UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
NO NYT!
Käärijän Cha Cha Cha nyrkkeilyvideo oli YLE:n käsialaa!!!!!! No en ois uskonu. Valkoinen peruukki oli Käärijän itsensä idea.
(Lähde: Jengi viihtyy -podcast osa 135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin Suomen biisit ja minusta Lxandra sopii tänä vuona ketjuun. Benjamin ei aluspaitoineen, ja muutenkaan mikäänsuomenkielinen ei sovi kansainvälisille lavoille. Pidetään suomenkieli kotimaassa ja kuunnellaan antaumuksella, mutta ei suurille lavoille.
Portugalista pidän maana ja kansana ja kuuntelin biisit. Barbara Tinoca Goodnight oli paras kansainvälisesti.
Portugali samoinportugaliksi laulettuna ei mene ajatuksiin, paitsi tietysti Sobralin laulu, ensiluokkaisena.
Miltä vaikuttaa?
En ole koskaan kuullut euroviisuissa biisiä joka menisi pilalle kielen tai kotimaisuuden takia. Minusta se tekee biisistä kiinnostavamman ja erottuvamman.
Nyt Euroviisukansa arvostaa sitä, että biisi lauletaan oman maan kielellä.
Taisi olla jo viime vuonna sama trendi.
Keira on ihana ja lahjakas. Hän on lupaava tähden alku, joka ei vielä tuiki kirkkaasti. Jos hän saa vielä muutaman vuoden kasvaa ja kehittyä, niin hänestä tulee loistava edustaja Suomelle Euroviisuissa ja muutenkin musiikin saralla.
Vierailija kirjoitti:
Vetääkö käärijä YouTubessa sen 2 miljoonaa ennen umk.ta?
Oikeassa elämässä se ei merkkaa mitään. Vain loppuunmyydyt keikat merkitsee.
Näin totesi Ville Valo jossain mediassa eilen.
Kyllähän Portion Boys laittaa sellaisen shown loppukilpailussa ettei ole nähty sitten Lordin esityksen.
Musta on mielenkiintoista miten näille, jotka pahoittaa mielensä Käärijän muutamasta kirosanasta PBn biisien sanoitukset huor*ssa käymisestä, s*ksiakteista ja muutenkin naisten alistamisesta on perheystävällistä viihdettä :)))
Vierailija kirjoitti:
NO NYT!
Käärijän Cha Cha Cha nyrkkeilyvideo oli YLE:n käsialaa!!!!!! No en ois uskonu. Valkoinen peruukki oli Käärijän itsensä idea.
Mä just eilen mietin et aika kohtuutonta settiä tulee täälläkin välillä Ylen työntekijöitä kohtaan. Tällainen liveproduktio on iso pinnistys, eikä kaikki välttämättä aina onnistu. Mut videot on olleet laadukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Musta on mielenkiintoista miten näille, jotka pahoittaa mielensä Käärijän muutamasta kirosanasta PBn biisien sanoitukset huor*ssa käymisestä, s*ksiakteista ja muutenkin naisten alistamisesta on perheystävällistä viihdettä :)))
Puhumattakaan Benjaminin biisin masturbointi- ja panoteemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO NYT!
Mä just eilen mietin et aika kohtuutonta settiä tulee täälläkin välillä Ylen työntekijöitä kohtaan. Tällainen liveproduktio on iso pinnistys, eikä kaikki välttämättä aina onnistu. Mut videot on olleet laadukkaita.
Käärijä kertoi, että hänelle on kerrottu, että artistit jopa toivovat nykyään konservatiivisempia videoita. Mutta hänelle lähdettiin tekemään tällaista, kun "ei ole mitään menetettävää" Ja käkätti päälle.
Liveshowsta paljasti sen verran, että olisi itse voinut jatkaa myös nyrkkeilyteemalla, mutta nyt tulee niin hämmentävä show, että levy-yhtiöstä vähän oltu miettiväisiä..
Ja rätkätti, että annetaan palaa vaan.
Nyt menee mielenkiintoiseksi.
Käärijähän räkätti falsetissa kuin doupattu jokerihahmo läpi tuon koko pitkän podcastin. Erikoinen persoona. Mies tulee räkänokastakin, muttei tyhjännaurajasta, hoettiin mun lapsuudessa...
Vierailija kirjoitti:
Joko käsitelty plagiaattiasia?
On käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan Benjaminin biisin masturbointi- ja panoteemasta.
Mäkin masturboin ja panen, mutten hoe siitä huolimatta v *un sitä ja tätä.
8 kirjoitti:
Käärijähän räkätti falsetissa kuin doupattu jokerihahmo läpi tuon koko pitkän podcastin. Erikoinen persoona. Mies tulee räkänokastakin, muttei tyhjännaurajasta, hoettiin mun lapsuudessa...
Hyvähän se on että on hauskaa. :D
8 kirjoitti:
Eihän tuollasta räkättäjää voi laittaa edustamaan Suomea viisuihin. Vastenmielistä.
Jos suomalaisista halutaan antaa eurooppalaisille kuva riitaa haastavana, räkkyävänä rivosuisena ja humalassa möykkäävänä kansana, niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko käsitelty plagiaattiasia?On käsitelty.
No oliko? Pottapäätä myöten samaa kauraa. Paitsi että toi ulkomainen otus teki sen tyylillä.
8 kirjoitti:
Edelleen vahvistuu se kuva että Käärijässä ja Pertti Kurikan nimipäivissä on jotain samaa. Ensiksi tosiaan oletin että joku heistä on lähtenyt soolouralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO NYT!
Oliko niin, ettei finaaliesityksessä saa olla samaa teemaa kuin videossa oli?
Käärijä voittaa kirjoitti:
Miten Käärijän biisi toteutetaan lavalla. Siinä pitää vaihtaa vaatteet ja laittaa peruukki. Videolla toimii.
Monesti liian konkreettisesti videoiden toistaminen lavalla pilaa esityksen. Lavalle tarvitaan videolla ollut energia ja tunnelman muutos eikä pukutemppua. Pukutemput ovat olleet Euroviisuissa vanhanaikaisia vähintään viimeiset 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO NYT!
Oliko niin, ettei finaaliesityksessä saa olla samaa teemaa kuin videossa oli?
Ei mitään "saa" sääntöä lie ole, mutta Käärijän kohdalla työryhmä päätti, että eri showlla mennään. Heillä siihen lie oikeus, koska hieno nyrkkeilykehäluomus oli Ylen suunnittelijaporukan kehittämä. Propsit siitä.
Vetääkö käärijä YouTubessa sen 2 miljoonaa ennen umk.ta?