UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Käärijän esitys on sellainen hyvällä maulla hullu eikä mene sekavaksi, noloksi. Vähän kyllä mietityttää, mitä sieltä on tulossa, jos levy-yhtiökin oli suhtautunut epäilyksellä... No ehkä Käärijä tietää mitä tekee. Musavideo oli jo niin hyvä, että on vaikea kuvitella jotain parempaa, mutta toivottavasti biisi räjähtäisi vielä isommaksi ja hienommaksi livessä.
Ai mikä levy-yhtiö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Käärijä on kova Rammstein-fani, hän saattaa hakea inspiraatiota Rammsteinin live-esityksistä, kun pääsee kerrankin mukaan suunnittelemaan vähän isompaa show'ta.
En ole itse juurikaan kuunnellut Rammsteinia, mutta katsoin YouTubesta pätkän heidän live-esityksistään ja niissä toistuvia elementtejä tuntuvat olevan tuli, metalli ja nahka. Ne voisivat hyvinkin sopia Cha Cha Cha -biisin tunnelmaan.
Käärijä on muistellut haastattelussa lämmöllä Rammsteinin keikalla ollutta valtavaa ruikkivaa tekopenistä. Ehkä jotain sellaista on suunnitelmissa ja jos rakennelma on kallis, Benkun esityksessä voidaan käyttää samaa.
Reps kops !
Katoin vasta eilen noi UMK ehdokkaat netistä. Ja kyllä Käärijä on ehdottomasti paras. Hyvä video myös. Tätä mieltä on 67-v boomerinainen.
Vierailija kirjoitti:
8
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Käärijän esitys on sellainen hyvällä maulla hullu eikä mene sekavaksi, noloksi. Vähän kyllä mietityttää, mitä sieltä on tulossa, jos levy-yhtiökin oli suhtautunut epäilyksellä... No ehkä Käärijä tietää mitä tekee. Musavideo oli jo niin hyvä, että on vaikea kuvitella jotain parempaa, mutta toivottavasti biisi räjä
htäisi vielä isommaksi ja hienommaksi livessä.
Ai mikä levy-yhtiö?
Niin siis Käärijähän on ollu Warner recordsin artisti jo ennen kisaa. Kertoi podcastissa, että levy-yhtiössä oltiin jo vähän miettiväisiä, että onko nyt jo vähän liikaa...
Vierailija kirjoitti:
Mä luotan Käärijän arvostelukykyyn, ja, en olisi koskaan uskonut sanovani tätä, mutta myös Yleen enenevissä määrin!
Tuli tosta haastattelusta vaan mieleen se, että Käärijän täytyy oikeasti treenata median kanssa työskentelyä. Liverpoolissa ei voi vaan unohtaa Verka Serduckan nimeä :/ lemppariviisut kuuluu ihan vakkarikysymyksiin siellä isoissa juhlissa
Ei Käärijän kannata noosta ulosannillisista lähtökohdista enää mitään lähteå mielistelemään ja "treenaamaan". Vetää vaan jonkun "hahmon" päälle. Että tarttee yhden pina coladan, ennen kuin pää alkaa toimia. Mutta muuten "feels yes yes"
Ihan pimpelipom käkättäjä. Onko koulut jääny kesken tai jotain? Ei 29 vuotiaat miehet enää kilju noin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO NYT!
Käärijän Cha Cha Cha nyrkkeilyvideo oli YLE:n käsialaa!!!!!! No en ois uskonu. Valkoinen peruukki oli Käärijän itsensä idea.
(Lähde: Jengi viihtyy -podcast osa 135)
Mä just eilen mietin et aika kohtuutonta settiä tulee täälläkin välillä Ylen työntekijöitä kohtaan. Tällainen liveproduktio on iso pinnistys, eikä kaikki välttämättä aina onnistu. Mut videot on olleet laadukkaita.
Käärijä kertoi, että hänelle on kerrottu, että artistit jopa toivovat nykyään konservatiivisempia videoita. Mutta hänelle lähdettiin tekemään tällaista, kun "ei ole mitään menetettävää" Ja käkätti päälle.
Liveshowsta paljasti sen verran, että olisi itse voinut jatkaa myös nyrkkeilyteemalla, mutta nyt tulee niin hämmentävä show, että levy-yhtiöstä vähän oltu miettiväisiä..
Ja rätkätti, että annetaan palaa vaan.
Nyt menee mielenkiintoiseksi.
Käärijällä on oikea asenne. Voittajan asenne. Etenkään Suomi ei tule koskaan menestymään viisuissa millään tasapaksulla lurituksella ja show'lla. On pakko ottaa riskejä ja kokeilla uusia asioita. Jännä nähdä millainen live tulee. "Enkä pelkääkään tätä maailmaa" - täysillä vaan! 💚
Käärijän piipitys ei kanna viisuihin asti. Vaikka kuinka täysillä huitoisi ja mulkoilisi. Jauhojengin suosikki ja sellaisena pysyköön.
Käärijällä on ihan liian ohut, särmätön ja kaikupohjaton ääni. Menee v* ttujen ja huidonnan kera vahvistettuna jossain Himoksella takalippispääväelle, mutta suuri lava istuvalla yleisöllä on yhtä väärä lava kuin autiomaa eskimolle.
Tästä tulee täysi limbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luotan Käärijän arvostelukykyyn, ja, en olisi koskaan uskonut sanovani tätä, mutta myös Yleen enenevissä määrin!
Tuli tosta haastattelusta vaan mieleen se, että Käärijän täytyy oikeasti treenata median kanssa työskentelyä. Liverpoolissa ei voi vaan unohtaa Verka Serduckan nimeä :/ lemppariviisut kuuluu ihan vakkarikysymyksiin siellä isoissa juhlissa
Ei Käärijän kannata noosta ulosannillisista lähtökohdista enää mitään lähteå mielistelemään ja "treenaamaan". Vetää vaan jonkun "hahmon" päälle. Että tarttee yhden pina coladan, ennen kuin pää alkaa toimia. Mutta muuten "feels yes yes"
Mä vähän pelkään että tällä mentaliteetilla mennään. Eihän hahmoa tarvitse unohtaa vaikka ns. viisuetikettiä noudattaisikin. Seuraatko itse viisuja? Noita haastatteluja katsoo etupäässä viisufanit, joille on todellakin merkitystä sillä millainen suhtautuminen edustajalla on viisuihin ja viisulegendoihin. Kyseessä ei ole mikään marginaaliryhmä. Harva viisufani katsoo hyvällä jotain perseilijää, joka ei kunnioita sen vertaa rakastettuja hahmoja että muistaisi edes nimen kunnolla.
Ja tämä kaikki siis Käärijä-fanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän pelkään että tällä mentaliteetilla mennään. Eihän hahmoa tarvitse unohtaa vaikka ns. viisuetikettiä noudattaisikin. Seuraatko itse viisuja? Noita haastatteluja katsoo etupäässä viisufanit, joille on todellakin merkitystä sillä millainen suhtautuminen edustajalla on viisuihin ja viisulegendoihin. Kyseessä ei ole mikään marginaaliryhmä. Harva viisufani katsoo hyvällä jotain perseilijää, joka ei kunnioita sen vertaa rakastettuja hahmoja että muistaisi edes nimen kunnolla.
Tuskin Pertti Kurikaltakaan mitään monimutkaisia kaksoiskonsonantteja odotettiin. Käärijän mentaalitasohan on sama
Käärijä kertoo haistelevansa bensaa.
Ei Käärijän biisi ole laulua, muunneltua koko ääni. Ei tule nyt tänä vuonna mitään, edes loppukilpailuun pääsyä.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä kertoo haistelevansa bensaa.
Kyllä mäkin pakkasella vähän nuuskaisen. Ahhh..
Toivoisin, että Robin laulaa biisinsä kisoissa matalammalla äänellään ja vähän nopeammalla tempolla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pimpelipom käkättäjä. Onko koulut jääny kesken tai jotain? Ei 29 vuotiaat miehet enää kilju noin
Tiku & Taku piri överi - vibat
Onkoha jo laitonta keskustella UMK 2023:sta, kun The Portion Boys sakki kokee tulleensa kiusatuksi. Ois kantsinut jäädä pois koko kisasta! Ken leikkiin ryhtyy - se leikin kestäköön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO NYT!
Käärijän Cha Cha Cha nyrkkeilyvideo oli YLE:n käsialaa!!!!!! No en ois uskonu. Valkoinen peruukki oli Käärijän itsensä idea.
Mä just eilen mietin et aika kohtuutonta settiä tulee täälläkin välillä Ylen työntekijöitä kohtaan. Tällainen liveproduktio on iso pinnistys, eikä kaikki välttämättä aina onnistu. Mut videot on olleet laadukkaita.
Käärijä kertoi, että hänelle on kerrottu, että artistit jopa toivovat nykyään konservatiivisempia videoita. Mutta hänelle lähdettiin tekemään tällaista, kun "ei ole mitään menetettävää" Ja käkätti päälle.
Liveshowsta paljasti sen verran, että olisi itse voinut jatkaa myös nyrkkeilyteemalla, mutta nyt tulee niin hämmentävä show, että levy-yhtiöstä vähän oltu miettiväisiä..
Käärijällä on oikea asenne. Voittajan asenne. Etenkään Suomi ei tule koskaan menestymään viisuissa millään tasapaksulla lurituksella ja show'lla. On pakko ottaa riskejä ja kokeilla uusia asioita. Jännä nähdä millainen live tulee. "Enkä pelkääkään tätä maailmaa" - täysillä vaan! 💚
Käärijän piipitys ei kanna viisuihin asti. Vaikka kuinka täysillä huitoisi ja mulkoilisi. Jauhojengin suosikki ja sellaisena pysyköön.
Käärijällä on ihan liian ohut, särmätön ja kaikupohjaton ääni. Menee v* ttujen ja huidonnan kera vahvistettuna jossain Himoksella takalippispääväelle, mutta suuri lava istuvalla yleisöllä on yhtä väärä lava kuin autiomaa eskimolle.
Tästä tulee täysi limbo.
Tämä. Käärijä palaa nenäkorukansan kokoontumisluoliin huitomaaan v-sanaa.
Ja jatkoon menee joku kaikessa rauhassa valmistautua saanut artisti ehjällä esityksellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO NYT!
Tästä tulee täysi limbo.
Tämä. Käärijä palaa nenäkorukansan kokoontumisluoliin huitomaaan v-sanaa.
Ja jatkoon menee joku kaikessa rauhassa valmistautua saanut artisti ehjällä esityksellään.
juurikin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Pertti Kurikaltakaan mitään monimutkaisia kaksoiskonsonantteja odotettiin. Käärijän mentaalitasohan on sama
Viisuja ympäröivät viralliset ja epäviralliset mediakanavat ja -tapahtumat ovat ihan eri luokkaa kuin 2015 niin kuin jokainen viisuja seurannut tietää. Ei noiden välillä voi tehdä mitään vertailua. Nykyään on paljon suurempi merkitys, millaisen mediaimagon luo viisulavan ulkopuolella, mikä voi joko haitata tai sitten auttaa kisassa. Esimerkiksi Tix ja Efendi hyödynsivät ihan kivasti toissa vuonna somea.
Itsekään en PKNstä tykännyt muttei niitä tarvitse joka kommentissa halventaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisuja ympäröivät viralliset ja epäviralliset mediakanavat ja -tapahtumat ovat ihan eri luokkaa kuin 2015 niin kuin jokainen viisuja seurannut tietää. Ei noiden välillä voi tehdä mitään vertailua. Nykyään on paljon suurempi merkitys, millaisen mediaimagon luo viisulavan ulkopuolella, mikä voi joko haitata tai sitten auttaa kisassa. Esimerkiksi Tix ja Efendi hyödynsivät ihan kivasti toissa vuonna somea.
Itsekään en PKNstä tykännyt muttei niitä tarvitse joka kommentissa halventaa
Realismi ei ole halventamista, vaikka tätä hysteeristä 'nykyaikaa' eletäänkin.