojaa tarvitsevana avuttomana pikkupoikana.
On viihdyttävä ja tunteellinen ihminen. Kyllä mulle nuo on asioita mitä haluaa seuraltaan. Pari vuotta vanhempi olen.
Kuka kehtaa sanoa itsestään "olen tunteellinen". Aikamoinen klisee. Kaikki tuntevat.
Ei olekaan kauneuskilpailu mutta kiinnostava ulkonäkö on kiva lisä. Hyvä että Käärijä näyttää just tommoselta vekkulilta. Se sopii tohon kappaleeseen toi ulkonäkö. Kuvittele jos joku pitkä laiha heppu vetäis cha cha cha niin ei oikein iskis.